Hva er pathfinder?
Pathfinder kan integreres i din nåværende programvare for å forbedre kundeservicen. Appen lar deg spore sluttbrukeraktivitet 30 minutter før og etter at de har sendt inn en hjelpebillett. Å ha et klart bilde av hva kunden har jobbet med kan være svært nyttig for teamstøttemedlemmet ditt når du skal løse kundens problem.
Frequently Asked Questions
Hva er en pathfinder?
Pathfinder er et alternativ som lar deg spore sluttbrukeraktivitet 30 minutter før og etter innsending av en støttebillett. Takket være dette har du et bilde av hva klienten har jobbet med, noe som kan lette arbeidet til agenten som skal gi støtte.
Hvordan kan du bruke en pathfinder?
Pathfinder kan integreres med gjeldende programvare. Takket være den finner vi ut hvilke skritt klienten har tatt, og den kan hjelpe med å finne kilden til problemet, samt vise oss hva klienten allerede har gjort og ikke har vist seg å være effektiv.
Kan du integrere en pathfinder i LiveAgent-kontoen din?
Pathfinder kan integreres med gjeldende LiveAgent-programvare. Dette gir deg muligheten til å forbedre kundeservicen din.
Ekspertnotat
Pathfinder integreres i din programvare for bedre kundeservice. Spor brukeraktivitet før og etter billettinnsending for å løse problemer effektivt.

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
Riktig helpdesk-programvare for enhver oppstart
Kundene roser LiveAgent for god kommunikasjon, rask support og forbedret kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og gir stor funksjonalitet.