LiveAgent Prissetting

7 eller 30 dagers gratis prøveperiode
Gratis prøveversjon i 7 dager med en vanlig e-post, eller 30 dager med en firma-e-post
Ingen kredittkort kreves Oppgrader og betal mens du holder på Ingen kontrakter Ingen konfigureringsgebyr Avbryt når som helst
Bedrift
Bedrift
Spar opptil 20 % med årlig fakturering

Bedriftsplan inkluderer

  • Alle funksjoner fra Large-planen
    Få alle LiveAgents Large-funksjoner
  • Dedikert nøkkelkontoadministrator
    Du får en dedikert LiveAgent-assistent
  • Prioritetsstøtte
    Vi vil prioritere henvendelsene dine
  • Assistert Whatsapp-integrasjon</strong >
    Vi hjelper deg med å integrere WhatsApp for deg
  • Egendefinert faktureringsoppsett
    Vi justerer faktureringen etter dine preferanser
  • Planlagt utgivelsesadministrasjon
    Få et skreddersydd vedlikeholdsvindu og oppdateringsplan
  • Tjenestegjennomgang og rapporter
    Få en regelmessig serviceanrop for å diskutere tjenestekvalitet, foreslå forbedringer og få en skreddersydd rapport om billetter som er hentet til brukerstøtteteamet vårt
  • Opptil 40 tilpassede roller
    Opprett tilpassede roller for støtteagenter i organisasjonen din
  • Kunnskapsbase på flere nivåer
    Opprett flere forskjellige kunnskapsbaser på forskjellige domener med én LiveAgent-konto
  • Assistert kanalintegrering
    Få hjelp med å sette opp kanalene dine

Bedrifter

En fullskala forretningsløsning med ekstra støtte & eksklusive tjenester

$69 /agent

per måned fakturert årlig
eller $85 måned-til-måned

LiveAgent help desk software for enterprise

Leter du etter noe ekstra for din bedrift?

Det er ikke nødvendig å lete lenger. LiveAgents Enterprise-plan er det riktige valget for deg! I tillegg til alle verktøyene du kjenner fra de tidligere planene, får du ekstra tjenester som prioritert kundestøtte, assisterte integrasjoner, en tilpasset oppdateringsplan og mer. Ta en titt på hele listen over tjenester og finn ut hvordan du kan dra nytte av Enterprise-planen.

Du er i et godt selskap

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Fornøyde kunder er de beste kundene

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

* Tjenesten belastes i henhold til prislisten, som du finner i den fullstendige sammenligningen av planer nedenfor

Sammenlign planer

Sjekk ut plansammenligningene våre og velg den beste for deg

Large icon

Store bedrifter

$49/agent/måned/årlig
Enterprise icon

Bedrifter

$69/agent/måned/årlig

Kommunikasjonskanaler

Kundeportal
Konfigurer en kundeportal komplett med en kunnskapsbase, forum og vanlige spørsmål. Kundeportalfunksjon
Y Y Y Y Y Kontaktskjemaer – Kontakt oss-knapper
Gi kundene dine muligheten til å nå ut via et kontaktskjema som er plassert direkte på nettstedet ditt.Kontaktskjemafunksjon
3 10 20 1 200 Kontaktskjemaer – På side
Gi kundene dine muligheten til å nå ut via et kontaktskjema som er plassert direkte på nettstedet ditt.Kontaktskjemafunksjon
3 10 20 1 200 Slakke varsler
Motta et Slack-varsel hver gang du mottar en ny billett eller et billettsvar i LiveAgent. Slack-varslingsfunksjon
Y Y Y Y Y Kundeforum
Opprett et nettsamfunnsforum for brukerne dine. Gi dem mulighet til å stille spørsmål, gi svar og lede diskusjoner. Kundeforumfunksjon
Y Y Y Y Y E-postbilletter – Innkommende e-postkontoer
Smart e-postbilletter sikrer at ingen e-poster går tapt eller forblir ubesvarte. Vårt billettsystem forhindrer også dupliserte svar med agentkollisjonsdeteksjonsfunksjonen. Billettfunksjon
1 10 40 1 100 E-postbilletter – utgående e-postkontoer
Smart e-postbilletter sikrer at ingen e-poster går tapt eller forblir ubesvarte. Vårt billettsystem forhindrer også dupliserte svar med agentkollisjonsdeteksjonsfunksjonen. Billettfunksjon
1 10 40 1 100 Live chat-knapp
Få kundenes tillit og øk salget med personlig tilpasset, sanntids live chat-støtte. Live chat-funksjonen
1 3 10 1 50 Proaktive chatinvitasjoner
Engasjer besøkende på nettstedet ditt ved å invitere dem til å chatte med agentene dine. Proaktive chatinvitasjoner-funksjon
0 Y Y 0 Y Tilbakemeldingsknapper
Oppmuntre kunder til å sende deg nye ideer og tilbakemeldinger for fremtidig utvikling. Funksjonen for tilbakemeldinger og forslag
0 Y Y 0 Y Viber
Svar på Viber-meldinger direkte fra LiveAgent-dashbordet. Viber-funksjon
1 konto 2 kontoer Y 0 Y Twitter
Overvåk unike søkeord og svar på tweets som krever handling. Alle svar fra LiveAgent sendes som Tweets. Twitter-funksjon
1 konto 2 kontoer Y 0 Y Facebook & Instagram
Svar på Facebook-meldinger, innlegg, kommentarer eller omtaler direkte fra LiveAgent. Facebook-funksjon
1 konto 2 kontoer Y 0 Y WhatsApp 0 0 1 konto 0 Y Anropssenterstøtte / videosamtale
Øk utgående salg og forbedre kundetilfredsheten med vår videosamtalefunksjon. Bli personlig, og ikke glem å smile! Videoanropsfunksjon
Y Y — Y Støtte for kundesenter / taleanrop
Velg VoIP-leverandør fra partnerlisten vår, sett opp ubegrensede agentenheter og begynn å svare på telefonsamtaler direkte fra nettleseren din. Kundesenterstøtte
Y Y — Y

Samtalehåndtering

Billetthistorikk
Lagre alle billetter og chat-utskrifter på ubestemt tid.
Få tilgang til alle tidligere billetter, samtaler og samtaleopptak for kvalitetssikring, juridiske eller opplæringsformål når som helst.
Ubegrenset Ubegrenset Ubegrenset 7 dager Ubegrenset Slå sammen billetter
Har du mottatt flere billetter om samme sak og ønsker å kombinere dem? Ikke noe problem! Bruk vår funksjon for sammenslåing av billetter.
Y Y Y Y Y Egendefinerte billettfelt
Har du lært noe verdifull informasjon? Opprett et tilpasset billettfelt og legg det til i billettinfopanelet. Egendefinert billettfeltfunksjon
Y Y Y Y Y Delbilletter
Fikk du en billett med flere forespørsler? Del billetten i to og tildel hver til en annen agent/avdeling. Split-billetter-funksjonen
Y Y Y Y Y Interne billetter
Lag et internt notat for kollegene dine. Notatene er kun synlige for agenter, så det er ingen grunn til å bekymre seg for at andre sluttbrukere eller kunder ser dine private notater. Interne billetter
Y Y Y Y Y Vedlegg
Dra og slipp enkelt vedlegg (bilder, musikk, video, dokumenter osv.) for å dele dem med kundene dine. Vedlegg-funksjon
Y Y Y Y Y Billettmasseaksjoner
Velg flere billetter samtidig og kjør massehandlinger for å spare tid. Med denne funksjonen kan du løse, overføre eller slette flere billetter med et enkelt klikk. Billettmasseaksjoner
Y Y Y Y Y For å løse algoritmen
Prioriter automatisk billetter som må løses i henhold til servicenivåavtaler (SLAer) og dato og klokkeslett de ble mottatt. To Solve Feature
Y Y Y Y Y Billetttilfredshetsundersøkelse
Send automatisk ut e-poster med billetttilfredshetsundersøkelser etter hver interaksjon for å sikre at kundene dine får service av høy kvalitet.
Y Y Y Y Y Egendefinerte tagger
Legg til egendefinerte tagger for å organisere og filtrere gjennom billetter mens du ser innholdet på et øyeblikk.
Y Y Y Y Y Egendefinerte billettfiltre
Lag unike billettfiltre for å gjøre søk og filtrering enklere. Egendefinerte billettfiltre
3 filtre / agent 5 filtre / agent 20 filtre / agent 1 filter / agent 100 filtre / agent Agentnotater til billett

s

Legg til private notater til billetter. Private notater er synlige for
kun agenter, så det er ingen grunn til å bekymre deg for at kundene dine eller andre sluttbrukere ser dem. Agentnotater til billetter-funksjonen
Y Y Y Y Y Dashboards i sanntid
En sanntidsoversikt over bruksstatistikken din.
Y Y Y Y Y Billettoverføringer
Overfør billetter til agentene eller avdelingene som er best rustet til å håndtere dem med et enkelt klikk.
Y Y Y Y Y WYSIWYG-redaktør
Bruk WYSIWYG-redigeringsprogrammet vårt til å style innholdet i e-poster, e-postmaler og kunnskapsbaseartikler. WYSIWYG-redigeringsfunksjon
Y Y Y Y Y Flere billettfaner
Løser du mer enn én billett om gangen? Ikke noe problem! Åpne flere billettfaner i LiveAgent-appen din og bytt frem og tilbake etter behov. Funksjonen for flere billettfaner
Y Y Y Y Y Åpningstider
Når er du tilgjengelig for å hjelpe kundene dine? Gi dem beskjed med åpningstidsfunksjonen
Y Y Y Y Y Avdelinger
Opprett salgs-, markedsførings- og teknisk støtteavdelinger for enklere billettruting og ansvarsfordeling.Avdelingsfunksjon
1 10 30 1 100 Roller i avdelinger — — — — Y Hermetiske svar
Gjør svarene raskere ved å bruke forhåndsdefinerte tekstsekvenser. Funksjon for ferdigstilte svar
20 100 500 0 1000 Kontakter & Grupper
Segmenter kunder etter interesser, alder, nasjonalitet eller annen beregning. Kontaktfunksjonen & Gruppefunksjon
Y Y Y Y Y Forhåndsdefinerte svar
Lag forhåndsdefinerte svar for støtteforespørsler som kan besvares med et generisk svar. Forhåndsdefinerte svarfunksjon
20 100 500 0 1000 Chatteutskrifter
Trenger kundene dine en kopi av samtalen de har hatt med deg? Gi dem chat-utskrifter via e-post.
Y Y Y — Y Fildeling over chat
Livechatten vår støtter JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, PDF- og TXT-fildeling.
Y Y Y Y Y Mobil chat vindu
Våre live chat-widgeter er responsive – kunder kan enkelt starte chatter på mobil eller datamaskin.
Y Y Y Y Y Velkomstmeldingsinnstilling for chat
Send ut automatiske chatvelkomstmeldinger til de nye besøkende på nettstedet ditt for å vise at du er online og tilgjengelig for å hjelpe dem etter behov.
Y Y Y Y Y Besøkende i sanntid overvåker
Overvåk hva de besøkende på nettstedet ditt driver med. Se hvilke nettadresser de har åpne, hvor lenge de har surfet på hver side, og bli varslet når de navigerer til en ny side på nettstedet ditt.
Y Y — Y Undersøkelser om nettprattilfredshet
Få umiddelbar tilbakemelding etter hver kundeinteraksjon. Finn ut hvordan du kan forbedre deg, hva som ble gjort riktig, og overvåk kundetilfredsheten over tid. Funksjon for agentrangering
Y Y Y — Y Tidssporing
Få en dypere forståelse av brukerstøttens ytelse ved å spore agentens arbeidsvaner. Se hvor lang tid det tar dem å svare på hver billett, hvor lenge de var på nett, eller hvor lange pausene deres var. Tidssporingsfunksjon
Y Y — Y Samtalekø
Hvis alle nettagenter er opptatt med pågående samtaler, vil LiveAgent automatisk opprette en samtalekø for nye innringere. Anropskøindikator
Y Y — Y IVR
Forbedre kundens kundesenteropplevelse ved å designe omfattende interaktive stemmerespons-trær (IVR) som dirigerer dem til riktig støtteavdeling eller -agent. IVR-funksjon
Y Y — Y I samtaleopptak
Ubegrenset samtaleopptak sikrer at du alltid er
beskyttet med høykvalitetsopptak av samtalene dine når du trenger dem mest. Ubegrensede samtaleopptaksfunksjon<
Y Y — Y Anropsruting & overføringer
Vår kundesenterprogramvare er utstyrt med ACD og deltatte samtaleoverføringer. Nyt sømløse samtaleoverganger fra en avdeling eller agent til en annen fra og med i dag. Anropsruting og Anropsoverføringsfunksjon
Y Y — Y Egendefinerte roller
Opprett og navngi roller og tilpass agenttillatelser. Egendefinerte roller-funksjonen
0 0 3 0 40

Tilpasning

API-nøkler / hastighetsgrenser
Koble til ulike programmer, programvare eller verktøy med LiveAgent og automatiser utallige oppgaver. API-funksjon
1 5 10 — 100 Kundens e-postmaler
Konfigurer e-postmaler for dine kunder og agenter. Alle e-postmalene som sendes fra LiveAgent kan formateres som HTML- eller ren tekst-e-post. E-postmaler-funksjonen
Y Y Y Y Y Regler & Tidsregler
Lag egendefinerte utløsere, automatiseringsregler og tidsregler for å fremskynde repeterende oppgaver som ikke krever oppmerksomhet fra agentene dine. Regler og Tidsreglerfunksjonen
Y Y Y Y Y Gamification
Motiver, underhold, øk produktiviteten og fremme samarbeid i team. Gamification-funksjon
Y Y Y Y Y Tilpasning av widgets for kontaktskjema
Velg en kontaktskjemawidget fra malgalleriet vårt og tilpass den til å matche bedriftens estetikk.
Y Y Y Y Y Tilpasning av chat-widgeter
Velg en chat-widget fra malgalleriet vårt og tilpass den til å matche bedriftens fargepalett.
Y Y Y Y Y Tilpasning av widgets for chatinvitasjoner
Velg et chatinvitasjonsdesign fra malgalleriet vårt og tilpass det etter dine behov.
Y Y Y — Y Lydkonfigurasjon
Tilpass eller deaktiver eventuelle varslingslyder du hører i LiveAgent. Velg blant våre eksisterende lyder eller last opp dine egne filer. Lydkonfigurasjonsfunksjon
Y Y — Y Søk & erstatte
LiveAgent kan automatisk søke etter spesifikke strenger i hver innkommende melding og erstatte dem med noe annet før de vises eller lagres i databasen. Søk & erstatte funksjonen
Y Y — Y Tilpasning av samtalemoduler
Lag fristende samtalemoduler eller velg fra malgalleriet vårt. Tilpass ethvert eksisterende design etter dine behov.
Y Y Y Y Y Tilpasning av videosamtaler-widgeter
Lag engasjerende videosamtaler-widgeter eller velg et eksisterende design fra malgalleriet vårt. Tilpass enhver eksisterende mal i henhold til dine behov.
— — Y — Y Kunnskapsbase
Opprett kategorier i kundeportalen din basert på dine produkter, tjenester eller typer kunder. Legg til kunnskapsbaseartikler, fora eller tilbakemeldingstavler. Kunnskapsbase
1 – standard 1 2 1 – standard 10 Multikunnskapsbase
Multikunnskapsbase* gir deg muligheten til å lage et ubegrenset antall separate kundeportaler, hvor hver og en av dem kan ha sitt eget unike design , innstillinger og innhold. Kunnskapsbase
$19 / måned / per acc Y Fri for merkevarebygging
Fjern LiveAgent-merkevarebygging fra live chat-vinduer og -knapper, kunnskapsbase/kundeportal, ringevinduer og -knapper, kontaktskjemaer, tilbakemeldingsskjemaer og e-post maler.
— $19 / måned / per acc $19 / måned / per acc — Y

Rapportering

Analytics-oversikt
Få en oversikt over kundestøtten din. Se hvem som samhandler med bedriften din og overvåk tjenesten de mottar. Analytics-oversiktsfunksjon
Y Y — Y Ytelsesrapport
Overvåk ytelsen til støtteagentene dine. Se hvem som er mest produktiv, hvem som foretrekker e-post fremfor live chat, og hvem som leverer konsistente resultater over tid. Resultatrapportfunksjon
Y Y — Y Agentrapport
Lag agentrapporter for arbeidstid, besvarte billetter, chatter, anrop, salg, vurderinger og mer fra en bestemt tidsperiode. Agentrapportfunksjon
Y Y — Y Agentvurderinger
Generer agentvurderingsrapporter komplett med kundens kommentarer. Funksjon for agentrangering
Y Y — Y Avdelingsrapport
Generer rapporter om hver avdelings antall besvarte billetter, chatter, anrop og mer i løpet av en bestemt tidsperiode. Avdelingsrapportfunksjon
Y Y — Y Kanalrapport
LiveAgent gir deg detaljert innsikt om hver kommunikasjonskanal: e-post, live chat, kundesenter, kontaktskjemaer, Instagram, Facebook-meldinger, Tweets osv. . Kanalrapportfunksjon
Y Y — Y Tag-rapport
Generer tag-rapporter fra en bestemt tidsperiode. Individuelle oppføringer kan sorteres etter tidsrom, avdeling, kanal og agent. Tag-rapportfunksjon
Y Y — Y Billetthistorikk
Filtrer billetter etter dag, uke, måned, år eller en egendefinert datoperiode for å generere en billetthistorikkrapport. Finn ut hvilke avdelinger som hadde flest tildelte billetter, hvilke agenter som løste dem, deres nåværende statuser og mer.
Y Y — Y Min arbeidsrapport
Generer rapporter om arbeidet du har gjort i
en dag, uke, måned, år eller i en egendefinert datoperiode. Finn ut hvor mange billetter som ble tildelt deg, fra hvilken kanal de kom fra, og deres nåværende status.
Y Y — Y Agenttilgjengelighet for samtaler, chatter, billett
Overvåk tilgjengeligheten til agentene dine og se nøyaktig når de er online (dato, timer, fra, til). Agenttilgjengelighetsfunksjon
Y Y — Y Ring, chat tilgjengelighet
Generer rapporter om hver agents tilgjengelighet for å svare på anrop og chatter. Finn ut hvem som er mest involvert, og hvem som trenger å øke støtteinnsatsen.
Y Y — Y Ring, chat, billettlasting
Finn ut hvilke agenter som har fått flest billetter, samtaler og chatter for å sammenligne og optimalisere agentens arbeidsmengder.
Y Y — Y

Intergrering

Integrasjoner
Få tilgang til alle LiveAgent-plugins og integrasjoner med andre programvareløsninger for å forene og forenkle arbeidsflyten din.
Y Y Y — Y

Støtte og tjenester

Kundeservice
Vi tilbyr 24/7 kundestøtte året rundt. Kontakt oss på live chat, e-post, telefon, sosiale medier eller gjennom vår kundeportal. Vi tilbyr også flerspråklig støtte.
beste innsats 24/7 24/7 beste innsats 24/7 Oppsett av hvit hanske
Len deg tilbake og slapp av mens vi setter opp LiveAgent-kontoen din for deg. Logg på et brukervennlig helpdesk-system som vil øke agentens produktivitet og forbedre kundeservicen din.
Y Y Y Y Y iPhone/Android-apper
Vi tilbyr en LiveAgent-app for både Android- og iOS-operativsystemer. iPhone/Android-mobilapplikasjoner
Y Y Y Y Y Støtte for flere språk
LiveAgent støtter for tiden 45 språkoversettelser med nye som legges til regelmessig. Støttefunksjon for flere språk
Y Y Y Y Y Støtte for flere nettsteder
Har du flere virksomheter, produkter eller underdomener med unike nettsteder? Ikke noe problem, LiveAgent kan hente og strømlinjeforme alle billetter til én enkelt LiveAgent-konto.
Y Y Y Y Y Multibrand-støtte
Opprett flere kunnskapsbaser for hvert av dine produkter, merkevarer eller brukergrupper.
Y Y Y Y Y Maskinvare IP-telefon
Føler du deg mer komfortabel med å bruke maskinvaretelefonen din? Ikke noe problem! Koble den til LiveAgent for å svare på anrop på den. Det er ikke nødvendig å bruke softphones eller svare på anrop i nettleseren hvis du ikke er interessert i det.
Y Y Y Y Y Produktopplæring (ansikt til ansikt nettopplæring)
Planlegg en LiveAgent-opplæring for støttelederen din for å hjelpe ham med å forstå verktøyet bedre eller hjelpe med noen konfigurasjonsutfordringer han kan finne på vei med LiveAgent .
Y Y — Y Senior Account Manager
Støtte fra en kontoadministrator som direkte kontaktpunkt. Kontoadministrator kan oppgis på forespørsel i den store planen for kontoer med 50+ agenter.
— — Y — Y Dedikert onboarding-team
Få konfigureringshjelp med hvite hansker fra vårt team av eksperter som vil hjelpe deg med å komme i gang med LiveAgents verktøy og funksjoner.
— — — Y

Sikkerhet og tillatelser

EU/US/UK/SG Datasenter
For tiden har vi flere datasentre rundt om i verden. Vi installerer kundekontoene våre på det best mulige serverpunktet avhengig av hvor de befinner seg og tar hensyn til deres nasjonale lover. Flere datasentre
Y Y Y Y Y SpamAssassin-integrasjon
Spar tid og bekjemp spam med automatisk spamfiltrering. LiveAgent implementerer SpamAssassin anti-spam-plattformen, som blokkerer spam. SPAM-filtre
Y Y Y Y Y Tilgangsbegrensning til agentpanel
Begrens antall IP-numre som har tilgang til agentpanelet ditt.
Y Y Y Y Y Administrasjon av passordpolicy
LiveAgent sikrer at passordet du velger for kontoen din ikke har blitt kompromittert ved tidligere datainnbrudd.
Y Y Y Y Y 2-trinns bekreftelse
Beskytt LiveAgent-kontoen din med passordet ditt og en tilleggskode fra Google Authenticator-mobilappen. 2-trinns bekreftelsesfunksjon.
Y Y Y Y Y HTTPS-kryptering
Alle LiveAgent-vertskontoer kjøres på en sikker tilkobling ved hjelp av HTTPS-protokollen. HTTPS-krypteringsfunksjon
Y Y Y Y Y Liste over forbudte besøkende
Samler noen deg nettsøppel eller er ubehagelig? Forby IP-adressen deres for å hindre dem i å chatte med deg. Opphev utestengelsen når du er klar ved å gå gjennom listen over besøkende som er utestengt fra chatten din.
Y Y Y Y Y Revisjonslogg
Finne du noe mistenkelig? Se gjennom revisjonsloggen for å se hvilke handlinger hver agent har utført i løpet av en bestemt tidsperiode. Revisjonsloggfunksjon
— — Y — Y Tilpasset domenevert
Vert LiveAgent-kontoen din på ditt eget domene i stedet.
Y Y — Y SSO
Bruk enkel pålogging (SSO) for å gjøre påloggingen enklere for agentene dine. Logg på én gang uten å angi autentiseringsfaktorer på nytt og få fart på prosessen.
— — — — Y Sende e-post via vår innebygde e-postserver
Bruk e-postserverne våre til å sende ut e-poster fra LiveAgent under din bekreftelse, i stedet for din.
— — Y — Y Tilpasning av systemets e-postmaler
Endre ordlyden og utformingen av alle system-e-poster og tilpass dem når du trenger det.
— — — — Y

Automasjon

Arrangementsregler

Sett opp automatiseringsregler for ulike hendelser og finn ut hvilke handlinger som skal utføres automatisk når en bestemt hendelse skjer i LiveAgent.
20100200
Tidsregler

Sett opp tidsbaserte regler som vil utføre handlinger automatisk etter at bestemte tidsperioder har gått i LiveAgent-systemet ditt.
102040
SLA-regler

Sett opp interne regler for servicenivåavtale (SLA) som sikrer en jevn opplevelse for agentene og kundene dine. Bruk dem til å bestemme ansvar, straffer og rettsmidler for å opprettholde en korrekt arbeidsflyt.
5 SLA1020
SLA-nivåer

Konfigurer dine Service Level Agreement (SLA)-regler på flere nivåer for å sikre korrekte arbeidsflyter på mer enn ett nivå. Du kan bruke dem til å spesifisere arbeidsflyter under forskjellige omstendigheter.
5 SLA1020

De beste kundeopplevelsene er
bygget med LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR reisebyrå er den største Slovakiske reisebyrået som har over 100 år med erfaring og 90 000 fornøyde klienter, som har muligheten til og reise til mer en 150 land…

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht startet som et skole prosjekt og har nå transformert seg til et ekte firma takket være god kundeservice og suksess.

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    Post Affiliate Pro er den ledende tilknytte spore programvaren som har vært ledig siden 2004. Den har over 30k bedrifter som stoler på den.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read Zľava Dňa's story

    Zľava Dňa

    Zľava Dňa er en slovakisk nettbutikk som tilbyr dagens tilbud på produkter, tjenester og gaver med opptil 90 % rabatt.

    Read more about Zľava Dňa

  • Read SolidTrust Pay's story

    SolidTrust Pay

    SolidTrust Pay er en leverandør av e-lommebøker og betalingstjenester for enkeltpersoner, gründere, startups og små bedrifter.

    Read more about SolidTrust Pay

  • Read Slido's story

    Slido

    Slido er en nettapp som lar publikum stille spørsmål eller sende inn meningsmålinger under presentasjoner, møter eller arrangementer.

    Read more about Slido

LiveAgent
Se hvordan det fungerer!

00:00/02:25

Youtube video: LiveAgent Product Tour

LiveAgent prissetting

Trenger du hjelp til å bestemme
den beste planen for deg?

Hver virksomhet er forskjellig. Vi har et team med kundesuksessansvarlige klare til å se på din spesifikke brukssituasjon.

Spar mer med LiveAgent

Sammenlign ulike helpdesk-programvarealternativer og finn det beste tilbudet. Velg antall agenter du trenger, få en prissammenligning og finn ditt ideelle billettverktøy.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan fungerer 14-dagers prøveversjon?

Hver prøveversjon starter med funksjoner fra Spare-abonnementet og gir deg tilgang til alle LiveAgent-funksjoner i 14 dager. Kredittkort kreves ikke for prøveregistrering. For å fortsette å bruke kontoen din kan du sende inn kredittkortopplysningene dine og oppgradere til en betalt versjon.

Er det noen kontrakter?

Nei. Det er ingen kontrakter. Vi fakturerer fra måned til måned. Du kan nedgradere og oppgradere planen din, og legge til eller fjerne agenter når som helst. Det er ingen konfigureringsgebyrer og kunde tjeneste- og produktoppdateringer er gratis for alltid.

Er gratiskontoen virkelig gratis?

Absolutt Ja! Vi vil at bedrifter skal registrere seg for vår gratis LiveAgent-plan, bruke de grunnleggende brukerstøttefunksjonene, men samtidig trenger vi grenser på plass for å redusere misbruk. Derfor kan vi hjelpe mindre bedrifter med å vokse og potensielt oppgrader til våre ubegrensede planer med en full stabel med funksjoner.

Er dataene mine trygge?

Absolutt! Vi tilbyr toppmoderne sikkerhet. Kontoene våre er vert for kjente datasentre beskyttet av 24-timers overvåking. Vi samarbeider også med en rekke sikkerhetsforskere for å sikre at appen holder tritt med den nyeste sikkerheten standarder. Alle kontoer inkluderer SSL-kryptering for å holde dataene dine trygge.

Støtter LiveAgent bedriftskunder?

Ja, det gjør vi. Hvis du er en bedrift, vennligst ta kontakt med oss for å lære mer om alternativene. Alternativt kan du sjekke bedriftspriser eller sende inn en forespørsel om et forslag.

Gir LiveAgent VIP-støtte som en ekstra funksjon?

Ja, vi tilbyr VIP-støtte for kunder som trenger spesielle SLAer. Ta en titt på VIP-siden vår for å finne mer informasjon om VIP-støtte.

Hvilke betalingsmåter godtar LiveAgent?

Vi aksepterer alle vanlige kredittkort inkludert Mastercard, VISA, Diners og American Express. Vi aksepterer også betalinger via PayPal. Hvis du ønsker å bruke en annen type betalingsmåte, vennligst kontakt vår kundestøtte på support@liveagent .com.

Debiterer du fakturering for sporadiske ekstra agenter?

Vi vil bare fakturere deg for reell bruk. Vi vil aldri belaste deg ekstra i tilfelle kundeservicen din er sesongbasert, eller når du trenger å legge til eller fjerne agenter på et bestemt tidspunkt.

Hva er retningslinjene til LiveAgent for rettferdig bruk?

Vi ønsker å sikre at alle våre kunder kan nyte og vellykket bruke tjenesten vår uavhengig av eventuelle forhold. Hvis noen kunder bruker så mye data eller bryter regler at det kan påvirke andre brukere, kan vi kontakte slike overtredere og diskutere endring av deres bruk og grenser eller kansellerer deres kontoer. Vi forbeholder oss også retten til å endre kontogrensene uten forvarsel.

Bytter mellom gratis/betalte planer?

Det er ikke teknisk mulig å bytte fra en gratis konto til en 14-dagers prøveversjon og omvendt. Ikke bekymre deg, du kan når som helst oppgradere fra en gratis konto til et betalt abonnement. Vær oppmerksom på at du ikke vil være i stand til å gå tilbake til gratiskontoen etter det. Husk: gratiskontoer har begrensninger på plass, så testing av alle tilgjengelige LiveAgent-funksjoner er kun mulig etter oppgradering til en betalt plan eller opprettet en ny 14-dagers gratis prøvekonto.

Hvor er dataene mine plassert?

For å sikre lynhastighetstjenesten vil kontodataene dine bli plassert på det nærmeste datasenteret basert på din geografiske plassering. Vi har for øyeblikket datasentre i Dallas (USA), Newark (USA), London (UK), Frankfurt (Tyskland), Singapore (Singapore) og Bratislava (Slovakia). Dataene til våre europeiske kunder er lokalisert i et av våre europeiske datasentre, og vi er i samsvar med GDPR.

Har du andre spørsmål?

Vi er her for deg! Start gjerne en live chat-samtale eller send oss en e-post på support@liveagent.com. Støtten vår fungerer 24/7, helligdager inkludert, og vi hjelper deg mer enn gjerne med spørsmål. Vi er også online på live chat og tilgjengelig via telefon i arbeidstiden i de fleste tidssoner.

Inkluderer prisene som vises på nettsiden mva?

Prisene på nettstedet inkluderer ikke mva, men mva er inkludert i fakturaene avhengig av et par forhold. Hvis kunden er basert i EU, legger vi ikke til mva på fakturaen i i tilfelle de har en gyldig MVA-ID. Hvis kunden er basert i EU og ikke har en gyldig MVA-ID, vil MVA være inkludert i fakturaen. Hvis kunden er utenfor EU, inkluderer vi ikke MVA på fakturaene. Hvis kunden er basert i Slovakia er det obligatorisk for oss å legge til MVA på fakturaen.

Related Articles to Prissetting Bedrift

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo