Gjennomsnittlig behandlingstid

Hva er en gjennomsnittlig behandlingstid?

Gjennomsnittlig behandlingstid er den gjennomsnittlige tiden som kunderepresentanter bruker på alle aktiviteter. Det inkluderer ringetid, ventetid, chatter og løsning av kundeproblemer. Den bør være så lav som mulig. Tid er penger, så det er nødvendig å spore denne tiden. Den viser hvor mye tid som trengs for å løse problemer og hvilke spørsmål som koster agentene mest tid. Du kan spore gjennomsnittshastighet for å svare, servicenivå og mer. Det bidrar til å forbedre kundeservicen.

LiveAgent's average handle time

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er gjennomsnittlig behandlingstid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gjennomsnittlig behandlingstid er en av de hyppigst målte indikatorene i kundesentre. Det indikerer gjennomsnittlig varighet av kundeinteraksjoner. Samtalen måles fra klientens initiering av samtalen gjennom hele samtalen helt til slutten av samtalen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva er en god gjennomsnittlig behandlingstid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “En god gjennomsnittlig behandlingstid bør være både av god kvalitet og rask. Call Center-magasinet beregnet den globale gjennomsnittlige behandlingstid-standarden. Det var 6 minutter og 3 sekunder. Alt dette avhenger imidlertid av bransjen som kundeservicen forholder seg til.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan kan man sjekke gjennomsnittlig behandlingstid i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Du kan sjekke gjennomsnittlig behandlingstid i LiveAgent i tidsrapporten. Der kan du sjekke både service tidene for enkeltbilletter og gjennomsnittlig behandlingstid for alle billettene.” } }] }

FAQ

Hva er gjennomsnittlig behandlingstid?

Gjennomsnittlig behandlingstid er en av de hyppigst målte indikatorene i kundesentre. Det indikerer gjennomsnittlig varighet av kundeinteraksjoner. Samtalen måles fra klientens initiering av samtalen gjennom hele samtalen helt til slutten av samtalen.

Hva er en god gjennomsnittlig behandlingstid?

AEn god gjennomsnittlig behandlingstid bør være både av god kvalitet og rask. Call Center-magasinet beregnet den globale gjennomsnittlige behandlingstid-standarden. Det var 6 minutter og 3 sekunder. Alt dette avhenger imidlertid av bransjen som kundeservicen forholder seg til.

Hvordan kan man sjekke gjennomsnittlig behandlingstid i LiveAgent?

Du kan sjekke gjennomsnittlig behandlingstid i LiveAgent i tidsrapporten. Der kan du sjekke både service tidene for enkeltbilletter og gjennomsnittlig behandlingstid for alle billettene.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo