Gratis Prøveperiode

Forretningsregler

Hva er forretningsregler?

Unngå kunderepresentantens misnøye fra å gjøre det virkelig kjedelige arbeidet. La noen prosesser kjøre automatisk. Sett opp forretningsregler i help desk. Regler hjelper deg med å gjøre forhåndsbestemte handlinger i programvare. Sett opp betingelser og når de er oppfylte, blir det gjort en handling. Forretningsregler brukes ofte til å overføre billetter, endre billettprioritet, sende svar, endre SLA-nivå, legge til eller fjerne tagger og mye mer. De sparer tid og gir mange fordeler. De hjelper agenter med å holde seg konsentrert.

Lær mer angående Regler i LiveAgent.

LiveAgent's business rules overview
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er forretningsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forretningsregler inneholder detaljerte instruksjoner om hvordan du utfører daglige oppgaver. Du kan også opprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette vil du ha muligheten til mer automatiserte aktiviteter. Forretningsregler brukes vanligvis til å sende en billett, fjerne eller legge til tagger (tags), samt endre SLA-nivået.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan opprettes forretningsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å lage forretningsregler i panelet ditt, må du gå til “Konfigurasjon”. Velg deretter kategoriene “Automasjon” og “Tidsregler”. Takket være reglene kan du definere hva slags billetter som skal gå til spesifikke avdelinger, hvilke tagger som skal matches med dem og når systemet skal merke billetter som spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor er forretningsregler viktig?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forretningsregler er viktige fordi de støtter arbeids-automatisering enda mer, slik at agenter slipper å utføre unødvendig arbeid og er mer effektive. Effektive regler er også med på å gi veiledning om hvordan arbeidet skal utføres.” } }] }

FAQ

Hva er forretningsregler?

Forretningsregler inneholder detaljerte instruksjoner om hvordan du utfører daglige oppgaver. Du kan også opprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette vil du ha muligheten til mer automatiserte aktiviteter. Forretningsregler brukes vanligvis til å sende en billett, fjerne eller legge til tagger (tags), samt endre SLA-nivået.

Hvordan opprettes forretningsregler?

For å lage forretningsregler i panelet ditt, må du gå til “Konfigurasjon”. Velg deretter kategoriene “Automasjon” og “Tidsregler”. Takket være reglene kan du definere hva slags billetter som skal gå til spesifikke avdelinger, hvilke tagger som skal matches med dem og når systemet skal merke billetter som spam.

Hvorfor er forretningsregler viktige?

Forretningsregler er viktige fordi de støtter arbeids-automatisering enda mer, slik at agenter slipper å utføre unødvendig arbeid og er mer effektive. Effektive regler er også med på å gi veiledning om hvordan arbeidet skal utføres.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo