Hva er SLA-brudd?
Noen virksomheter foretrekker eller er forpliktet til å ha en viss servicenivåavtale på plass. SLA setter en bestemt tidsramme der billetter må besvares eller chatter og samtaler må tas opp. Hvis de ikke blir besvart eller hentet innen den angitte tidsrammen, oppstår SLA-brudd.
Normalt, hvis det oppstår for mange SLA-brudd, bør et selskap revurdere sine SLA-oppsett og preferanser, eller bør styrke arbeidsstyrken med flere agenter eller med bedre helpdesk-verktøy.
Frequently Asked Questions
Hva er SLA-brudd?
SLA angir tidsrammen som billetter, chatter og samtaler må mottas innenfor. Hvis klientene ikke mottar svar eller anropet ikke besvares innen den angitte tiden, oppstår et SLA-brudd.
Hvordan unngå brudd på SLA?
For å unngå brudd på SLA, bør selskapet først og fremst være ærlig med sin klient og ikke skjule dårlige nyheter. I tillegg bør den interne konfigurasjonen av systemet kontrolleres for påminnelser og eskaleringsprosedyrer. Det er også verdt å gjennomgå hvordan prosessene fungerer.
Kan du overvåke SLA-brudd i LiveAgent?
I LiveAgent kan du overvåke SLA-brudd. Administratorer har tilgang til dette, slik at de kan sikre at agenter løser saker i tide.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.