Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.
LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.
Vil du migrere fra Lucep til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr ulike prismuligheter, fra gratis til store bedrifter med flere e-postadresser og WhatsApp. Det finnes ulike funksjoner som ubegrenset billetthistorikk, live chat-knapper og avdelingsadministrasjon. LiveAgent hjelper også med å migrere fra andre programvareløsninger.
Hjelpepult programvare for solo-entreprenører
LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.
Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.
LiveAgents flerkanals kontaktsenterprogramvare gir bedre støtteeffektivitet og lavere driftskostnader, samt øker salgsmulighetene med tilgang til omfattende kundedata. Systemet inneholder også et komplett utvalg av billettfunksjoner for rask og effektiv billettoppløsning.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer