Lykkerapport

Hva er en lykkerapport?

En lykkerapport er en rapport generert av selskapet, som viser hvor fornøyde kundene er med produktene og tjenestene sine.

Lykkerapporten påvirkes ikke bare i økonomiske termer, men også kvaliteten på produktene og ettersalgstjenesten som tilbys. Ofte, etter å ha kjøpt et produkt, ser det ut til at du legger merke til en feil i produktet, og du kontakter kundeservice for å få hjelp. Din erfaring med støttesystemet deres påvirker også hvor god lykkerapporten til et selskap er.

Jo bedre lykkerapporten til et selskap er, jo mer antas selskapet å ta vare på kundene sine.

Frequently asked questions

Hva er lykkerapport?

En lykkerapport er en rapport som viser hvor fornøyde kundene dine er med produktene og tjenestene dine. Den genereres oftest av selskapet rapporten gjelder. Det tar ikke bare hensyn til bruken av produkter og tjenester, men også graden av tilfredshet med kundeservice.

Hvem bør vurdere lykkerapporten?

Lykkerapporten bør definitivt ses av ansatte i selskapet som denne rapporten gjelder. Det vil vise dem hvor deres styrker er, men også hvor deres svakheter er. Hvis rapportene er offentlige, er det verdt å lese konkurrentenes rapporter. Takket være dette vet vi hva vi kan inspirere og hva som er bedre å unngå. Kunder som ønsker å foreta et bestemt kjøp av et produkt eller en tjeneste kan også lese rapporten.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo