Hva er en kontrolloverføring?
I televokabularet betyr kontrolloverføring at anropet kan overføres til en annen bruker som er i stand til å besvare anropet. I LiveAgent venter kontrolloverføringer til den blir hentet, avvist eller rett og slett ikke besvart. Deretter overføres samtalen til en annen agent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kontrolloverføring er en som venter under innkommende anrop for å avslutte en samtale til den blir besvart, avvist eller ubesvart av en annen agent. Agentene dine trenger ikke å få kundene dine til å vente unødvendig. Innringeren er suspendert og forbindelsen opprettes med agenten. Hvis agenten ikke svarer, blir anropet returnert til forrige agent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan utstede en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hvis du vil starte en overvåket overføring under en samtale med en klient, kan du starte den ved å velge en forbindelse med en annen agent. Den nye forbindelsen er da aktiv og den første settes på vent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvem kan bistå eller betjene en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Overførte overføring kan håndteres av enhver agent som er koblet til LiveAgent. Dette er en funksjon som muliggjør mer effektiv kundeservice og høyere produktivitet.” } }] }FAQ
Hva er en kontrolloverføring?
Kontrolloverføring er en som venter under innkommende anrop for å avslutte en samtale til den blir besvart, avvist eller ubesvart av en annen agent. Agentene dine trenger ikke å få kundene dine til å vente unødvendig. Innringeren er suspendert og forbindelsen opprettes med agenten. Hvis agenten ikke svarer, blir anropet returnert til forrige agent.
Hvordan utstede en kontrolloverføring?
Hvis du vil starte en overvåket overføring under en samtale med en klient, kan du starte den ved å velge en forbindelse med en annen agent. Den nye forbindelsen er da aktiv og den første settes på vent.
Hvem kan bistå eller betjene en kontrolloverføring?
Overførte overføring kan håndteres av enhver agent som er koblet til LiveAgent. Dette er en funksjon som muliggjør mer effektiv kundeservice og høyere produktivitet.
This text discusses customer surveys and how to conduct them effectively. It emphasizes the importance of defining specific goals before creating a survey and using closed-ended questions to get accurate responses. LiveAgent is a customer service software that can assist in collecting feedback through its Nicereply integration, which can improve response time and increase productivity. Overall, the text provides advice on improving customer satisfaction through better surveying practices and the use of useful tools like LiveAgent.