Software Reviews To Help You Decide

Explore software categories and choose the right solution
for your business.


						Softphones Programvare anmeldelse

How we anmeldelse

Vår gjennomgangsprosess

Vi undersøker, vurderer, tester og setter de viktigste aspektene ved hver programvares funksjon. Hver programvarevurdering består av tre hoveddeler. Først vurderer vi hvor vanskelig det er å installere og implementere en programvareløsning i en vanlig arbeidsflyt. Vi gjennomgår brukeropplevelsen, tester de individuelle funksjonene og bestemmer den generelle programvareytelsen i et standard scenario. Den tredje delen gjelder prissetting i forhold til programvarens funksjonssett og sammenligning med andre alternativer. Den endelige vurderingen er et gjennomsnitt av disse tre individuelle delene.

  • Omfattende anmeldelser av den mest populære programvaren
  • Funksjonstester og prisevaluering
  • Integrasjonstester med LiveAgent helpdesk-programvare

Hver anmeldelse starter med en introduksjon til programvaren, dens bruk og dens formål. Den neste delen involverer installasjon og implementeringsforskning og praksis med kommentarer om vanskeligheten med denne prosessen. Hver anmeldelse beskriver programvaren eller en spesifikk funksjon og hvordan du kan bruke den i det daglige arbeidet. Hvis anmelderen opplever problemer, feil eller andre vanskeligheter, vil de bli nevnt i denne delen av anmeldelsen. Vi evaluerer også hvordan noe programvare integreres med LiveAgent helpdesk-programvare. Til slutt er det en prisevaluering og en beskrivelse av tilgjengelige planer, etterfulgt av en konklusjon og fordeler og ulemper.

Frequently asked questions

Hvorfor er programvarevurderinger viktige?

Programvarevurderinger er det første trinnet for å velge riktig type programvare for et gitt formål. Anmeldelser hjelper deg med å forstå hva en bestemt programvare kan, hvordan den fungerer, hvor nyttige funksjonene er og hvor dyr den er. En gjennomgang kan hjelpe deg med å utvide horisonten din, hjelpe deg med å oppdage nye løsninger eller til og med ombestemme deg om den bestemte programvaren.

Hva bør være i en god programvaregjennomgang?

En god anmeldelse må være objektiv, og den bør informere leserne om alle viktige aspekter ved programvaren. Dette inkluderer å beskrive installasjon og implementering, daglig bruk, aktuelle problemer eller feil, samt gjeldende priser. En god anmeldelse presenterer et omfattende vurderingssystem som vil hjelpe leserne med å finne ut hvor sannsynlig det er at de er fornøyd med en bestemt løsning.

Hvordan vurderer du programvare?

Vi vurderer programvare i henhold til tre aspekter: installasjon og implementering, daglig brukeropplevelse og prissetting. Den endelige vurderingen er et gjennomsnitt på tre separate vurderinger for hvert av disse aspektene. Vi bruker et stjernerangeringssystem, der null stjerner er den laveste og fem stjerner den høyest mulige rangeringen.

<!– wp:paragraph –> <p>Vi vurderer programvare i henhold til tre aspekter: installasjon og implementering, daglig brukeropplevelse og prissetting. Den endelige vurderingen er et gjennomsnitt på tre separate vurderinger for hvert av disse aspektene. Vi bruker et stjernerangeringssystem, der null stjerner er den laveste og fem stjerner den høyest mulige rangeringen.</p> <!– /wp:paragraph –>

Vi vurderer programvarepriser, men vi gjør ikke en direkte sammenligning mellom ulike løsninger. Vi behandler hver programvareprisvurdering individuelt, og vi gjør vårt beste for å finne ut om en løsning er rimelig eller overpriset i forhold til dets eget funksjonssett.

Vurderer du LiveAgent-integrasjoner?

Hver av våre programvareanmeldelser inkluderer en test av spesiell programvare i integrasjon med LiveAgent. På den måten kan kundene våre se hvordan integrasjonen fungerer med vår helpdesk-programvare og finne ut om det vil være nyttig for dem.

Oppdaterer du programvareanmeldelser?

Ja, vi gjør vårt beste for å oppdatere anmeldelsene og prisene våre med jevne mellomrom. Vi prøver å besøke så ofte vi kan, men gi oss gjerne beskjed hvis du vil at vi skal oppdatere en bestemt programvareanmeldelse.

Hva skal jeg gjøre med negative programvareanmeldelser?

Negative programvareanmeldelser hjelper brukere med å unngå løsninger som fungerte dårlig i våre vurderinger. Imidlertid får moderne programvare vanligvis jevnlige oppdateringer som kan forbedre ytelsen betydelig. Selv om en løsning du kanskje foretrukket hadde dårlig resultat i begynnelsen, kan den bli bedre i fremtiden. Derfor er det viktig for oss å oppdatere anmeldelsene våre når det er nødvendig, og for leserne å følge med på oppdateringer eller nye programvareanmeldelser.

Hva er testbetingelsene for programvarevurderingene dine?

Våre programvareanmeldelser inkluderer tester av programvarens funksjonssett som er tilgjengelig til vår disposisjon. Vi tester hver funksjon slik den vil bli brukt i et daglig arbeidsscenario. For å gjøre en ordentlig gjennomgang, setter vi opp hver programvare slik du ville gjort på din arbeidsplass. På den måten kan vi sikre at anmeldelsene våre er relevante for leserne våre.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo