Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Slack varsler

Slack er en godt kjent sky-basert umiddelbar meldings plattform. Slack blir brukt til å koble deg til dine med arbeidere og umiddelbart chate med dem om jobb relaterte problemer, prosjekt eller til og med for å ha en vanlig samtale med i din nedetid. Det er populært fordi det er enkelt og mange bedrifter startet å bruke det som deres hoved kommunikasjons kanal. Slack startet som et enkel prosjekt som siktet på å gjøre kunde tilbakemelding deres prioritet og gi en simpel plass for kommunikasjon inn i bedriften. Derfor er det ikke rart at Slack ble den mest populære meldings plattformen for bedrifter verden rundt.

Hver gang noen sender en melding til deg eller en kanal du er i, vil du få en notifikasjon. Fra salg, menneskelig ressurser eller produkt utvikling, alt er samlet på en enkel plass. 

Men hva med kundestøtte? For å få det meste ut av Slack og LiveAgent, har vi introdusert en ny funksjon for å holde deg i løkken selv når du tar deg av andre saker. Dine kundeservice ferdigheter vil holdes skrape.

LiveAgent gjør det lett for deg å følge opp på dine billetter via Slack varsler.

Aldri mist en kunde oppgave selv når du diskuterer andre ideer. La dine agent vite om de nyeste oppdateringene med Slack og LiveAgent integrasjon. 

Kjernefordeler

  • Aldri mist en enkelt billett mens du slakker.

Med LiveAgents Slack integrasjon kan du se hva som skjer med dine billetter mens du tar deg av virksomheter på Slack. Hver gang en ny billett blir åpnet, løst eller når du får et svar av en kunde vil du bli holdt opp til farta via Slacks varsel panel.

  • Finn ut viktige oppdateringer om reglene

Finn ut om noe viktig har endret seg i ditt LiveAgent regel oppsett. Hver gang en regel er endret mens du er i Slack, vil du bli varslet om det.

  • Enkelt oppsett

Oppsette er lett fra LiveAgents konfigurasjons panel og tar bare noen få minutter å gjøre ferdig. Alt vil være klart og satt opp i løpet av ingen tid så du kan fokusere på de viktige tingene.

  • Hold dine agenter i kontakt

Send ut meldinger til Slack fra LiveAgent for å diskutere planer, gi råd eller for å holde dine agenter opp til farten med “send Slack melding” alternativet.

  • Tilpass dine varsler

Varsel maler kan lett bli tilpasset til din preferanse

Say goodbye to unanswered tickets

Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Bedrifts fordeler

  • Slack integrasjonen sparer din verdifulle tid ved å være konstant bevist over hva som skjer på ditt instrumentbrett.

  • Automatiske varsler om nylig lagde billetter, eksisterende billetter og nye regler.
  • Informer dine agenter om Slack gjennom LiveAgent enkelt ved å sende en melding til din kanal.

  • Lett å implementere, ingen kompliserte prosedyrer

Implementering og oppsett

Å sette opp din Slack varsler er lett å gjøre på egen hånd. Aldri la noen miste billetter eller en viktig oppdatering i dine regler. Det er bare noen få trinn å gå gjennom, la oss se på hva de er.

Trinn 1

Det aller første trinnet er å sette opp din Slack funksjon. Du kan finne listen av funksjoner på ditt LiveAgent administrator panel. Gå til konfigurasjoner og finn Slack.

Trinn 2

Etter aktiviseringen er ferdig, trykk på “legg til Slack” knappen. Knappen vil komme frem igjen i Slack konfigurasjons utvalget. Så popper et standard autorasjons vindu opp igjen.

Trinn 3

Når du er ferdig og integrere din Slack med LiveAgent, kan du sette opp en ny regel handling ” send Slack melding”. Alle agentene har også valget til å sette Slack varsler på deres “rediger profil” seksjon. Etter de setter opp deres Slack, kreves det at en bruker bekreftelse test melding blir gjort dirkete i Slack.

Klar til å gi det en sjanse? Følg disse lette trinnene og prøv å send en melding fra ditt LiveAgent instrumentbrett for å se hvordan det virker. Å tilpasse varsler er lett nok å gjøre. Bare gå til Slack konfigurasjon og se på alle alternativene. Velg den som passer deg best.

Klar for å overkomme slakking?

Slack og LiveAgent er begge veldig sterke verktøy, hvor hver av dem serverer forskjellige formål. Å få stabile, troverdige og intuitive programvarer er alltid en verdifull investering for deg å ditt firma. Slack som et kommunikasjons verktøy er uvurderlig og med Slack og LiveAgent i lag, vil din bedrift være klar for å vokse, dine agenter vil alltid bli varslet om oppdateringer og dine kunde blir alltid tatt vare på raskt og effektivt. Definer støtte på en helt ny måte og del eksempler av god kundeservice innad din kanal.

Hvorfor ikke finne ut for deg selv? LiveAgent tilbyr god prising og pålitelig støtte for en rimelig pris. Se våres fleksible pris plan eller prøve det ut helt gratis.

“Vi så etter en erstatter for Kayako noe som virkelig frustrerte oss. I starten, prøvde vi Freshdesk, men når jeg kom over Live Agent ble jeg solgt. Live Agents beste del er måte de tildeler billetter til agenter. Dette gir en konstant oppgavestrøm for våres kundeservice personell og forhindrer kirsebærplukking av den letteste oppgaven ovenfor de vanskelige. Det er også veldig bra å ha som mange funksjoner. Selv om du ikke trenger alle, finner du garantert de du trenger.” Sampo S G2

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo