Ready to switch to LiveAgent

Vi er i New York!

La oss møtes i New York for å diskutere hvordan LiveAgent kan forbedre virksomheten din med bedre kundeservice og kundeserviceprogramvare, over en kopp kaffe.

Vil du vite mer om LiveAgent? Liker du ikke å se på masse videoer? La oss møtes!

• Personlig Demo
• Kontormøte
• Planlagt konferansesamtale

Fordeler til din amerikanske virksomhet

Hver bedrift fortjener bedre kundeservice

Personlig konfigurering av kontoen din

Dedikert key account manager

Regional støtte og kundebehandling

Gjør bedriftens produktivitet bedre

Å bytte til LiveAgent blir vanligvis sett på som et stort skritt fremover for de fleste selskapene. De er i stand til å doble mengden løste klientspørsmål og reduserer samtidig arbeidstiden. Det er en vinn-vinn-situasjon for begge sider. Bli med og stol på den prisbelønt helpdesk-programvaren.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Øk kundetilfredsheten

Ved å implementere sanntidstjenesten og live chat, kan bedriftene øke kundetilfredsheten med opptil 29%. LiveAgent hjelper deg også med å forbedre konverteringsfrekvensen og gi muligheter for kryssalg og oppsalg.

La oss møtes og diskutere mulighetene

Er du nysgjerrig på hvordan vår helpdesk-programvare kan gjøre kundeservicen bedre og ha positiv innvirkning på merkevaren og selskapet ditt? La oss møtes og diskutere de uendelige mulighetene for et samarbeid.

get inspired

Våre globale kontorer

Bratislava

Kiyv

Kiyv

New York

New York

Den beste helpdesk-programvaren

LiveAgent er den mest gjennomgåtte og best rangert helpdesk-programvaren for SMB i 2019. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Package Name

Ticket

For small companies and entrepreneurs

$15 /mo
Package Name

Ticket+chat

Passer for små, mellomstore og store bedrifter

$29 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to New York kontor
LiveAgent kundeservice-webinar fokuserer på flerkanals helpdesk-løsning. Live chat, billettprogramvare, live chat, innebygd kundesenter og mye mer er inkludert. Gratis prøveversjon av LiveAgent er tilgjengelig i en begrenset periode.

Lær alt om LiveAgent med nettseminarer

Multi KB er det siste tilskuddet til kundeportalens økosystem og lar deg skille kunnskap etter språk, produkt eller merke. LiveAgent er en plattform som brukes av selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og O2 for kundeservice. Plattformen tilbyr gratis demo, har ingen kredittkortkrav og har integrasjonsmuligheter. LiveAgent er også brukt i en rekke ulike programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Du kan lære mer om den gjennom LiveAgents blogg eller webinarer.

Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.

Ønsker du å migrere fra Helpshift til en annen kundeserviceprogramvare? Ta en titt på LiveAgent og finn ut om det passer for deg.

Leter duetter et Helpshift-alternativ?

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter å kommunisere bedre med kundene sine. Flere bedriftseiere roser LiveAgent for å ha økt kundetilfredsheten og salget deres, og for å ha redusert svartider på henvendelser. LiveAgent gir agentene muligheten til å gi bedre og mer nøyaktig kundestøtte gjennom ulike kanaler som e-post, telefon og sosiale medier, og kan også hjelpe med å kategorisere arten av billettene og spore hva kundene trenger mest.

Gi bedre kundeservice ved å plassere en chat-knapp hvor som helst på nettstedet ditt. Velg fra vårt Live chat-knapp galleri med en gang.

Chatteknapp galleri

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, et verktøy som kan brukes til kundebehandling. Det oppfordres til å abonnere på nyhetsbrev, og det er gitt kontaktinformasjon til salgskontakter. Det bes også om å godta informasjonskapsler før man tar kontakt med LiveAgent via kontaktformular eller chat. Det er angitt at det pågår en installasjonsprosess, og at man vil få tilgang til sin konto når denne er ferdig.

LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

Ser du etter et alternativ til OTRS

LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.