
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
SpiceWorks migrasjon - LiveAgent
Systemet samler inn og overfører all brukerinformasjonen du trenger, inkludert tickets, kundekommunikasjon, personer, kontaktlister og agentdata. Tagger og tilbakemeldinger fra kunder og rangeringer blir ikke utelatt. Ticketsystemet håndterer viktige kundekommunikasjonskanaler som e-post, live chat, call senter, kundeportal, Viber og sosiale medier. Du kan velge hva du ønsker å bruke for å kommunisere med kundene dine og håndtere ting på din måte for å skape en hyggelig opplevelse for alle.
XperienceHR har økt sin betalte kundeomdannelsesrate med 325% ved å bruke LiveAgent. De tilbyr en LiveAgent tjeneste som gir direkte tilgang, og sender meldinger etter installasjonen er fullført. De har også en demo og kontaktskjema på nettsiden, men ber først om tillatelse til å bruke informasjonskapsler før chat starter.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer