Ønsker du å bli mer sosial og selge mer gjennom kundeservicen din med riktig programvare for kundeservice? Gorgias er flott, men har du prøvd LiveAgent ennå?
Forbedre kundetilfredsheten med en programvare som ikke vil svikte deg. Få mer ut av billettprogramvaren, live chat eller kunnskapsbasen med LiveAgent. Dra nytte av mange funksjoner og integrasjoner, som Shopify, sosiale medier som Instagram, Facebook Messenger eller Twitter. Fortsett å lese og finn ut hvorfor vi er den riktige omnichannel-programvareløsningen for helpdesk.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Finn ut hva som er fordelene med å bruke LiveAgent
Å bygge bedre kundeforhold fører til større kundemasse og økte inntekter.
Funksjoner som analyse, intuitivt styringssystem og billettsystem hjelper deg med å administrere ressursene dine bedre.
Bruk verktøy som sosiale medier, et flott billettsystem, kunnskapsbasen og mye mer for bedre arbeidsflyt og mer pålitelig kundestøtte i alle kanaler.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis Ikke nødvendig å registrere kredittkort
|
Gorgias
|
---|---|---|
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler
|
LiveAgent billettering i billeteringsplanen for $15/agent/per måned.
|
Gorgias tilbyr billettering i planen for $60/per måned.
|
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i billetterings-og chat planen for $29/agent/per måned.
|
Gorgias tilbyr Live Chat i planen for $60/per måned.
|
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter i all-inclusive planen for $39/agent/per måned.
|
Gorgias tilbyr callsenter i planen for $300/per måned.
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter, kunnskapsbasen og innhold.
|
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal.
|
Georgias tilbyr ikke en selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon som et tilvalg i billetteringsplanen for $39/month/per konto eller i All-inclusive planen uten ekstra kostnad.
|
Gorgias tilbyr en Facebook integrasjon i planen for $60/per måned.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren..
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
Georgias tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon i billetteringsplanen for et tilleggsbeløp på $39/per måned/per konto eller inkludert i All-inclusive planen uten tilleggskostnad.
|
Gorgias tilbyr en Instagram integrasjon i planen for $60/per måned.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber integrasjon
|
Gorgias tilbyr ikke Viber integration.
|
Knowledge Base
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase.
|
Georgias tilbyr ikke en kunnskapsbase.
|
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
Gorgias tilbyr ikke kundeforum.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billetteringsplanen for $15/agent/per måned.
|
Gorgias tilbyr automatisering og regler i planen for $60/per måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner i billetteringsplanen for $15/agent/month.
|
Gorgias tilbyr API funksjoner i planen $60/per måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
Gorgias tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Gorgias tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billetteringsplanen for $15/agent/per måned.
|
Gorgias tilbyr ubegrenset historikk i planen for $60/per måned.
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
|
Gorgias tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper. på nettsiden
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chat knapper i billetterings-og chat planen for $29/agent/per måned.
|
Gorgias tilbyr ubegrenset chat knapper i planen for $60/per måned.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster
|
Georgias tilbyr ikke et ubegrenset antall billetter/e-poster
|
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Georgias tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser
|
LiveAgent kundesupport 24/7 i billetteringsplanen for $15/agent/per måned.
|
Gorgias tilbyr ubegrenset 24/7 support i planen for $60/per måned.
|
Hva trenger du av programvaren for kundestøtte? Gi bedre kundesupport med riktig programvare og riktig verktøysett. Forbedre help desk med LiveAgent i dag.
LiveAgent gir deg verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gi bedre kundesupport. Gi lynraske svar med vår live chat-widget – den raskeste på markedet. Tilpass arbeidsflyten din med integrasjoner som Shopify, Instagram, Slack eller andre. Bruk kundesenter og kunnskapsbase uten problemer. Mulighetene er der, og resten er opp til deg og serviceteamet ditt.
Vi er ganske seriøse om det. Vi har jobbet hardt for å perfeksjonere vår live chat-widget, og det var verdt det. Vår live chat-widget er den raskeste på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder.
Nå kan du få en virkelig rask helpdesk live chat. Bruk LiveAgents live chat for å gi en super rask og pålitelig kundeopplevelse, enten du bruker Shopify eller til og med når du driver flere separate nettbutikker. Live chat bidrar med å gjøre en besøkende på nettstedet til en betalende kunde.
Det er bedre å se hva en alternativ kundeserviceprogramvare kan gjøre. Ta en titt på vår live chat i aksjon og bestem om det er det riktige valget for din helpdesk.
Selskaper som tilbyr programvarer for kundesupport bør gå foran med et godt eksempel og tilby den beste kundesupporten. En fornøyd helpdesk bruker en kundeserviceprogramvare som gir god kundeopplevelse.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Riktig per 16/9/2020
Bytt fra Gorgias til vår kundeserviceprogramvare og prøv våre avanserte funksjoner som kunnskapsbase, call center, sosiale medier eller Shopify-integrasjoner.
Få en gratis 14-dagers uforpliktende prøveperiode uten å oppi kortinformasjon. Vi vil bevise for deg at vi er riktig programvare for kundeservice for din virksomhet. Forbedre kundeopplevelsen din med LiveAgent i dag
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære help desk-løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
Leter du etter et LiveChat alternativ?
LiveAgent er en støttetjeneste som mange bedrifter har byttet til fra ZenDesk. Brukerne roser tjenesten for dens rimelige priser og avanserte automatiseringsnivå, samt for dens muligheter for integrering med andre systemer. LiveAgent kan sende e-poster med vedlegg, organisere flyten av e-poster og tilby støtte via chat, og brukerne gir støtte-teamet gode karakterer. LiveAgent er en helhetlig støttetjeneste med funksjonalitet som inkluderer kontaktskjemaer, live chat, databaser, og integrasjon med sosiale nettverk.
Leter du etter et osTicket-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser produktet for å være enkelt å bruke og forbedre produktiviteten. Våre brukere har sett økning i tilbakesvars tid og forbedret kundestøtte, noe som resulterte i økte salg og kundetilfredshet.
ConnectWise alternativ - LiveAgent
Teksten beskriver hvordan en bedrift kan øke inntekt og tilfredshet blant kundene. Det anbefales å skape en minneverdig kundeopplevelse og beholde kundene lojale til merket for å generere mer salg. Bedriften bør fokusere på å øke kundeverdien og sette brukertilfredshet som høyeste prioritet ved å gi den beste kundestøtten. LiveAgent tilbyr hjelp 24/7 gjennom e-post, live-chat og telefon.
Administrasjon av sosiale medier Sjekkliste
Administrasjon av sosiale medier kan være utfordrende, spesielt med antall sosiale nettverk tilgjengelig. En sjekkliste for administrasjon av sosiale medier er viktig for å sikre at alle oppgaver er dekket og for å effektivisere arbeidet. Sjekklisten kan brukes av alle som administrerer forretningskontoer på sosiale medier, og kan hjelpe med å spore fremgang og måle resultater. Daglige, ukentlige og månedlige oppgaver inkluderer å sjekke alle sosiale medieprofiler, spor søkeord og fraser, planlegg kampanjer og oppdater annonsestrategien. For bedre resultater, bør man engasjere seg med kunder, kontakte influencere og unngå overposting. Det er viktig å bruke verktøy som effektiviserer arbeidsflyten og forbedre innholdet ved å inkludere unikt og relevant materiale, poste regelmessig, bruke bilder og videoer, og sørge for at alle koblingene virker. En innholdskalender kan brukes til å planlegge innhold i bulk og dra nytte av spesifikke oppgaver som krever oppmerksomhet. Det tar vanligvis noen timer per dag å administrere sosiale medier-kontoer, og tiden kan variere avhengig av bedriftens størrelse og antall kontoer. En grundig publikumsanalyse anbefales for å bestemme hvilke plattformer som vil fungere best når man nå ut til flest mulig.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer