Hva er varslingsmaler?
Hvis du gjentatte ganger sender samme type varsler, er varslingsmaler akkurat det rette for deg. De lar deg utarbeide maler, som du senere kan bruke i stedet for å måtte gå gjennom hele prosessen med å lage et varsel hver gang. På denne måten sparer du og teammedlemmene mye tid energi og kan fokusere på andre oppgaver.
Frequently Asked Questions
Hva betyr varslingsmaler?
Varslingsmaler er maler som brukes til å sende samme type varsling gjentatte ganger. Du trenger ikke lage varsler fra bunnen av hver gang.
Trenger din bedrift varslingsmaler?
Varslingsmaler gjør arbeidet til kundeserviceteamet enklere, så det er bra for bedriften din å bruke dem. Den lar deg automatisere arbeid og spare tid, slik at teamet kan fokusere på oppgaver som er mindre automatiske.
Tilbyr LiveAgent varslingsmaler?
LiveAgent tilbyr varslingsmaler. Du kan opprette og tilpasse dem i henhold til teamets behov. Du finner dem i LiveAgent-panelet under varslingsinnstillingene.
Innkommende samtaler til et support- eller salgsteam krever godt opplærte og empatiske agenter som kan bygge langvarige forhold til kundene. Antall samtaler en agent bør ta er avhengig av eksterne faktorer, men kan beregnes ved hjelp av en formel. Opplæring i kundeserviceferdigheter, som vennlighet og kommunikasjon, er viktig for gode kundeopplevelser. Fart, ærlighet og tilgjengelighet er viktige prinsipper for god kundeservice, og det er viktig å lytte til kunden og tilby individuell tilnærming.