Partner
Hva er ConvergeHub?
ConvergeHub er en Customer Relationship Management-løsning (CRM) tilgjengelig for en rimelig pris. Den lar brukere administrere potensielle kunder, kontakter, brukerkontoer og avtaler fra én praktisk løsning. ConvergeHub gir kundeinnsikt for å styrke salgsrepresentanter og tilbyr automatisering av repeterende salgsoppgaver. Det kan øke effektiviteten, hjelpe deg med å holde oversikt over kundedata, hjelpe deg med å administrere salgsprosessene dine og gjøre arbeidet ditt enklere.
Hvordan kan du bruke ConvergeHub?
Lagre, organiser og hold oversikt over kundeinformasjon på en enkel måte. ConvergeHub gjør den ideelle løsningen for selskaper som ønsker å bruke en pålitelig Customer Relationship Management-løsning. Det kan styrke salgsprosessene dine, hjelpe deg med å holde oversikt over kundedata som deres kontakter, liker, misliker eller personlige interesser. ConvergeHub kan også være et flott tillegg til kundestøtten din i kombinasjon med LiveAgent. Takket være Zapier lar enkle integrasjoner deg utføre automatiserte handlinger som å legge til kundedata eller opprette faktureringer.
Administrer kundestøttedisken din på en enkel måte takket være LiveAgents brukerstøtte med CRM-funksjoner. LiveAgent kan enkelt integrere med en rekke CRM-løsninger for å hjelpe deg med å administrere kunder og forbedre kundekomunikasjonen din. Vår fullt utstyrte løsning kan hjelpe deg med å administrere kontakter om hverandre mellom CRM og kundestøtte med en rekke funksjoner.
Billettfunksjonene våre inkluderer en universell innboks som kan lagre kommunikasjon som kommer fra enhver kundekanal og sømløst distribuere den blant kundestøtteagenter og selgere. Sett opp regler for å automatisere hverdagslige oppgaver og fokusere på det viktige, eller sett opp hermetiserte meldinger for raskt å svare på vanlige spørsmål og samtidig opprettholde en profesjonell holdning til hver kunde.
Hva er fordelene med å bruke ConvergeHub?
- Fleksibel og enkel å bruke
- Samarbeidsfunksjoner
- Støtter salg, markedsføring, support og fakturering
- Kundeinnsikt og rapporter
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Hvordan integrere ConvergeHub med LiveAgent via Zapier
Koble LiveAgent- og ConvergeHub-kontoene dine enkelt via Zapier og lag din egen integrasjon. Det som gjør det bra er at du kan tilpasse typen integrasjon med flere alternativer. Ta en titt på veiledningen nedenfor som kan vise deg et eksempel på integrasjon mellom LiveAgent og ConvergeHub.
- Først av alt, opprett din Zapier-konto eller logg på hvis du allerede har en. Gå deretter til LiveAgent + ConvergeHub-integreringssiden. Nå kan du velge en utløser og en handling. Du kan velge mellom en rekke alternativer, så tenk på hva du vil at integreringen skal gjøre. Når du har valgt utløser og integrasjon, klikker du på koble til LiveAgent + ConvergeHub-knappen og klikker på Kom i gang.

- De neste trinnene tar deg gjennom trigger- og handlingskonfigurasjonen. Du må koble begge appkontoene til Zapier, slik at den kan få tilgang til nødvendige data for å lage integrasjonen din. Etterpå kan du tilpasse integrasjonen, kalt Zap. Det siste nødvendige er å teste Zap før du setter den i aksjon, for å sikre at den vil fungere som forventet. Når du er ferdig, slår du på Zap og integrasjonen er fullført.

Når Zap er slått på, er integrasjonen fullført. Det er fullt mulig å lage flere Zaps med forskjellige innstillinger for å lage flere integrasjoner for appene dine. Lær hvordan du får mest mulig ut av Help Desk-programvaren ved å bla gjennom LiveAgent-akademiets sider.
Frequently asked questions
Hva er ConvergeHub?
ConvergeHub er en Customer Relationship Management (CRM)-løsning. Med ett brukervennlig verktøy kan brukere administrere potensielle salg, kontakter, brukerkontoer og avtaler. ConvergeHub gir salgsrepresentanter kundeinnsikt og automatiserer repeterende salgsoppgaver. Arbeidet ditt vil bli mer effektivt, du vil holde oversikt over kundedata, salgsprosessen vil bli bedre administrert, og du kan bli mer produktiv.
Hvordan kan du bruke ConvergeHub?
Administrer kundeinformasjon enkelt ved å lagre, organisere og spore den. Kunder som ser etter løsninger for Customer Relationship Management vil finne ConvergeHub som den perfekte løsningen. Ved å bruke denne programvaren kan du forbedre salgsprosessen din og holde styr på kundeinformasjon som deres kontakter, hva de liker eller misliker og personlige interesser. Å bruke ConvergeHub sammen med LiveAgent kan også være et fantastisk tillegg til kundestøtten din.
Hva er fordelene med å bruke ConvergeHub?
Fordelene er: fleksibel og enkel å bruke, samarbeidsfunksjoner, støtter salg, markedsføring, støtte og fakturering, kundeinnsikt og rapporter.
Hvordan integrere ConvergeHub med LiveAgent?
LiveAgent og ConvergeHub kan enkelt integreres via Zapier-tjenesten, som lar deg lage tilpassede arbeidsflyter. Velg utløser og handling for å lage tilpassede integrasjoner skreddersydd for ditt formål. Ta en titt på denne artikkelen som beskriver integreringsprosessen videre.
Gjennomgang av Connectteam kunnskapsbase
Connecteam tilbyr en kunnskapsbasefunksjon som er billig, men ikke den beste i markedet. Det er en administrasjonsapp med funksjoner som kommunikasjon og HR. Prosessen for å registrere seg er enkel og nettgrensesnittet er logisk designet. Det er noen planlagte funksjoner og grensesnitt i kunnskapsbasen som kan være irriterende. Connecteam er fokusert på telefonbrukere og lar brukere lage og bruke smarttelefonapper til ulike formål.
Integrasjon handler om å kombinere flere ting til én ting. LiveAgent er en kundeserviceprogramvare som gjør det mulig for kundeservicepersonell å jobbe i ett grensesnitt og bruke verktøy fra forskjellige apper. For å forbedre ytelsen og aktiveringsprosessen, tilbyr LiveAgent også forskjellige integrasjoner med andre selskaper og verktøy. Integreringer gir flere fordeler som mindre bruk av ressurser, automatiserte arbeidsprosesser og bedre kundeopplevelse, og kan aktiveres i forskjellige former, som API, Zapier, e-postmarkedsføring, fakturaadministrasjon, og netthandel. Integreringer er tilgjengelige i alle LiveAgent-abonnementer uten ekstra kostnad.
En dedikert hub med kundeportal programvare
En kundeportal programvare kan hjelpe kunder med å finne svar på spørsmål uten å vente på hjelp fra agenter, samtidig som den forbedrer agent produktiviteten. LiveAgent sin kundeportal inneholder en kunnskapsbase, forum og tilbakemeldinger fra kunder. Ved å opprette en kundeportal kan du gi kundene dine tilgang til informasjon de trenger og frigjøre representantene dine fra vanlige spørsmål. Samtidig kan du opprette et dedikert sted for kundene dine å søke etter relevante kunnskapsbase artikler og diskutere nye funksjoner eller forbedringsforslag. Med LiveAgent sin selvbetjening til en lav pris i forhold til konkurrerende plattformer kan det lønne seg å vurdere denne kundeportal programvaren.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjeningsprogramvare og verktøy for klagehåndtering. Selskapet tilbyr også støtte og databasemigreringstjenester, samt opplæring og webinarer for kunder. LiveAgent tilbyr partnervirksomheter og muligheter for tilknytning, og har et kundevurderingssystem. Bedrifter kan kontakte LiveAgent for demoer og for å diskutere hvordan deres programvare kan fungere for dem. LiveAgent har også en GDPR-personvernpolicy og bruker informasjonskapsler på sine nettsider.