Hva er et dashbord?
Dashboard består av en skjerm som viser informasjon for brukeren på ett sted slik at informasjonen er enkel og tilgjengelig. Dette hjelper agentene med å holde seg oppdatert med den viktigste informasjonen i selskapet.
Dashboard gir sanntidsdata og hjelper agentene med å overvåke ytelsen deres. For eksempel, når en kundeserviceagent logger på kontoen sin, på firmaets nettside, kan han se mengden åpne billetter som er tildelt ham og agentene som jobber i avdelingen hans. Hvis det er mange åpne billetter, betyr det at agenten og teamet hans ikke fungerer godt for å oppfylle kundenes behov.
Frequently Asked Questions
Hva er dashbord?
Dashbordet er et verktøy som lar deg administrere informasjon og utføre forretningsintelligens. Den viser og lagrer viktige data fra ulike kilder på ett sted. Vanligvis brukes datavisualiseringer som gjør det enkelt å forstå de viste dataene og deres avhengigheter. Den lar deg spore trender og ekskludere feil.
Hvordan få tilgang til dashbordet i LiveAgent?
Du må være en LiveAgent-bruker for å få tilgang til dashbordet. Etter å ha logget inn på systemet på kontoen sin, får brukeren et dashbord som lar deg spore antall åpne billetter tildelt en spesifikk kunde, informasjon om hvor mange personer som jobber i en gitt avdeling. Dashbordet hjelper agenter med å overvåke ytelsen deres.
Hvilke typer instrumentbord tilbyr LIveAgent?
Det er tre hovedtyper dashbord, den første er dashbordet, som forteller deg hva som skjer i det øyeblikket. Det andre er et strategisk dashbord som sporer KPIer. Den siste er den analytiske cockpiten, som brukes til å behandle data for å identifisere styrker. I LiveAgent har du tilgang til dashbordet.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.