LiveAgent er en kunnskapsbase programvareplattform som lar bedrifter opprette vakre kunnskapsarkiver og FAQ-er enkelt. Den tilbyr funksjoner som WYSIWYG-redaktør, fora, tilbakemelding og forslagsalternativer, søke-widget, brukervennlig dashbord, kategorier, flerspråklig støtte og støtte for flere kunnskapsbaser. Plattformen har som mål å forbedre kundeopplevelsen, redusere billettvolum og tilby selvbetjeningsalternativer for kunder. Den tilbyr også en gratis prøveperiode uten forpliktelser og har blitt betrodd av 7000 fornøyde kunder. LiveAgent er designet for å forbedre bedriftsprosesser, møte kunde forventninger, øke inntektene og spare på live chat-tjenester. Den tilbyr også ulike priser med en 7 eller 30-dagers gratis prøveperiode. Plattformen er designet for å hjelpe bedrifter å ligge foran konkurrentene og møte kunde forventninger, og øke til slutt kundetilfredshet og inntekter.
Kom i gang | 1 måned gratis
Se video
Gi den beste kundeopplevelsen med vår selvbetjente kundeportal. Forbedre den daglige rutinen til kundestøtte-agentene dine, og gi en fantastisk brukeropplevelse med selvbetjente støttealternativer. Dra nytte av LiveAgents kunnskapsbaseverktøy og gi relevante artikler, veiledninger og annen nyttig informasjon for hver enkelt kunde. Prøv kunnskapsbaseplattformen vår i dag og se hvordan den kan hjelpe deg med å forbedre kundestøtten din.
Skikkingsmeldinger
En kunnskapsbase er en plattform der kundestøtteagenter kan dele artikler med kunder. Plattformen fungerer som en enkelt kilde til institusjonell kunnskap som lett kan nås. En kunnskapsbase er en del av en selvbetjent kundeportal. Kundene dine kan bla gjennom kunnskapsbasen og selvbetjent portalinnholdet for å finne råd fra fora eller dele kunnskap med andre kunder.
00:00/05:06
https://youtu.be/hrCeVuzfock
Kunnskapsbaseprogramvare
En kunnskapsbase leveres vanligvis fullpakket med et intuitivt grensesnitt, rik tekstredigerer og andre viktige funksjoner som kan hjelpe agenter med å forberede innhold for kundene sine. Smarte kunnskapsbasefunksjoner inkluderer flerspråklig støtte, kraftig søkemotor, tilpassede temaer, diskusjonstavler og flere viktige funksjoner.
Forbedre kunnskapsadministrasjonen din og gi relevante svar til alle som søker gode kundeserviceopplevelser.
Lag den
Konfigurer den
Tilpass den
Fyll den med innhold
Lag den
Konfigurer den
Tilpass den
Fyll den med innhold
Vår intuitive kunnskapsbaseprogramvare kan hjelpe deg med å administrere bedriftskunnskap og gjøre den tilgjengelig for alle kunder. Løs kundeproblemer og kundestøttebilletter med kunnskapsdeling og fokuser på mer presserende problemer.
Bare noe av det agentene dine kan bruke:
Vår kunnskapsbaseprogramvare kan hjelpe deg med å redusere billettvolumet ved å gi deg en selvbetjeningsplattform for alle kunder. Gi enda raskere svar, læringsinnhold og kunnskapsartikler på ett sted for å gjøre fornøyde kunder.
Bare noe av det kundene dine får:
Gi enkle svar på spørsmål og kutt ned responstiden. Verktøyet vårt kommer med flere typer kunnskapsbaser,
søkefunksjoner og teamsamarbeidsverktøy.
Innholdsadministrasjon
Vår What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor kan hjelpe deg med å lage artikler, veiledninger, fremgangsmåter og informasjonssegmenter for å hjelpe deg med å utvide kunnskapssenteret ditt. Kunnskapsdeling er enkelt med vår vakre redaktør. Formater tekstene dine, legg til bilder eller dra nytte av andre avanserte funksjoner til din disposisjon. Den fungerer også som en markdown-editor, slik at du også kan bruke HTML eller CSS til å lage egendefinerte design.
Besøkssporing
LiveAgent-forumet er en integrert del av kunnskapsbaseplattformen din. Alle medlemmer av kunde- eller kundestøtteteam kan delta i en forumsamtale. Det er mulig å feilsøke problemer, komme med forslag og finne løsninger på problemer sammen med dem. Du kan også dra nytte av interne fora og samarbeide om interne kunnskapsbaseproblemer med én kunnskapsbaseløsning.
Les mer
Fornøyde kunder
Å samle tilbakemeldinger og leseforslag fra kunder forbedrer både kunnskapsbasen din og virksomheten din. Det kan hjelpe deg med å forbedre læringsinnhold og bygge bedre relasjoner med kunder hvis du leser forslag og svarer på dem. Tilby kundene dine muligheten til å foreslå endringer eller gi deg nye ideer til forbedringer. Legg til og tilpass tilbakemeldingsknappen etter eget ønske.
Les mer
Avansert søk
Kundene dine kan bruke en søkeboks for å hjelpe dem raskt å finne svar eller spesifikke emner i kunnskapsbasen din. Med vår kraftige søkemotorlinje er vår kunnskapsstyringsprogramvare enkel å bruke, spesielt når det er mye innhold. Ved å tilby en enkel søkefunksjon kan du hjelpe kunder med å finne kunnskapsartikler og redusere antall støttebilletter for vanlige problemer.
Les mer
Intuitivt grensesnitt
Å ha en effektiv kunnskapsbase handler om å hjelpe kundene dine med relevant innhold. Du bør imidlertid ikke glemme de ansatte også. Å ha et brukervennlig dashbord i et kunnskapsstyringsverktøy er en annen nøkkelfunksjon, som ofte kan overses. LiveAgents grensesnitt lar agentene dine lage nye artikler med liten eller ingen treningstid. Klar til å prøve det ut? Prøv den gratis demoen og se selv.
p>Les mer
Enkel organisering
Hele poenget med å lage en programvareløsning for kunnskapsbase på nett er at den skal være lett søkbar. Men jo mer innhold virksomheten din lager, jo mer kan den bli kaotisk. Som et resultat lar LiveAgent deg lage kategorier for kundene dine, og du vil ikke gå deg vill i innholdet. Lag ulike kategorier for de vanligste emnene som må besvares, og del læringsinnholdet slik det passer deg.
Les mer
Verdensomspennende rekkevidde
LiveAgents kunnskapsbaseløsning er en utmerket måte å tilby et selvbetjeningsalternativ 24/7 i flere land. Bedriften din trenger bare å lage viktige artikler og gi dem på språk som kundene dine trenger. Denne løsningen kan forbedre kundeopplevelsen og dermed kundetilfredsheten. Opprett en kategori for hvert språk for å oppdatere kunnskapsbaseinnholdet for nye målgrupper.
Multikunnskapsbase
En multikunnskapsbase er veldig nyttig hvis bedriften din selger flere produkter, merker eller tilbyr flere uavhengige tjenester. En enkelt LiveAgent-konto gir deg muligheten til å lage ubegrensede kunnskapsbaser, der hver av dem har sin egen unike design, innstillinger og innhold. Gi kundene dine kunnskapen de ønsker med fantastiske guider.
Les mer
Brukerhåndbøker
informasjon og holde dem organiserte og enkle å finne. Artikler er enkle å skrive med LiveAgents WYSIWYG-redigeringsprogram. Spre kunnskap og la kundene dine finne løsninger på egenhånd. Ønsker du å utdanne medlemmene av kundestøtteteamet ditt? Artikler i intern kunnskapsbase kan tjene som undervisningsmateriale, og de kan hjelpe agentene dine med å løse problemer raskere.
Les mer
Filstøtte
Ønsker du å forbedre din skriftlige kunnskap med vedlegg? Legg til bilder, skjermbilder, bilder, lydfiler som opptak, eller til og med videofiler og bygg inn videoer fra tjenester som YouTube. Vedlegg kan gjøre artiklene dine lettere å forstå og lese, eller gjøre dem mer underholdende. Legg til videoopplæringer eller demoer i veiledningene dine, eller vis trinnvise instruksjoner med produktskjermbilder.
Les mer
Prøv alt det vi har å tilby med vår 30-dagers prøveperiode gratis
Kom i gang | 30 dager gratis
Planlegg en demo
Du kjenner kundene dine best. Gi dem informasjonen de trenger og fokuser på deres tilfredshet.
En velskrevet kunnskapsbaseartikkel gir kundene dine den raskeste hjelpen. Utkast, utform og rediger alle kunnskapsbaseartikler med et WYSIWYG-redigeringsprogram.
Tapte kunder kan slutte. For å forhindre dette, lag vanlige spørsmål (ofte stilte spørsmål) og tekniske produktveiledninger som en del av støtteportalen din.
Vil du tilby fremragende kundeservice med begrensede ressurser? Reduser belastningen av innkommende e-poster og chatter ved å opprette en kunnskapsbase.
Forbedre virksomheten din i alle viktige aspekter og begynn å møte kundenes forventninger med den riktige kunnskapsbaseløsningen
Få en fordel
Et flertall av bedriftene fokuserer kundeserviceteamene sine strengt på direkte støtte. Kom i gang med programvare for administrasjon av kunnskapsbase og skaffe de riktige ressursene for kundens selvbetjening.
1%
av bedrifter bruker kunnskapsbaser
Ikke spar på selvbetjening og få et forsprang på konkurrentene med en kunnskapsbase for kundebasen din. Gi kundene dine et pålitelig selvhjelpsalternativ
Møt forventningene
Kunder forventer relevante svar uten å måtte kontakte et kundestøtteteam. Søkefunksjonaliteten vår kan hjelpe deg med å gi umiddelbare svar og redusere antall kundeforespørsler.
66%
av kundene foretrekker selvbetjening
De fleste kunder prøver å løse problemene sine på egen hånd før de kontakter kundestøtte. Forbedre deres tilfredshet ved å tilby kraftige selvstøtteverktøy.
Opprett kundelojalitet
Størstedelen av kunnskapsbasebesøkende blir til betalende kunder takket være mange kunnskapsbaseartikler. Utvid kundebasen din med effektiv kunnskapsbaseprogramvare.
90%
av kundene kommer fra kunnskapsbaser
Kunnskapsbaseartikler kan hjelpe deg med å få flere kunder og øke kundebevaringen takket være nyttige og kunnskapsrike råd
Velg en fantastisk programvare med chat-funksjoner til riktig pris. Spar penger med vår priskalkulator og få den beste
verdien for chat-funksjonalitet.
Vitnesbyrd
Vi har nøye utvalgt funksjoner i prisplanene våre, slik at du kan velge den rimeligste planen med best verdi. Betal bare for det du bruker uten å bryte budsjettet.
7 eller 30 dagers prøveperiode
Ingen kredittkort kreves
og mange flere
Mest populær
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team