ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er ConvergeHub?
ConvergeHub er en Customer Relationship Management-løsning (CRM) tilgjengelig for en rimelig pris. Den lar brukere administrere potensielle kunder, kontakter, brukerkontoer og avtaler fra én praktisk løsning. ConvergeHub gir kundeinnsikt for å styrke salgsrepresentanter og tilbyr automatisering av repeterende salgsoppgaver. Det kan øke effektiviteten, hjelpe deg med å holde oversikt over kundedata, hjelpe deg med å administrere salgsprosessene dine og gjøre arbeidet ditt enklere.
Hvordan kan du bruke ConvergeHub?
Lagre, organiser og hold oversikt over kundeinformasjon på en enkel måte. ConvergeHub gjør den ideelle løsningen for selskaper som ønsker å bruke en pålitelig Customer Relationship Management-løsning. Det kan styrke salgsprosessene dine, hjelpe deg med å holde oversikt over kundedata som deres kontakter, liker, misliker eller personlige interesser. ConvergeHub kan også være et flott tillegg til kundestøtten din i kombinasjon med LiveAgent. Takket være Zapier lar enkle integrasjoner deg utføre automatiserte handlinger som å legge til kundedata eller opprette faktureringer.
Administrer kundestøttedisken din på en enkel måte takket være LiveAgents brukerstøtte med CRM-funksjoner. LiveAgent kan enkelt integrere med en rekke CRM-løsninger for å hjelpe deg med å administrere kunder og forbedre kundekomunikasjonen din. Vår fullt utstyrte løsning kan hjelpe deg med å administrere kontakter om hverandre mellom CRM og kundestøtte med en rekke funksjoner.
Billettfunksjonene våre inkluderer en universell innboks som kan lagre kommunikasjon som kommer fra enhver kundekanal og sømløst distribuere den blant kundestøtteagenter og selgere. Sett opp regler for å automatisere hverdagslige oppgaver og fokusere på det viktige, eller sett opp hermetiserte meldinger for raskt å svare på vanlige spørsmål og samtidig opprettholde en profesjonell holdning til hver kunde.
Hva er fordelene med å bruke ConvergeHub?
- Flexible and easy to use
- Collaboration features
- Supports sales, marketing, support and billing
- Customer insights and reports
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Hvordan integrere ConvergeHub med LiveAgent via Zapier
Koble LiveAgent- og ConvergeHub-kontoene dine enkelt via Zapier og lag din egen integrasjon. Det som gjør det bra er at du kan tilpasse typen integrasjon med flere alternativer. Ta en titt på veiledningen nedenfor som kan vise deg et eksempel på integrasjon mellom LiveAgent og ConvergeHub.
- First of all create your Zapier account or log in if you already have one. Then go to the LiveAgent + ConvergeHub integrations page. Now you can select a trigger and an action. You can choose from a variety of options, so think about what you want your integration to do. Once you picked your trigger and integration, click on the connect LiveAgent + ConvergeHub button and click on Get Started.
- The next steps will take you through trigger and action configuration. You will have to connect both app accounts with Zapier, so it can access necessary data to create your integration. Afterwards you can customize the integration, called Zap. The last necessary thing is to test the Zap before you put it in action, to ensure it will work as expected. When you’re done, turn on the Zap and the integration is finished.
Når Zap er slått på, er integrasjonen fullført. Det er fullt mulig å lage flere Zaps med forskjellige innstillinger for å lage flere integrasjoner for appene dine. Lær hvordan du får mest mulig ut av Help Desk-programvaren ved å bla gjennom LiveAgent-akademiets sider.
Unify your customer relationship management with LiveAgent's ConvergeHub integration
Sync your customers' information, access customer histories, and provide personalized support within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Hva er ConvergeHub?
ConvergeHub er en Customer Relationship Management (CRM)-løsning. Med ett brukervennlig verktøy kan brukere administrere potensielle salg, kontakter, brukerkontoer og avtaler. ConvergeHub gir salgsrepresentanter kundeinnsikt og automatiserer repeterende salgsoppgaver. Arbeidet ditt vil bli mer effektivt, du vil holde oversikt over kundedata, salgsprosessen vil bli bedre administrert, og du kan bli mer produktiv.
Hvordan kan du bruke ConvergeHub?
Administrer kundeinformasjon enkelt ved å lagre, organisere og spore den. Kunder som ser etter løsninger for Customer Relationship Management vil finne ConvergeHub som den perfekte løsningen. Ved å bruke denne programvaren kan du forbedre salgsprosessen din og holde styr på kundeinformasjon som deres kontakter, hva de liker eller misliker og personlige interesser. Å bruke ConvergeHub sammen med LiveAgent kan også være et fantastisk tillegg til kundestøtten din.
Hva er fordelene med å bruke ConvergeHub?
Fordelene er: fleksibel og enkel å bruke, samarbeidsfunksjoner, støtter salg, markedsføring, støtte og fakturering, kundeinnsikt og rapporter.
Hvordan integrere ConvergeHub med LiveAgent?
LiveAgent og ConvergeHub kan enkelt integreres via Zapier-tjenesten, som lar deg lage tilpassede arbeidsflyter. Velg utløser og handling for å lage tilpassede integrasjoner skreddersydd for ditt formål. Ta en titt på denne artikkelen som beskriver integreringsprosessen videre.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.