Gratis Prøveperiode
#1 gratis kunnskapsbaseprogramvare

Oppdag hvor enkelt det er å lage profesjonelle kunnskapsbaser.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Leter du etter en gratis programvare for kunnskapsbase?

En tilpassbar gratis kunnskapsbase gjør jobben til agentene dine enklere og oppmuntrer kundene dine til å hjelpe hverandre.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte brukerstøtteprogramvaren for SMB i 2021. Hold deg nær kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • capterra shortlist 2022
  • GetApp category leaders 2022

Hva er gratis kunnskapsbaseprogramvare?

En kunnskapsbase er en online selvbetjent database som kan brukes av alle som leter etter informasjon om bedriften eller produktene dine. Denne programvaren lar deg lagre, dele og administrere viktig informasjon og data på ett enkelt sted, hvor det er lett tilgjengelig. I kjernen kan knowledge baseverktøy spare deg for verdifulle ressurser som tid og penger ettersom de gjør det mulig for deg å gi støtte til kundene dine selv når agentene dine er ikke online.

Hvorfor gratis programvare for kunnskapsbase?

Opprett et sted hvor agentene dine kan dele sin kunnskap og hvor kundene dine kan løse problemene sine.

Customers icon

Fornøyde kunder

Lag dyptgående kunnskapsbaseartikler for å gi rask hjelp til kundene dine.

Increase icon

24/7 support

Ved å bygge din kunnskapsbase sikrer du at kundene dine har tilgang til viktig informasjon 24/7/365.

Decrease icon

Redusert billettmengde

Gjør kundene dine i stand til å finne informasjon uavhengig og la agentene dine fokusere på mer presserende problemer.

4 trinn for å lage en gratis kunnskapsbase

Opprett et sted hvor agentene dine kan dele sin kunnskap og hvor kundene dine kan løse problemene sine.

Velg mellom 3 forhåndsdefinerte design

LiveAgents kunnskapsbaseverktøy lar deg velge mellom forhåndsdefinerte kunnskapsbasedesign. Selv om vi ikke tilbyr et tilpasset tema, er designene justerbare når det gjelder farger, og kan tilpasses med HTML-topptekst/bunntekst. Etter å ha valgt design kan du begynne å fylle kunnskapsbasen din med relevant innhold for både kunder og hele teamet ditt.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Rettferdig og gratis kunnskapsbase programvare

LiveAgents gratisplan er en utmerket løsning for oppstartsbedrifter. Betalte planer tilbyr imidlertid ulike brukerstøttefunksjoner som letter arbeidsflyten din og gir deg flere muligheter for kundestøtte.

Free help desk software migration icon

Gratis konto

Gratis

7-dagers billetthistorikk for kundestøtte

Begrensede integrasjoner

Ingen sosiale kontoer

Manglende funksjoner

Free Live Chat-icon

Betalt konto

fra $15/mnd

Ingen begrensninger

Mange nyttige funksjoner

Kontoer for sosiale medier

Full meldingshistorikk

og mye mer…

book lover - illustration

Gratis kundestøtte

Visste du at de fleste kunder liker å søke etter løsninger uavhengig før de kontakter kundestøtte? Ved å bygge din kunnskapsbase kan du gi dem verdifull informasjon og spare kundestøtteteamet tid som de vil bruke på å håndtere repeterende forespørsler. Med gratis programvare for kunnskapsbase kan de fokusere på kritiske problemer i stedet.

Intern kunnskapsbase

LiveAgents åpen kildekode-programvare for kunnskapsbase lar bedriften din lage kunnskapsbaseinnhold for agentene og kundene dine. verktøyet for intern kunnskap kan være én enkelt kilde som lagrer bedriftsinformasjon.

LiveAgents nettbaserte kunnskapsbaseprogramvare har en søkemotorkode som enkelt lar agentene dine lete etter nødvendig informasjon gjennom en søkeboks. Samlet sett forbedrer en privat kunnskapsbase ansattes arbeidsflyt, noe som gjør både agenter og kunder fornøyde.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktisk WYSIWYG-redaktør

Det er enkelt å bringe kunnskap til kundene dine! Lag spesifikke kategorier og gjør kunnskapsbasen din enkel å navigere. Etterpå vil du fylle kategoriene med nyttig innhold ved å bruke den innebygde WYSIWYG riktekstredigereren for artikler. Du kan tilpasse og style innholdet ditt med overskrifter, forskjellige farger, stiler og også bilder.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments-in-articles-LiveAgent

Legg til filvedlegg til artikler

LiveAgents kunnskapsbaseløsning er et kraftig verktøy som også lar deg legge ved filer til artikler. Dette selvbetjeningsalternativet reduserer unødvendige kundehenvendelser og forbedrer den generelle kundekommunikasjonen siden kundene kan få tilgang til informasjon uavhengig.

Over 21.000 bedrifter kan ikke ta feil

Se suksesshistoriene og attester og finn ut hvordan LiveAgent kan øke kundestøtten din og øke gleden til forretningspartnerne dine.

Hvorfor kunnskapsbaseprogramvare?

70 % av kundene vil heller slå opp svarene på spørsmålene deres selv før de kontakter kundeservice. LiveAgent lar deg enkelt sette opp en kunnskapsbase med bare noen få klikk. Du kan lage kategorier, artikler og tilpasse dem til bedriftens design uten å skrive inn en eneste kodelinje.

Business bag - icon

Bedrifts fordeler

Gi hjelp uten nett

Pålitelig kundeservice og omsorg

Intern kunnskap i selskapet

Handshake icon

Kundefordeler

Tilgjengelig 24/7/365

Kunder kan få svar på egenhånd

Raskeste kundestøtte

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvorfor bør du bruke programvare for kunnskapsadministrasjon?

Selvbetjening har blitt et foretrukket kundeservicealternativ. Kunder ønsker å finne svarene på egenhånd i stedet for å vente på å nå en kunderepresentant. Å unnlate å tilby dette alternativet kan være en kostbar avgjørelse. Fantastisk kunnskapsbaseprogramvare kan gi bedriften din et forsprang på konkurrentene, forbedre kundetilfredsheten, kundeopplevelsen, kundebevarelsen og til slutt øke salget.

Hvordan fungerer Knowledge Management Software?

Kunnskapsadministrasjonsprogramvare er vanligvis en del av en kompleks kundeserviceløsning. Etter at du har logget på brukerstøtten, kan du begynne å lage innhold som kundene eller ansatte søker etter. Fra sluttbruker er kunnskapsbasen tilgjengelig når de kommer til nettstedet ditt. Dermed kan de løse noen tekniske problemer på egen hånd ved å engasjere seg i forumet eller følge en kunnskapsbaseartikkel.

Er LiveAgent Knowledge-base gratis?

Ja, LiveAgent tilbyr en gratis kundeportal for hvert abonnement eller en gratis konto. Det er én kunnskapsbase inkludert i hver gratis - ingen prisplan. Men hvis du ønsker å eie flere kunnskapsbaser for forskjellige merker , vil du bli belastet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo