Hva er klager?
Klage er en melding eller melding der kunder uttrykker sin misnøye. Dette skjer når kundenes forventninger ikke oppfylles eller de har problemer med et produkt eller en tjeneste.
Løsningen for disse kundene er kompensasjon, gave eller tilbakemelding. Klager er ikke bra for bedriften, men på den annen side hjelper det kunderepresentanter og ledere til å yte en bedre service.
Når en kunde legger ut en klage på Facebook-sideveggen din, spores alt i LiveAgent, og du kan svare på det på et øyeblikk.
![complaints_rebukes LiveAgent's complaints rebukes](https://www.liveagent.no/wp/urlslab-download/14fbf050436756774ad4310515ce8bee/complaints_rebukes-1024x345.jpg)
Frequently Asked Questions
Hva er klager?
Kundeklager er et misforhold mellom hva kundene forventer og hvilket produkt eller tjeneste de mottar. Det kan anses at dette er en unnlatelse av å oppfylle løftet gitt til kunden av merket. Klager kan primært være knyttet til kvaliteten på produktet.
Hvordan kan kunder rapportere klager?
For å sende inn en klage, bør kunder kontakte kundeservice. Avhengig av hvilken eller hvilke kanaler merkevaren velger, bør denne ruten velges som måten å sende inn en klage på. Vanligvis må du skrive inn ordrenummeret ditt.
Er kundenes klager en god ting?
Ved første øyekast er ikke kundeklager en god ting, men det kan likevel utledes merverdi fra dem. Takket være klager finner vi ut hva som ikke fungerer for oss, hva kundene forventer, hvilke løfter som ikke er oppfylt av merkevaren. I tillegg, når klager blir behandlet på riktig måte, ser kundene at de blir tatt på alvor. Deres mening betyr noe.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.