Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Referanserapport for kundeservice
Kundeservice referanserapporten dekker statistikk for kunnskapsbase, sosiale medier, kundeservice, kundesenter, helpdesk og live chat. LiveAgent tilbyr en omfattende plattform for å dekke alle kommunikasjonsbehov.
Besvar mentions og Tweets om din merkevare. Koble Viber til å chatte med kunder og kringkaste meldinger. Se agentens ytelse i henhold til mottatte vurderinger. Hold oversikt over ytelsen til støtteagentene dine. Gi ut merker og belønninger til dine hardtarbeidende agenter. Oppmuntre kunder til å sende deg nye ideer og tilbakemeldinger. Lag kunnskapsbaseartikler, forum eller tilbakemeldingstavler. Sett opp chat-, kontakt- eller tilbakemeldingsmoduler på språket ditt. LiveAgent tilbyr en innfødt Android app for dine favoritt mobil enheter. Forby IP-er for besøkende som er utsatt for spam. LiveAgent er forpliktet til personvern, sikkerhet, samsvar og åpenhet. Integrer Slack for umiddelbare varsler om nye billetter. Integrer mange applikasjoner, integrasjoner og programvarer med LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.