Styrk kundene med umiddelbare svar

Lag praktfulle kunnskapsarkiver og vanlige spørsmål på en enkel måte.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Kunnskapsbasert programvare for bedre selvbetjening

Gi den beste kundeopplevelsen med vår selvbetjente kundeportal. Forbedre den daglige rutinen til kundestøtte-agentene dine, og gi en fantastisk brukeropplevelse med selvbetjente støttealternativer. Dra nytte av LiveAgents kunnskapsbaseverktøy og gi relevante artikler, veiledninger og annen nyttig informasjon for hver enkelt kunde. Prøv kunnskapsbaseplattformen vår i dag og se hvordan den kan hjelpe deg med å forbedre kundestøtten din.

  • Kunnskapsbasert programvare for bedre selvbetjening - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Skikkingsmeldinger

En kunnskapsbase er en plattform der kundestøtteagenter kan dele artikler med kunder. Plattformen fungerer som en enkelt kilde til institusjonell kunnskap som lett kan nås. En kunnskapsbase er en del av en selvbetjent kundeportal. Kundene dine kan bla gjennom kunnskapsbasen og selvbetjent portalinnholdet for å finne råd fra fora eller dele kunnskap med andre kunder.

Message sneak-peeks

Kunnskapsbase /
Kundeportaldemo

00:00/05:06

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Kunnskapsbaseprogramvare

En kunnskapsbase leveres vanligvis fullpakket med et intuitivt grensesnitt, rik tekstredigerer og andre viktige funksjoner som kan hjelpe agenter med å forberede innhold for kundene sine. Smarte kunnskapsbasefunksjoner inkluderer flerspråklig støtte, kraftig søkemotor, tilpassede temaer, diskusjonstavler og flere viktige funksjoner.

  • Lett tilgjengelige kunnskapsbaseartikler for alle kunder
  • Pålitelig kunnskapsadministrasjon i én kundestøtteløsning

Knowledge base management

Forbedre kunnskapsadministrasjonen din og gi relevante svar til alle som søker gode kundeserviceopplevelser.

Lets talk

Kunnskapsadministrasjon for støtteteam

Vår intuitive kunnskapsbaseprogramvare kan hjelpe deg med å administrere bedriftskunnskap og gjøre den tilgjengelig for alle kunder. Løs kundeproblemer og kundestøttebilletter med kunnskapsdeling og fokuser på mer presserende problemer.

Bare noe av det agentene dine kan bruke:

  • Skriv og gi forseggjorte artikler til kunder med vår WYSIWYG-editor
  • Eksterne og interne kunnskapsbaser for kunnskapsdeling
  • Temaer som kan tilpasses, og et vakkert grensesnitt for kunnskapssenteret ditt
Bedre kundeopplevelse med kunnskapsbase

Nettbasert kunnskapsbase som en del av kundeportal

Gi enkle svar på spørsmål og kutt ned responstiden. Verktøyet vårt kommer med flere typer kunnskapsbaser,
søkefunksjoner og teamsamarbeidsverktøy.

Innholdsadministrasjon

Vår What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor kan hjelpe deg med å lage artikler, veiledninger, fremgangsmåter og informasjonssegmenter for å hjelpe deg med å utvide kunnskapssenteret ditt. Kunnskapsdeling er enkelt med vår vakre redaktør. Formater tekstene dine, legg til bilder eller dra nytte av andre avanserte funksjoner til din disposisjon. Den fungerer også som en markdown-editor, slik at du også kan bruke HTML eller CSS til å lage egendefinerte design.

  • Skriv læringsinnholdet ditt med WYSIWYG-redigeringsprogrammet vårt
  • Benytt HTML eller CSS for å forbedre artiklene dine
Content management

Besøkssporing

LiveAgent-forumet er en integrert del av kunnskapsbaseplattformen din. Alle medlemmer av kunde- eller kundestøtteteam kan delta i en forumsamtale. Det er mulig å feilsøke problemer, komme med forslag og finne løsninger på problemer sammen med dem. Du kan også dra nytte av interne fora og samarbeide om interne kunnskapsbaseproblemer med én kunnskapsbaseløsning.

  • Bygg relasjoner med kunder via støtteforum
  • Samarbeid med kolleger og kunder på ett sted

Fornøyde kunder

Å samle tilbakemeldinger og leseforslag fra kunder forbedrer både kunnskapsbasen din og virksomheten din. Det kan hjelpe deg med å forbedre læringsinnhold og bygge bedre relasjoner med kunder hvis du leser forslag og svarer på dem. Tilby kundene dine muligheten til å foreslå endringer eller gi deg nye ideer til forbedringer. Legg til og tilpass tilbakemeldingsknappen etter eget ønske.

  • Samle tilbakemeldinger og forslag med én knapp
  • Forbedre relasjoner ved å lytte til kundeforslag
Happier customers

Avansert søk

Kundene dine kan bruke en søkeboks for å hjelpe dem raskt å finne svar eller spesifikke emner i kunnskapsbasen din. Med vår kraftige søkemotorlinje er vår kunnskapsstyringsprogramvare enkel å bruke, spesielt når det er mye innhold. Ved å tilby en enkel søkefunksjon kan du hjelpe kunder med å finne kunnskapsartikler og redusere antall støttebilletter for vanlige problemer.

  • Avansert søkewidget for å hjelpe kunder med å finne svar
  • Raskere problemløsning og fornøyde kunder

Intuitivt grensesnitt

Brukervennlig dashbord

Å ha en effektiv kunnskapsbase handler om å hjelpe kundene dine med relevant innhold. Du bør imidlertid ikke glemme de ansatte også. Å ha et brukervennlig dashbord i et kunnskapsstyringsverktøy er en annen nøkkelfunksjon, som ofte kan overses. LiveAgents grensesnitt lar agentene dine lage nye artikler med liten eller ingen treningstid. Klar til å prøve det ut? Prøv den gratis demoen og se selv.

  • Samle tilbakemeldinger og forslag med én knapp
  • Forbedre relasjoner ved å lytte til kundeforslag
Intuitive interface

Enkel organisering

Kategorier

Hele poenget med å lage en programvareløsning for kunnskapsbase på nett er at den skal være lett søkbar. Men jo mer innhold virksomheten din lager, jo mer kan den bli kaotisk. Som et resultat lar LiveAgent deg lage kategorier for kundene dine, og du vil ikke gå deg vill i innholdet. Lag ulike kategorier for de vanligste emnene som må besvares, og del læringsinnholdet slik det passer deg.

  • Forbedre deling av kunnskap med kategorier
  • Gjør artiklene dine enkle å finne i henhold til relevante emner

Verdensomspennende rekkevidde

LiveAgents kunnskapsbaseløsning er en utmerket måte å tilby et selvbetjeningsalternativ 24/7 i flere land. Bedriften din trenger bare å lage viktige artikler og gi dem på språk som kundene dine trenger. Denne løsningen kan forbedre kundeopplevelsen og dermed kundetilfredsheten. Opprett en kategori for hvert språk for å oppdatere kunnskapsbaseinnholdet for nye målgrupper.

  • Lag kunnskapsbaseinnhold for flere språk
  • Nå ut til flere målgrupper med dine offentlige kunnskapsbaser
Worldwide reach

Multikunnskapsbase

En multikunnskapsbase er veldig nyttig hvis bedriften din selger flere produkter, merker eller tilbyr flere uavhengige tjenester. En enkelt LiveAgent-konto gir deg muligheten til å lage ubegrensede kunnskapsbaser, der hver av dem har sin egen unike design, innstillinger og innhold. Gi kundene dine kunnskapen de ønsker med fantastiske guider.

  • Administrer flere eksterne kunnskapsbaser
  • Opprett flere private kunnskapsbaser for agenter

Brukerhåndbøker

Artikler

informasjon og holde dem organiserte og enkle å finne. Artikler er enkle å skrive med LiveAgents WYSIWYG-redigeringsprogram. Spre kunnskap og la kundene dine finne løsninger på egenhånd. Ønsker du å utdanne medlemmene av kundestøtteteamet ditt? Artikler i intern kunnskapsbase kan tjene som undervisningsmateriale, og de kan hjelpe agentene dine med å løse problemer raskere.

  • Skriv omfattende artikler og veiledninger for å løse problemer
  • Uddan dine kundestøtteteam og gjør dem til eksperter
User manuals

Filstøtte

Ønsker du å forbedre din skriftlige kunnskap med vedlegg? Legg til bilder, skjermbilder, bilder, lydfiler som opptak, eller til og med videofiler og bygg inn videoer fra tjenester som YouTube. Vedlegg kan gjøre artiklene dine lettere å forstå og lese, eller gjøre dem mer underholdende. Legg til videoopplæringer eller demoer i veiledningene dine, eller vis trinnvise instruksjoner med produktskjermbilder.

  • Legg til alle viktige typer vedlegg til artiklene dine
  • Forbedre artiklene dine med bilder, videoer eller taleopptak
Medal

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst

Jevne forretningsprosesser
med en kunnskapsbaseplattform

Du kjenner kundene dine best. Gi dem informasjonen de trenger og fokuser på deres tilfredshet.

Clock icon

Utålmodige kunder som søker hjelp

En velskrevet kunnskapsbaseartikkel gir kundene dine den raskeste hjelpen. Utkast, utform og rediger alle kunnskapsbaseartikler med et WYSIWYG-redigeringsprogram.

Utålmodige kunder som søker hjelp

Forvirrede kunder

Tapte kunder kan slutte. For å forhindre dette, lag vanlige spørsmål (ofte stilte spørsmål) og tekniske produktveiledninger som en del av støtteportalen din.

Forvirrede kunder

Overbelastet kundestøtte

Vil du tilby fremragende kundeservice med begrensede ressurser? Reduser belastningen av innkommende e-poster og chatter ved å opprette en kunnskapsbase.

Forbedre med fleksibel programvare for kunnskapsadministrasjon

Forbedre virksomheten din i alle viktige aspekter og begynn å møte kundenes forventninger med den riktige kunnskapsbaseløsningen

Få en fordel

Et flertall av bedriftene fokuserer kundeserviceteamene sine strengt på direkte støtte. Kom i gang med programvare for administrasjon av kunnskapsbase og skaffe de riktige ressursene for kundens selvbetjening.

  • Kom videre med en fantastisk kunnskapsbasestøtte
  • Forbedre virksomheten din med bedre kundeservice
Chart

1%

av bedrifter bruker kunnskapsbaser

Ikke spar på selvbetjening og få et forsprang på konkurrentene med en kunnskapsbase for kundebasen din. Gi kundene dine et pålitelig selvhjelpsalternativ

Møt forventningene

Kunder forventer relevante svar uten å måtte kontakte et kundestøtteteam. Søkefunksjonaliteten vår kan hjelpe deg med å gi umiddelbare svar og redusere antall kundeforespørsler.

  • Øk kundetilfredsheten med en kunnskapsbase
  • Gi umiddelbare svar og reduser billettmengden
Chart

66%

av kundene foretrekker selvbetjening

De fleste kunder prøver å løse problemene sine på egen hånd før de kontakter kundestøtte. Forbedre deres tilfredshet ved å tilby kraftige selvstøtteverktøy.

Opprett kundelojalitet

Størstedelen av kunnskapsbasebesøkende blir til betalende kunder takket være mange kunnskapsbaseartikler. Utvid kundebasen din med effektiv kunnskapsbaseprogramvare.

  • Tiltrekk flere kunder med informasjonsinnhold
  • Øk avkastningen på investeringen og inntektene
Chart

90%

av kundene kommer fra kunnskapsbaser

Kunnskapsbaseartikler kan hjelpe deg med å få flere kunder og øke kundebevaringen takket være nyttige og kunnskapsrike råd

Spar mer på live chat-tjenesten

Velg en fantastisk programvare med chat-funksjoner til riktig pris. Spar penger med vår priskalkulator og få den beste
verdien for chat-funksjonalitet.

Vitnesbyrd

Skaff deg LiveAgent
og bli med 7000 fornøyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman

Den beste verdien for pengene

Vi har nøye utvalgt funksjoner i prisplanene våre, slik at du kan velge den rimeligste planen med best verdi. Betal bare for det du bruker uten å bryte budsjettet.

14 dagers prøveperiode
Ingen kredittkort kreves
og mange flere
$9 Måned

Small business

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 Måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 contact form
[extrafaq headline="Ofte stilte spørsmål" subheadline="Hvis du har spørsmål, har vi svarene. Ta en titt på de vanligste spørsmålene om priskalkulatoren for kundestøtte." question-1="Hva er kunnskapsbaseverktøy?" answer-1="Kunnskapsbaseverktøy er verktøy som gjør at kundene dine kan finne svar på spørsmålene sine uten å måtte kontakte kundestøtteteamet. Kunnskapsbaser finnes på en bedrifts nettside i form av FAQ, forum eller fremgangsmåte-artikler ." question-2="Hva er kunnskapsbasestyring?" answer-2="Kunnskapsbaseadministrasjon er en programvare utviklet for å administrere databaser og støtte brukerne dine. Kunnskapsbaser gir veiledningsartikler, fora, adn F

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte Ressurser tilKunnskapsbase programvare

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo