Hva er en billettstatus?
Billettstatus kalles også billettfase. Gjennom løsningsprosessen kan billetter tildeles ulike statuser som Ny, Åpen, Besvart, Løst eller Utsatt.
– Ny billett: Dette er en billett som ennå ikke er åpnet og behandlet
– Besvart billett: Når du svarer på en billett, er den merket som Besvart
– Åpen billett: Hvis kunden svarte på svaret ditt, endres billettstatusen til Åpen
– Utsatt billett: Hvis du utsetter en billett, er den merket som Utsatt.
– Løst billett: Når en billett når det siste stadiet i behandlingen, merkes den som Løst
Statusene Ny billett og Åpen billett har størst betydning, fordi de må behandles og løses først. LiveAgent vil automatisk fremheve disse billettene og sortere dem ut basert på prioritet.
Frequently Asked Questions
Hva er en billettstatus?
Billettstatus er hvert trinn en billett går gjennom i sin livssyklus. Statusene som kan tildeles billetten er Ny, Åpen, Besvart, Løst eller Utsatt.
Hva brukes en billettstatus til?
Billetstatusen lar deg vurdere på hvilket stadium en gitt forespørsel er i det øyeblikket, om den allerede er åpnet, om den har blitt behandlet eller om den venter på en løsning, fordi agenten trenger mer informasjon.
Hvordan kan du sjekke en billettstatus i LiveAgent?
I LiveAgent kan du sjekke billettstatusen i Billetter-delen. Statusen vises med hver spesifikke billett.
LiveAgent offers a ticketing system that helps customer service representatives handle inquiries efficiently. The system converts customer requests into tickets, which can be viewed in a universal inbox. LiveAgent offers three different subscription plans, each with a 14-day trial period. The ticketing system is cost-effective compared to competitors. The universal inbox feature helps manage customer inquiries from various platforms such as email, live chat, phone, feedback, and social media. Tickets have different statuses, enabling customer service representatives to stay organized and proactive.