GoTrunk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
GoTrunk Personvernerklæring
Hva er GoTrunk?
GoTrunk er en kraftig SIP-trunking-tjeneste for innkommende og utgående samtaler. Selskapet opererer på en global skala og tilbyr tjenester for tusenvis av kunder.
Selskapets mål er å tilby kommunikasjonsløsninger i verdensklasse for virksomheter som bruker SIP (Session Internet Protocol) og VoIP (Voice over Internet Protocol). I lys av dette har GoTrunk inngått et samarbeid med LiveAgent slik at kundene våre kan utnytte deres LiveAgent kundesenter til sitt fulle potensial.
Hvordan kan du bruke GoTrunk?
GoTrunk kan brukes som din viktigste VoIP-tjenesteleverandør. Bare koble den til LiveAgent helpdesk-programvaren, konfigurer kundesenteret og begynn å ringe. LiveAgent tilbyr avanserte telefonsenterfunksjoner, som lar deg lage en-til-en samtaler med kunder, sett rutingsregler for å rute anrop til de riktige avdelingene, eller til og med foreta videosamtaler.
Ringesentere kan brukes på flere måter, for eksempel for å forbedre administrasjon av kunderelasjoner, samle inn tilbakemelding fra kunder, eller ring undersøkelser for forbedring av kundetilfredsheten.
Vil du se hvordan kundesenteret fungerer i praksis? Gå videre og sjekk ut vår funksjonsside for kundesenter eller ta en titt på videoen nedenfor for å se alt du kan gjøre med LiveAgents kundesenterprogramvare.
Koster det noe å integrere GoTrunk med LiveAgent?
LiveAgent gir en gratis integrasjon med GoTrunk, slik at du kan få tilgang til den gratis. GoTrunk er imidlertid en betalt tjeneste, så for å bruke deres telefonnumre må du kjøpe et nummer/abonnement.
Fordeler med å bruke GoTrunk
- Lavere ringekostnader
- Enkel integrasjon
- Muligheten til å bruke en rekke enheter (softphone/maskinvare)
- Evnen til å operere over hele verden
Hvordan integrere GoTrunk med LiveAgent
- Logg på GoTrunk-kontoen din. Hvis du ikke har en GoTrunk-konto, opprett en – det er gratis. Du må også gå gjennom en kontoaktiveringsprosess, bare legg inn telefonnummeret ditt og du vil motta en samtale.
- Når du er på kontoen din, åpner du venstre dashbordpanel og klikker på Telefonnumre. Det er her du kan opprette ditt GoTrunk-nummer eller finne et du allerede eier. I tilfelle du oppretter et nytt nummer, er det flere alternativer å velge mellom, avhengig av landet ditt, så velg det som passer dine behov best.
- Deretter åpner du LiveAgent-kontoen din og går til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje knappen for å opprette et nytt nummer for ditt LiveAgent-telefonsenter. Velg GoTrunk fra utvalget av leverandører.
- Nå er alt du trenger å gjøre å oppgi informasjonen din. Skriv inn brukernavn, passord og GoTrunk-telefonnummeret ditt. Du kan også navngi nummeret, velge avdelingen som skal motta anrop fra det nummeret, velge et utringingsprefiks og også velge å ta opp anrop. Når du er ferdig, klikker du på Legg til nederst i vinduet.
Det er alt. GoTrunk-nummeret ditt er koblet til LiveAgent, og du kan begynne å ringe og motta kundetelefonsamtaler. Vil du lære mer om LiveAgent? Ta en titt på funksjonssiden vår for kundesenteret eller se videoen nedenfor. I tilfelle du vil prøve LiveAgent på egen hånd, registrer deg for den gratis 14-dagers prøveversjonen nederst på denne siden.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently Asked Questions
Hva betyr SIP?
SIP står for Session Initiation Protocol. Det er en signaleringsprotokoll som definerer meldinger som sendes mellom endepunkter og administrerer alle anropselementer. Den brukes til å ringe, videosamtaler, meldinger og også distribusjon av media.
Hva er GoTrunk?
GoTrunk er LiveAgents VoIP-partner. Generelt er GoTrunk en SIP-trunking-tjeneste for innkommende og utgående samtaler. Du kan koble GoTrunk-telefonnummeret ditt til LiveAgent for å opprette et kundesenter i helpdesk-programvaren.
Hva er kostnadene ved å koble GoTrunk til LiveAgent?
Koble til GoTrunk er gratis i LiveAgent. Husk at GoTrunk opererer uavhengig, og derfor kan belaste deg for tjenestene i henhold til dette.
TeleCube og LiveAgent kan integreres for å forbedre kundeinteraksjoner. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger. Peoplefone tilbyr kundeserviceprogramvare. Samtaledisponering øker salgsavkastningen. TeleCube er en global VoIP-leverandør med dekning i over 50 land. Integrering med LiveAgent gir en enkel måte å administrere telefonsenteret på.