Hva er forretningsregler?
Unngå kunderepresentantens misnøye fra å gjøre det virkelig kjedelige arbeidet. La noen prosesser kjøre automatisk. Sett opp forretningsregler i help desk. Regler hjelper deg med å gjøre forhåndsbestemte handlinger i programvare. Sett opp betingelser og når de er oppfylte, blir det gjort en handling. Forretningsregler brukes ofte til å overføre billetter, endre billettprioritet, sende svar, endre SLA-nivå, legge til eller fjerne tagger og mye mer. De sparer tid og gir mange fordeler. De hjelper agenter med å holde seg konsentrert.
Lær mer angående Regler i LiveAgent.

FAQ
Hva er forretningsregler?
Forretningsregler inneholder detaljerte instruksjoner om hvordan du utfører daglige oppgaver. Du kan også opprette regler i LiveAgent-panelet. Takket være dette vil du ha muligheten til mer automatiserte aktiviteter. Forretningsregler brukes vanligvis til å sende en billett, fjerne eller legge til tagger (tags), samt endre SLA-nivået.
Hvordan opprettes forretningsregler?
For å lage forretningsregler i panelet ditt, må du gå til “Konfigurasjon”. Velg deretter kategoriene “Automasjon” og “Tidsregler”. Takket være reglene kan du definere hva slags billetter som skal gå til spesifikke avdelinger, hvilke tagger som skal matches med dem og når systemet skal merke billetter som spam.
Hvorfor er forretningsregler viktige?
Forretningsregler er viktige fordi de støtter arbeids-automatisering enda mer, slik at agenter slipper å utføre unødvendig arbeid og er mer effektive. Effektive regler er også med på å gi veiledning om hvordan arbeidet skal utføres.
Ekspertnotat
Forretningsregler er detaljerte instruksjoner som utfører automatiserte aktiviteter i helpdesk-programvare, f.eks overføring av billetter og tag-lagring. Dette sparer tid og øker effektiviteten.

10 Kundeserviceregler for nettprofesjonelle
For å oppnå suksess i dagens marked er det viktig å levere på kjernefordelene, være ærlig og gjennomsiktig med kunder, og investere i verktøy som LiveAgent for god kundeservice.
Zendesk, Avochato, HappyFox, Freshdesk, and Front are customer complaint management systems that offer various features and pricing plans to improve customer service. These platforms prioritize user-friendly ticketing, automated responses, and integration with other systems. However, each system has its own advantages and disadvantages, so businesses should carefully consider their specific needs before choosing a solution.