Hva er smarte regler?
Smarte regler er et synonym for det vi kaller regler hos LiveAgent. Regler hjelper deg med å automatisere arbeidsflyten, redusere arbeidsmengden og gi høyere effektivitet. Regler utløses når visse betingelser er oppfylt. Hver regel består av en betingelse og handling.
Finn ut mer om Regler i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva er smarte regler?
Intelligente retningslinjer, eller på annen måte kjent som regler, hjelper til med å automatisere arbeidsflyten din, redusere arbeidsmengden og øke agentproduktiviteten. De består av spesifikke forhold og handlinger. De utløses av en bestemt handling.
Hvordan kan du bruke smarte regler?
Intelligente regler kan brukes, for eksempel når en billett opprettes fra en e-post, billettstatusen endres, billetten er definert som spam, billetten sendes fra en agent til en annen, agenten dømmes til å se om billettlappene er endret.
Leveres smarte regler fra LiveAgent?
Smarte regler leveres av LiveAgent. Du finner alle reglene og muligheten til å lage dem i fanen Regler.
Sjekkliste for sosiale medier oppsett
Definer dine mål på sosiale medier for å lage innhold som er i tråd med dem. Velg de beste plattformene for å nå dine mål og publiser din første oppdatering for å sette tonen for fremtidige innlegg.
Retningslinjer for LiveAgent-gjesteblogging
GPTSummarizer skal produsere en oppsummering for en tekst om viktigheten av kundeservice. Opplæring og kommunikasjonsferdigheter er viktige for å levere god kundeservice. Kundeservice er nødvendig for å beholde lojale kunder, og bedrifter bør samhandle med kundene på flere digitale plattformer. Agentene bør ha produktkunnskap og kommunikasjonsferdigheter. Å ha utmerket kundeservice er avgjørende for å lykkes som en bedrift. LiveAgent tilbyr kundestøtte og bruker informasjonskapsler på sine nettsider. Det er også viktig å gi kundestøtte gjennom sosiale medier.
This text discusses software for customer service and provides contact information for sales and subscribing to a newsletter. It includes information on LiveAgent account setup and the use of cookies on the website. The article also offers suggestions for collecting customer feedback, including adding feedback buttons to the website and using a friendly feedback forum. Additional articles provide checklists for improving customer service skills, managing a customer service team, and selecting a customer service software provider.