Hva er smarte regler?
Smarte regler er et synonym for det vi kaller regler hos LiveAgent. Regler hjelper deg med å automatisere arbeidsflyten, redusere arbeidsmengden og gi høyere effektivitet. Regler utløses når visse betingelser er oppfylt. Hver regel består av en betingelse og handling.
Finn ut mer om Regler i LiveAgent.
Frequently asked questions
Hva er smarte regler?
Intelligente retningslinjer, eller på annen måte kjent som regler, hjelper til med å automatisere arbeidsflyten din, redusere arbeidsmengden og øke agentproduktiviteten. De består av spesifikke forhold og handlinger. De utløses av en bestemt handling.
Hvordan kan du bruke smarte regler?
Intelligente regler kan brukes, for eksempel når en billett opprettes fra en e-post, billettstatusen endres, billetten er definert som spam, billetten sendes fra en agent til en annen, agenten dømmes til å se om billettlappene er endret.
Leveres smarte regler fra LiveAgent?
Smarte regler leveres av LiveAgent. Du finner alle reglene og muligheten til å lage dem i fanen Regler.
Expert note
Smarte regler automatiserer arbeidsflyten, reduserer arbeidsmengden og øker effektiviteten til kundesenteret ditt. En funksjon hos LiveAgent.

En intern kunnskapsbase kan hjelpe nyansatte med å lære bedriftsinformasjon og opplæring enklere, samt gi all informasjonen samlet på ett sted. I tillegg kan det hjelpe erfarne kundeservicemedarbeidere med å finne svar på spørsmål de ikke har kjennskap til. LiveAgent er en skybasert kundestøtteprogramvare som kan hjelpe bedrifter å samle kundeservicebilletter på ett sted for å håndtere forespørsler fra forskjellige støttekanaler på en effektiv måte. For å velge den beste hjelpedesk-programvaren, bør man undersøke på nettsteder for programvarevurdering, sammenligne pris, funksjoner, brukervennlighet og tilpasningsalternativer, og teste hver programvare før man tar en endelig avgjørelse.
Gamification er bruken av spillmekanikk i ikke-spillaktiviteter som kundeservice, markedsføring, salg og pedagogisk innhold. Å introdusere gamification i kundeservice kan øke produktiviteten, fremme sunn konkurranse mellom ansatte, forbedre moral og samarbeid for å nå et felles mål. LiveAgent tilbyr gamification-funksjoner som merker, nivåer, belønninger og poengsumoversikter for bedre kundeservice. Deres tredjepartsintegrering og hybrid billettstrømfunksjon gjør kundestøtteprosessen enklere og mer effektiv for agenter og kunder.
Ferdighetsbasert ruting kan hjelpe bedrifter med å øke kundetilfredshet, bedre oppløsning ved første kontakt, reduserte ventetider, lavere behandlingstid og høyere produktivitet. Omnikanal ferdighetsbasert ruting fungerer på samme måte som vanlig ferdighetsbasert ruting, men inkluderer flere kommunikasjonskanaler. Bedrifter av alle størrelser og bransjer kan dra nytte av ferdighetsbasert ruting, spesielt kontaktsentre med mange kunder og agenter.
Enhetsplanlegging er en samtalesenterfunksjon som lar agenter velge tider og datoer for tilgjengelighet av samtaler, og som automatisk slår anropstilgjengelighet på og av bestemte enheter etter valgte tider og datoer. Dette hjelper med bedre administrasjon av kundesentre og forbedret anropsorganisering og tidsstyring. Brukere kan aktivere funksjonen i LiveAgent-appen og velge tilpassede alternativer på forskjellige enheter.