Hva er forretningsregler?
Unngå kunderepresentantens misnøye fra å gjøre det virkelig kjedelige arbeidet. La noen prosesser kjøre automatisk. Sett opp forretningsregler i help desk. Regler hjelper deg med å gjøre forhåndsbestemte handlinger i programvare. Sett opp betingelser og når de er oppfylte, blir det gjort en handling. Forretningsregler brukes ofte til å overføre billetter, endre billettprioritet, sende svar, endre SLA-nivå, legge til eller fjerne tagger og mye mer. De sparer tid og gir mange fordeler. De hjelper agenter med å holde seg konsentrert.
Lær mer angående Regler i LiveAgent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er forretningsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forretningsregler inneholder detaljerte instruksjoner om hvordan du utfører daglige oppgaver. Du kan også opprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette vil du ha muligheten til mer automatiserte aktiviteter. Forretningsregler brukes vanligvis til å sende en billett, fjerne eller legge til tagger (tags), samt endre SLA-nivået.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan opprettes forretningsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å lage forretningsregler i panelet ditt, må du gå til “Konfigurasjon”. Velg deretter kategoriene “Automasjon” og “Tidsregler”. Takket være reglene kan du definere hva slags billetter som skal gå til spesifikke avdelinger, hvilke tagger som skal matches med dem og når systemet skal merke billetter som spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor er forretningsregler viktig?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forretningsregler er viktige fordi de støtter arbeids-automatisering enda mer, slik at agenter slipper å utføre unødvendig arbeid og er mer effektive. Effektive regler er også med på å gi veiledning om hvordan arbeidet skal utføres.” } }] }FAQ
Hva er forretningsregler?
Forretningsregler inneholder detaljerte instruksjoner om hvordan du utfører daglige oppgaver. Du kan også opprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette vil du ha muligheten til mer automatiserte aktiviteter. Forretningsregler brukes vanligvis til å sende en billett, fjerne eller legge til tagger (tags), samt endre SLA-nivået.
Hvordan opprettes forretningsregler?
For å lage forretningsregler i panelet ditt, må du gå til “Konfigurasjon”. Velg deretter kategoriene “Automasjon” og “Tidsregler”. Takket være reglene kan du definere hva slags billetter som skal gå til spesifikke avdelinger, hvilke tagger som skal matches med dem og når systemet skal merke billetter som spam.
Hvorfor er forretningsregler viktige?
Forretningsregler er viktige fordi de støtter arbeids-automatisering enda mer, slik at agenter slipper å utføre unødvendig arbeid og er mer effektive. Effektive regler er også med på å gi veiledning om hvordan arbeidet skal utføres.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.