Partner
Hva er GoTrunk?
GoTrunk er en kraftig SIP-trunking-tjeneste for innkommende og utgående samtaler. Selskapet opererer på en global skala og tilbyr tjenester for tusenvis av kunder.
Selskapets mål er å tilby kommunikasjonsløsninger i verdensklasse for virksomheter som bruker SIP (Session Internet Protocol) og VoIP (Voice over Internet Protocol). I lys av dette har GoTrunk inngått et samarbeid med LiveAgent slik at kundene våre kan utnytte deres LiveAgent kundesenter til sitt fulle potensial.
Hvordan kan du bruke GoTrunk?
GoTrunk kan brukes som din viktigste VoIP-tjenesteleverandør. Bare koble den til LiveAgent helpdesk-programvaren, konfigurer kundesenteret og begynn å ringe. LiveAgent tilbyr avanserte telefonsenterfunksjoner, som lar deg lage en-til-en samtaler med kunder, sett rutingsregler for å rute anrop til de riktige avdelingene, eller til og med foreta videosamtaler.
Ringesentere kan brukes på flere måter, for eksempel for å forbedre administrasjon av kunderelasjoner, samle inn tilbakemelding fra kunder, eller ring undersøkelser for forbedring av kundetilfredsheten.
Vil du se hvordan kundesenteret fungerer i praksis? Gå videre og sjekk ut vår funksjonsside for kundesenter eller ta en titt på videoen nedenfor for å se alt du kan gjøre med LiveAgents kundesenterprogramvare.
Koster det noe å integrere GoTrunk med LiveAgent?
LiveAgent gir en gratis integrasjon med GoTrunk, slik at du kan få tilgang til den gratis. GoTrunk er imidlertid en betalt tjeneste, så for å bruke deres telefonnumre må du kjøpe et nummer/abonnement.
Fordeler med å bruke GoTrunk
- Lavere ringekostnader
- Enkel integrasjon
- Muligheten til å bruke en rekke enheter (softphone/maskinvare)
- Evnen til å operere over hele verden
Hvordan integrere GoTrunk med LiveAgent
- Logg på GoTrunk-kontoen din. Hvis du ikke har en GoTrunk-konto, opprett en – det er gratis. Du må også gå gjennom en kontoaktiveringsprosess, bare legg inn telefonnummeret ditt og du vil motta en samtale.

- Når du er på kontoen din, åpner du venstre dashbordpanel og klikker på Telefonnumre. Det er her du kan opprette ditt GoTrunk-nummer eller finne et du allerede eier. I tilfelle du oppretter et nytt nummer, er det flere alternativer å velge mellom, avhengig av landet ditt, så velg det som passer dine behov best.

- Deretter åpner du LiveAgent-kontoen din og går til Konfigurasjon > Ring > Tall. Klikk på den oransje knappen for å opprette et nytt nummer for ditt LiveAgent-telefonsenter. Velg GoTrunk fra utvalget av leverandører.

- Nå er alt du trenger å gjøre å oppgi informasjonen din. Skriv inn brukernavn, passord og GoTrunk-telefonnummeret ditt. Du kan også navngi nummeret, velge avdelingen som skal motta anrop fra det nummeret, velge et utringingsprefiks og også velge å ta opp anrop. Når du er ferdig, klikker du på Legg til nederst i vinduet.

Det er alt. GoTrunk-nummeret ditt er koblet til LiveAgent, og du kan begynne å ringe og motta kundetelefonsamtaler. Vil du lære mer om LiveAgent? Ta en titt på funksjonssiden vår for kundesenteret eller se videoen nedenfor. I tilfelle du vil prøve LiveAgent på egen hånd, registrer deg for den gratis 14-dagers prøveversjonen nederst på denne siden.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently asked questions
Hva betyr SIP?
SIP står for Session Initiation Protocol. Det er en signaleringsprotokoll som definerer meldinger som sendes mellom endepunkter og administrerer alle anropselementer. Den brukes til å ringe, videosamtaler, meldinger og også distribusjon av media.
Hva er GoTrunk?
GoTrunk er LiveAgents VoIP-partner. Generelt er GoTrunk en SIP-trunking-tjeneste for innkommende og utgående samtaler. Du kan koble GoTrunk-telefonnummeret ditt til LiveAgent for å opprette et kundesenter i helpdesk-programvaren.
Hva er kostnadene ved å koble GoTrunk til LiveAgent?
Koble til GoTrunk er gratis i LiveAgent. Husk at GoTrunk opererer uavhengig, og derfor kan belaste deg for tjenestene i henhold til dette.
Yootel er en VoIP-leverandør for profesjonelle som tilbyr brukerstøtte, god nettforbindelse og markedets beste utstyr. Deres bedriftstelefoni integreres enkelt med andre tjenester og gir tilgang på ledende IP-telefoni, Centrex, Trunk Sip og en håndteringsløsning for servicesentre. Kunder kan dra nytte av spesialnumre, virtuell resepsjon og IVR. Yootel er et godt valg for å koble til LiveAgent callsenter, som gir en personlig kontakt, mulighet for salg, kundeservice og skaffer nye kunder. LiveAgent callsenter kan administreres effektivt med skreddersydde IVR-trær og gjør opplevelsen problemfri for kunder. Yootel integreres enkelt med LiveAgent callsenter, og opptak av alle innkommende og utgående samtaler lagres i systemet. LiveAgent akademiet gir mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.
En nettchat-app er en programvare som lar brukere sende og motta meldinger online, og denne typen applikasjoner er tilgjengelig for alle og veldig populær. Det er forskjellige typer kommunikasjonsmåter tilgjengelig, inkludert tekst-, video-, og taleanrop. Eksempler på populære applikasjoner inkluderer Messenger, WhatsApp og Telegram. LiveAgent tilbyr også en nettpratapplikasjon som kan gi selskaper en fordel fremfor konkurrentene.
Gamification er bruken av spillmekanikk i ikke-spillaktiviteter som kundeservice, markedsføring, salg og pedagogisk innhold. Å introdusere gamification i kundeservice kan øke produktiviteten, fremme sunn konkurranse mellom ansatte, forbedre moral og samarbeid for å nå et felles mål. LiveAgent tilbyr gamification-funksjoner som merker, nivåer, belønninger og poengsumoversikter for bedre kundeservice. Deres tredjepartsintegrering og hybrid billettstrømfunksjon gjør kundestøtteprosessen enklere og mer effektiv for agenter og kunder.
I teksten fremheves viktigheten av en effektiv chat for å tiltrekke seg kunder og sikre at de velger produktene eller tjenestene våre. Det anbefales å bruke chat-funksjoner for å enklere løse komplekse problemer og å personalisere svarene for å bygge kundenes tillit. Det er også viktig å ha enkel tilgang til chatten og muligheten til å sende bilder, videoer eller dele skjermbildet for å effektivt hjelpe kundene med sine problemer. Live chat kan også være et flott verktøy for å bygge relasjoner med kundene i sanntid.