Hva er en delt billett?
Noen ganger stiller en kunde to helt forskjellige spørsmål i én billett. Ett av spørsmålene kan være et enkelt spørsmål før salg og det andre et vanskelig teknisk spørsmål. For bedre bekvemmelighet og enklere administrasjon kan du bruke “del billett-funksjonen”. Delt billett vil praktisk talt kutte billetten i to og lage en ny unik billett-ID.
I forhold til eksemplet ovenfor kan du fortsette å diskutere spørsmål om forhåndssalg i den originale billetten og overføre de tekniske forespørslene til riktig avdeling.
Frequently Asked Questions
Hva betyr begrepet delt billett?
Delt billett-funksjonen lar deg dele en billett med to forskjellige henvendelser i to billetter. Dette gjør det mulig å diskutere forhåndssalgsspørsmål i den originale billetten, og tekniske spørsmål kan overføres til riktig avdeling.
Hvordan kan du bruke funksjonen for delt billett?
Delt billett-funksjonen fungerer bra når kunden stiller to helt forskjellige spørsmål på en billett – det ene kan for eksempel være et enkelt spørsmål angående salg, og det andre et teknisk spørsmål. Å dele en slik billett i to gir mulighet for effektiv håndtering av en enkel henvendelse, og vanskeligere kan også effektivt sendes til teknisk team. Dette øker effektiviteten og letter kommunikasjonen.
Hvordan kan du bruke funksjonen for delt billett i LiveAgent?
Når du mottar en billett med to separate forespørsler, klikker du på de tre prikkene til høyre for billetten og klikker "Del". Du kan velge alternativet "Autodeling" som vil duplisere billetten. Da kan de aktuelle avdelingene håndtere de aktuelle sakene fra én billett.
LiveAgent offers a ticketing system that helps customer service representatives handle inquiries efficiently. The system converts customer requests into tickets, which can be viewed in a universal inbox. LiveAgent offers three different subscription plans, each with a 14-day trial period. The ticketing system is cost-effective compared to competitors. The universal inbox feature helps manage customer inquiries from various platforms such as email, live chat, phone, feedback, and social media. Tickets have different statuses, enabling customer service representatives to stay organized and proactive.