Hva er pathfinder?
Pathfinder kan integreres i din nåværende programvare for å forbedre kundeservicen. Appen lar deg spore sluttbrukeraktivitet 30 minutter før og etter at de har sendt inn en hjelpebillett. Å ha et klart bilde av hva kunden har jobbet med kan være svært nyttig for teamstøttemedlemmet ditt når du skal løse kundens problem.
Frequently Asked Questions
Hva er en pathfinder?
Pathfinder er et alternativ som lar deg spore sluttbrukeraktivitet 30 minutter før og etter innsending av en støttebillett. Takket være dette har du et bilde av hva klienten har jobbet med, noe som kan lette arbeidet til agenten som skal gi støtte.
Hvordan kan du bruke en pathfinder?
Pathfinder kan integreres med gjeldende programvare. Takket være den finner vi ut hvilke skritt klienten har tatt, og den kan hjelpe med å finne kilden til problemet, samt vise oss hva klienten allerede har gjort og ikke har vist seg å være effektiv.
Kan du integrere en pathfinder i LiveAgent-kontoen din?
Pathfinder kan integreres med gjeldende LiveAgent-programvare. Dette gir deg muligheten til å forbedre kundeservicen din.
Expert’s note
Pathfinder integreres i din programvare for bedre kundeservice. Spor brukeraktivitet før og etter billettinnsending for å løse problemer effektivt.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.