En tilpassbar gratis kunnskapsbase gjør jobben til agentene dine enklere og oppmuntrer kundene dine til å hjelpe hverandre.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte brukerstøtteprogramvaren for SMB i 2021. Hold deg nær kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.
Nyt en Evig Gratis Konto
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
En kunnskapsbase er en online selvbetjent database som kan brukes av alle som leter etter informasjon om bedriften eller produktene dine. Denne programvaren lar deg lagre, dele og administrere viktig informasjon og data på ett enkelt sted, hvor det er lett tilgjengelig. I kjernen kan knowledge baseverktøy spare deg for verdifulle ressurser som tid og penger ettersom de gjør det mulig for deg å gi støtte til kundene dine selv når agentene dine er ikke online.
Opprett et sted hvor agentene dine kan dele sin kunnskap og hvor kundene dine kan løse problemene sine.
Lag dyptgående kunnskapsbaseartikler for å gi rask hjelp til kundene dine.
Ved å bygge din kunnskapsbase sikrer du at kundene dine har tilgang til viktig informasjon 24/7/365.
Gjør kundene dine i stand til å finne informasjon uavhengig og la agentene dine fokusere på mer presserende problemer.
Opprett et sted hvor agentene dine kan dele sin kunnskap og hvor kundene dine kan løse problemene sine.
LiveAgents kunnskapsbaseverktøy lar deg velge mellom forhåndsdefinerte kunnskapsbasedesign. Selv om vi ikke tilbyr et tilpasset tema, er designene justerbare når det gjelder farger, og kan tilpasses med HTML-topptekst/bunntekst. Etter å ha valgt design kan du begynne å fylle kunnskapsbasen din med relevant innhold for både kunder og hele teamet ditt.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.
Peter Komornik, CEO
LiveAgents gratisplan er en utmerket løsning for oppstartsbedrifter. Betalte planer tilbyr imidlertid ulike brukerstøttefunksjoner som letter arbeidsflyten din og gir deg flere muligheter for kundestøtte.
Gratis
7-dagers billetthistorikk for kundestøtte
Begrensede integrasjoner
Ingen sosiale kontoer
Manglende funksjoner
fra $15/mnd
Ingen begrensninger
Mange nyttige funksjoner
Kontoer for sosiale medier
Full meldingshistorikk
og mye mer…
Visste du at de fleste kunder liker å søke etter løsninger uavhengig før de kontakter kundestøtte? Ved å bygge din kunnskapsbase kan du gi dem verdifull informasjon og spare kundestøtteteamet tid som de vil bruke på å håndtere repeterende forespørsler. Med gratis programvare for kunnskapsbase kan de fokusere på kritiske problemer i stedet.
LiveAgents åpen kildekode-programvare for kunnskapsbase lar bedriften din lage kunnskapsbaseinnhold for agentene og kundene dine. verktøyet for intern kunnskap kan være én enkelt kilde som lagrer bedriftsinformasjon.
LiveAgents nettbaserte kunnskapsbaseprogramvare har en søkemotorkode som enkelt lar agentene dine lete etter nødvendig informasjon gjennom en søkeboks. Samlet sett forbedrer en privat kunnskapsbase ansattes arbeidsflyt, noe som gjør både agenter og kunder fornøyde.
Det er enkelt å bringe kunnskap til kundene dine! Lag spesifikke kategorier og gjør kunnskapsbasen din enkel å navigere. Etterpå vil du fylle kategoriene med nyttig innhold ved å bruke den innebygde WYSIWYG riktekstredigereren for artikler. Du kan tilpasse og style innholdet ditt med overskrifter, forskjellige farger, stiler og også bilder.
LiveAgents kunnskapsbaseløsning er et kraftig verktøy som også lar deg legge ved filer til artikler. Dette selvbetjeningsalternativet reduserer unødvendige kundehenvendelser og forbedrer den generelle kundekommunikasjonen siden kundene kan få tilgang til informasjon uavhengig.
Se suksesshistoriene og attester og finn ut hvordan LiveAgent kan øke kundestøtten din og øke gleden til forretningspartnerne dine.
70 % av kundene vil heller slå opp svarene på spørsmålene deres selv før de kontakter kundeservice. LiveAgent lar deg enkelt sette opp en kunnskapsbase med bare noen få klikk. Du kan lage kategorier, artikler og tilpasse dem til bedriftens design uten å skrive inn en eneste kodelinje.
Gi hjelp uten nett
Pålitelig kundeservice og omsorg
Intern kunnskap i selskapet
Tilgjengelig 24/7/365
Kunder kan få svar på egenhånd
Raskeste kundestøtte
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Selvbetjening har blitt et foretrukket kundeservicealternativ. Kunder ønsker å finne svarene på egenhånd i stedet for å vente på å nå en kunderepresentant. Å unnlate å tilby dette alternativet kan være en kostbar avgjørelse. Fantastisk kunnskapsbaseprogramvare kan gi bedriften din et forsprang på konkurrentene, forbedre kundetilfredsheten, kundeopplevelsen, kundebevarelsen og til slutt øke salget.
Kunnskapsadministrasjonsprogramvare er vanligvis en del av en kompleks kundeserviceløsning. Etter at du har logget på brukerstøtten, kan du begynne å lage innhold som kundene eller ansatte søker etter. Fra sluttbruker er kunnskapsbasen tilgjengelig når de kommer til nettstedet ditt. Dermed kan de løse noen tekniske problemer på egen hånd ved å engasjere seg i forumet eller følge en kunnskapsbaseartikkel.
Ja, LiveAgent tilbyr en gratis kundeportal for hvert abonnement eller en gratis konto. Det er én kunnskapsbase inkludert i hver gratis - ingen prisplan. Men hvis du ønsker å eie flere kunnskapsbaser for forskjellige merker , vil du bli belastet.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer