Hva er en kontrolloverføring?
I televokabularet betyr kontrolloverføring at anropet kan overføres til en annen bruker som er i stand til å besvare anropet. I LiveAgent venter kontrolloverføringer til den blir hentet, avvist eller rett og slett ikke besvart. Deretter overføres samtalen til en annen agent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kontrolloverføring er en som venter under innkommende anrop for å avslutte en samtale til den blir besvart, avvist eller ubesvart av en annen agent. Agentene dine trenger ikke å få kundene dine til å vente unødvendig. Innringeren er suspendert og forbindelsen opprettes med agenten. Hvis agenten ikke svarer, blir anropet returnert til forrige agent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan utstede en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hvis du vil starte en overvåket overføring under en samtale med en klient, kan du starte den ved å velge en forbindelse med en annen agent. Den nye forbindelsen er da aktiv og den første settes på vent.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvem kan bistå eller betjene en kontrolloverføring?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Overførte overføring kan håndteres av enhver agent som er koblet til LiveAgent. Dette er en funksjon som muliggjør mer effektiv kundeservice og høyere produktivitet.” } }] }FAQ
Hva er en kontrolloverføring?
Kontrolloverføring er en som venter under innkommende anrop for å avslutte en samtale til den blir besvart, avvist eller ubesvart av en annen agent. Agentene dine trenger ikke å få kundene dine til å vente unødvendig. Innringeren er suspendert og forbindelsen opprettes med agenten. Hvis agenten ikke svarer, blir anropet returnert til forrige agent.
Hvordan utstede en kontrolloverføring?
Hvis du vil starte en overvåket overføring under en samtale med en klient, kan du starte den ved å velge en forbindelse med en annen agent. Den nye forbindelsen er da aktiv og den første settes på vent.
Hvem kan bistå eller betjene en kontrolloverføring?
Overførte overføring kan håndteres av enhver agent som er koblet til LiveAgent. Dette er en funksjon som muliggjør mer effektiv kundeservice og høyere produktivitet.
Expert note
Kontrolloverføring er en funksjon som lar deg raskt og effektivt overføre samtaler til en annen agent for bedre kundeservice og produktivitet.

Nettsideeiere kan nå ut til besøkende og tilby hjelp gjennom funksjoner som Online-besøkende, Chats-oversikt, Tilgjengelige Agenter og Kundens land. Disse funksjonene gir viktig generell informasjon om besøkende og kan hjelpe ansatte med å gi bedre kundeservice. Fordeler inkluderer å kontakte besøkende proaktivt og analysere situasjoner raskt. En demo kan avtales for å lære mer.
Anropsruting, eller automatisert anropsdistribusjon, er en funksjon som automatisk distribuerer innkommende anrop fra kundene dine til en spesifikk agent, avdeling eller en kø basert på dine foretrukne kriterier inne i din skybaserte kundesenterprogramvare. Bedrifter av alle størrelser kan dra nytte av funksjonen for å gi den beste kundeservicen og maksimere tilgjengeligheten til agentene samtidig som de reduserer kostnader. Funksjonen gir også muligheten til å opprette et unikt Interaktivt Stemmerespons-tre på bare fem minutter og inneholder mange andre avanserte funksjoner som prioritert oppdrag og interne samtaler. Anropsruting kan øke kundetilfredsheten, redusere ventetid og gi en mer personlig, effektiv og bedre kundeopplevelse.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice som VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystem. De tilbyr også en klientportal og e-postbehandlingsprogramvare. LiveAgent tilbyr også opplæring og ressurser gjennom sin blogg, ordliste og webinarer. De tilbyr også demoer og nyhetsbrev. Installasjonsprosessen kan være pågående, og nettstedet bruker informasjonskapsler. LiveAgent tilbyr også en-til-en samtaler for å utforske hvordan de kan hjelpe bedrifter.