LiveAgent Prissetting

7 eller 30 dagers gratis prĂžveperiode
Gratis prĂžveversjon i 7 dager med en vanlig e-post, eller 30 dager med en firma-e-post
Ingen kredittkort kreves Oppgrader og betal mens du holder pÄ Ingen kontrakter Ingen konfigureringsgebyr Avbryt nÄr som helst
Bedrift
Bedrift
Spar opptil 20 % med Ă„rlig fakturering

Bedriftsplan inkluderer

  • Alle funksjoner fra Large-planen
    FĂ„ alle LiveAgents Large-funksjoner
  • Dedikert nĂžkkelkontoadministrator
    Du fÄr en dedikert LiveAgent-assistent
  • PrioritetsstĂžtte
    Vi vil prioritere henvendelsene dine
  • Assistert Whatsapp-integrasjon</strong >
    Vi hjelper deg med Ă„ integrere WhatsApp for deg
  • Egendefinert faktureringsoppsett
    Vi justerer faktureringen etter dine preferanser
  • Planlagt utgivelsesadministrasjon
    FĂ„ et skreddersydd vedlikeholdsvindu og oppdateringsplan
  • Tjenestegjennomgang og rapporter
    FÄ en regelmessig serviceanrop for Ä diskutere tjenestekvalitet, foreslÄ forbedringer og fÄ en skreddersydd rapport om billetter som er hentet til brukerstÞtteteamet vÄrt
  • Opptil 40 tilpassede roller
    Opprett tilpassede roller for stĂžtteagenter i organisasjonen din
  • Kunnskapsbase pĂ„ flere nivĂ„er
    Opprett flere forskjellige kunnskapsbaser pÄ forskjellige domener med én LiveAgent-konto
  • Assistert kanalintegrering
    FĂ„ hjelp med Ă„ sette opp kanalene dine

Bedrifter

En fullskala forretningslĂžsning med ekstra stĂžtte & eksklusive tjenester

$69 /agent

per mÄned fakturert Ärlig
eller $85 mÄned-til-mÄned

LiveAgent help desk software for enterprise

Leter du etter noe ekstra for din bedrift?

Det er ikke nÞdvendig Ä lete lenger. LiveAgents Enterprise-plan er det riktige valget for deg! I tillegg til alle verktÞyene du kjenner fra de tidligere planene, fÄr du ekstra tjenester som prioritert kundestÞtte, assisterte integrasjoner, en tilpasset oppdateringsplan og mer. Ta en titt pÄ hele listen over tjenester og finn ut hvordan du kan dra nytte av Enterprise-planen.

Du er i et godt selskap

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

FornĂžyde kunder er de beste kundene

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

* Tjenesten belastes i henhold til prislisten, som du finner i den fullstendige sammenligningen av planer nedenfor

Sammenlign planer

Sjekk ut plansammenligningene vÄre og velg den beste for deg

Large icon

Store bedrifter

$49/agent/mÄned/Ärlig
Enterprise icon

Bedrifter

$69/agent/mÄned/Ärlig

Kommunikasjonskanaler

Kundeportal
Konfigurer en kundeportal komplett med en kunnskapsbase, forum og vanlige spÞrsmÄl. Kundeportalfunksjon
Y Y Y Y Y
Kontaktskjemaer – Kontakt oss-knapper
Gi kundene dine muligheten til Ä nÄ ut via et kontaktskjema som er plassert direkte pÄ nettstedet ditt.Kontaktskjemafunksjon
3 10 50 1 200
Kontaktskjemaer – PĂ„ side
Gi kundene dine muligheten til Ä nÄ ut via et kontaktskjema som er plassert direkte pÄ nettstedet ditt.Kontaktskjemafunksjon
3 10 50 1 200
Slack varsler
Motta et Slack-varsel hver gang du mottar en ny billett eller et billettsvar i LiveAgent. Slack-varslingsfunksjon
Y Y Y — Y
Kundeforum
Opprett et nettsamfunnsforum for brukerne dine. Gi dem mulighet til Ä stille spÞrsmÄl, gi svar og lede diskusjoner. Kundeforumfunksjon
Y Y Y Y Y
E-postbilletter – Innkommende e-postkontoer
Smart e-postbilletter sikrer at ingen e-poster gÄr tapt eller forblir ubesvarte. VÄrt billettsystem forhindrer ogsÄ dupliserte svar med agentkollisjonsdeteksjonsfunksjonen. Billettfunksjon
3 10 150 2 150
E-postbilletter – utgĂ„ende e-postkontoer
Smart e-postbilletter sikrer at ingen e-poster gÄr tapt eller forblir ubesvarte. VÄrt billettsystem forhindrer ogsÄ dupliserte svar med agentkollisjonsdeteksjonsfunksjonen. Billettfunksjon
3 10 150 2 150
Live chat-knapp
FĂ„ kundenes tillit og Ăžk salget med personlig tilpasset, sanntids live chat-stĂžtte. Live chat-funksjonen
2 5 50 1 100
Proaktive chatinvitasjoner
Engasjer besÞkende pÄ nettstedet ditt ved Ä invitere dem til Ä chatte med agentene dine. Proaktive chatinvitasjoner-funksjon
— Y Y — Y
Kundesenter
Bruk et kundesenter for Ä effektivt administrere og hÄndtere kundeinteraksjoner. Kundesenteregenskap
— Y Y — Y
Tilbakemeldingsknapper
Oppmuntre kunder til Ă„ sende deg nye ideer og tilbakemeldinger for fremtidig utvikling. Funksjonen for tilbakemeldinger og forslag
— Y Y — Y
Viber
Svar pÄ Viber-meldinger direkte fra LiveAgent-dashbordet. Viber-funksjon
$39/mĂ„ned $39/mĂ„ned Y — Y
Twitter
OvervÄk unike sÞkeord og svar pÄ tweets som krever handling. Alle svar fra LiveAgent sendes som Tweets. Twitter-funksjon
$39/mĂ„ned $39/mĂ„ned Y — Y
Facebook
Svar pÄ Facebook-meldinger, innlegg, kommentarer eller omtaler direkte fra LiveAgent. Facebook-funksjon
$39/mĂ„ned $39/mĂ„ned Y — Y
Facebook + Instagram
Instagram-integrasjon er ikke mulig uten Ă„ ha Facebook-integrasjon. Instagram-funksjon
$39/mĂ„ned + $19/mĂ„ned $39/mĂ„ned + $19/mĂ„ned Y — Y
WhatsApp
Integrer ditt WhatsApp-nummer med ditt LiveAgent billettsystem og bruk det til Ä svare pÄ WhatsApp-meldinger innenfor billettsystemet. Merk: Integreringen fungerer for Þyeblikket bare med Twilio og 360dialog leverandÞrer.
— — 3 tall — 3+ tall
Videokallsfunksjonalitet
Øk utgÄende salg og forbedre kundetilfredsheten med vÄr videosamtalefunksjon. Bli personlig, og ikke glem Ä smile! Videoanropsfunksjon
— Y Y — Y

Tilpasning

API-nĂžkler
Koble til ulike programmer, programvare eller verktĂžy med LiveAgent og automatiser utallige oppgaver. API-funksjon
1 5 10 — 100
Kundens e-postmaler
Konfigurer e-postmaler for dine kunder og agenter. Alle e-postmalene som sendes fra LiveAgent kan formateres som HTML- eller ren tekst-e-post. E-postmaler-funksjonen
Y Y Y — Y
Regler & Tidsregler
Lag egendefinerte utlĂžsere, automatiseringsregler og tidsregler for Ă„ fremskynde repeterende oppgaver som ikke krever oppmerksomhet fra agentene dine. Regler og Tidsreglerfunksjonen
Y Y Y — Y
Gamification
Motiver, underhold, Ăžk produktiviteten og fremme samarbeid i team. Gamification-funksjon
Y Y Y Y Y
Tilpasning av widgets for kontaktskjema
Velg en kontaktskjemawidget fra malgalleriet vÄrt og tilpass den til Ä matche bedriftens estetikk.
Y Y Y Y Y
Tilpasning av chat-widgeter
Velg en chat-widget fra malgalleriet vÄrt og tilpass den til Ä matche bedriftens fargepalett.
Y Y Y Y Y
Lydkonfigurasjon
Tilpass eller deaktiver eventuelle varslingslyder du hÞrer i LiveAgent. Velg blant vÄre eksisterende lyder eller last opp dine egne filer. Lydkonfigurasjonsfunksjon
— Y Y — Y
SĂžk & erstatte
LiveAgent kan automatisk sĂžke etter spesifikke strenger i hver innkommende melding og erstatte dem med noe annet fĂžr de vises eller lagres i databasen. SĂžk & erstatte funksjonen
— Y Y — Y
Tilpasning av samtalemoduler
Lag fristende samtalemoduler eller velg fra malgalleriet vÄrt. Tilpass ethvert eksisterende design etter dine behov.
— Y Y Y Y
Tilpasning av videosamtaler-widgeter
Lag engasjerende videosamtaler-widgeter eller velg et eksisterende design fra malgalleriet vÄrt. Tilpass enhver eksisterende mal i henhold til dine behov.
— — Y — Y
Kunnskapsbase
Opprett kategorier i kundeportalen din basert pÄ dine produkter, tjenester eller typer kunder. Legg til kunnskapsbaseartikler, fora eller tilbakemeldingstavler. Kunnskapsbase
1 2 3 1 10
Ytterligere kunnskapsbase
Multikunnskapsbase* gir deg muligheten til Ă„ lage et ubegrenset antall separate kundeportaler, hvor hver og en av dem kan ha sitt eget unike design , innstillinger og innhold. Kunnskapsbase
$19/mĂ„ned/per kunnskapsbase $19/mĂ„ned/per kunnskapsbase $19/mĂ„ned/per kunnskapsbase — $19/mĂ„ned/per kunnskapsbase
Fri for merkevarebygging
Fjern LiveAgent-merkevarebygging fra live chat-vinduer og -knapper, kunnskapsbase/kundeportal, ringevinduer og -knapper, kontaktskjemaer, tilbakemeldingsskjemaer og e-post maler.
— $19/mĂ„ned/konto $19/mĂ„ned/konto — Y
Egendefinert domeneparkering
Parker LiveAgent-kontoen din for Ă„ gjĂžre den tilgjengelig fra ditt eget domene. Egendefinert domeneparkering
Y Y Y Y Y

SamtalehÄndtering

Billetthistorikk
Lagre alle billetter og chat-utskrifter pÄ ubestemt tid.
FÄ tilgang til alle tidligere billetter, samtaler og samtaleopptak for kvalitetssikring, juridiske eller opplÊringsformÄl nÄr som helst.
Ubegrenset Ubegrenset Ubegrenset 7 dager Ubegrenset
SlÄ sammen billetter
Har du mottatt flere billetter om samme sak og Þnsker Ä kombinere dem? Ikke noe problem! Bruk vÄr funksjon for sammenslÄing av billetter.
Y Y Y Y Y
Egendefinerte billettfelt
Har du lĂŠrt noe verdifull informasjon? Opprett et tilpasset billettfelt og legg det til i billettinfopanelet. Egendefinert billettfeltfunksjon
Y Y Y Y Y
Delbilletter
Fikk du en billett med flere forespĂžrsler? Del billetten i to og tildel hver til en annen agent/avdeling. Split-billetter-funksjonen
Y Y Y Y Y
Interne billetter
Lag et internt notat for kollegene dine. Notatene er kun synlige for agenter, sÄ det er ingen grunn til Ä bekymre seg for at andre sluttbrukere eller kunder ser dine private notater. Interne billetter
Y Y Y Y Y
Vedlegg
Dra og slipp enkelt vedlegg (bilder, musikk, video, dokumenter osv.) for Ă„ dele dem med kundene dine. Vedlegg-funksjon
Y Y Y Y Y
Billettmasseaksjoner
Velg flere billetter samtidig og kjĂžr massehandlinger for Ă„ spare tid. Med denne funksjonen kan du lĂžse, overfĂžre eller slette flere billetter med et enkelt klikk. Billettmasseaksjoner
Y Y Y Y Y
For Ă„ lĂžse algoritmen
Prioriter automatisk billetter som mÄ lÞses i henhold til servicenivÄavtaler (SLAer) og dato og klokkeslett de ble mottatt. To Solve Feature
Y Y Y Y Y
BilletttilfredshetsundersĂžkelse
Send automatisk ut e-poster med billetttilfredshetsundersÞkelser etter hver interaksjon for Ä sikre at kundene dine fÄr service av hÞy kvalitet.
— Y Y — Y
Egendefinerte tagger
Legg til egendefinerte tagger for Ä organisere og filtrere gjennom billetter mens du ser innholdet pÄ et Þyeblikk.
Y Y Y Y Y
Egendefinerte billettfiltre
Lag unike billettfiltre for Ă„ gjĂžre sĂžk og filtrering enklere. Egendefinerte billettfiltre
300 filtre / agent 500 filtre / agent 1000 filtre / agent 50 filtre / agent 5000 filtre / agent
Agentnotater til billetts
Legg til private notater til billetter. Private notater er synlige for
kun agenter, sÄ det er ingen grunn til Ä bekymre deg for at kundene dine eller andre sluttbrukere ser dem. Agentnotater til billetter-funksjonen
Y Y Y Y Y
Dashboards i sanntid
En sanntidsoversikt over bruksstatistikken din.
Y Y Y Y Y
BillettoverfĂžringer
OverfÞr billetter til agentene eller avdelingene som er best rustet til Ä hÄndtere dem med et enkelt klikk.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG-redaktĂžr
Bruk WYSIWYG-redigeringsprogrammet vÄrt til Ä style innholdet i e-poster, e-postmaler og kunnskapsbaseartikler. WYSIWYG-redigeringsfunksjon
Y Y Y Y Y
Flere billettfaner
LĂžser du mer enn Ă©n billett om gangen? Ikke noe problem! Åpne flere billettfaner i LiveAgent-appen din og bytt frem og tilbake etter behov. Funksjonen for flere billettfaner
Y Y Y Y Y
Åpningstider
NĂ„r er du tilgjengelig for Ă„ hjelpe kundene dine? Gi dem beskjed med Ă„pningstidsfunksjonen
Y Y Y Y Y
Avdelinger
Opprett salgs-, markedsfĂžrings- og teknisk stĂžtteavdelinger for enklere billettruting og ansvarsfordeling.Avdelingsfunksjon
10 20 150 3 300
Roller i avdelinger — — — — Y
Hermetiske svar
GjÞr svarene raskere ved Ä bruke forhÄndsdefinerte tekstsekvenser. Funksjon for ferdigstilte svar
20 100 500 — 1000
Kontakter & Grupper
Segmenter kunder etter interesser, alder, nasjonalitet eller annen beregning.Kontaktfunksjonen & Gruppefunksjon
Y Y Y Y Y
ForhÄndsdefinerte svar
Lag forhÄndsdefinerte svar for stÞtteforespÞrsler som kan besvares med et generisk svar. ForhÄndsdefinerte svarfunksjon
20 100 500 — 1000
Chatteutskrifter
Trenger kundene dine en kopi av samtalen de har hatt med deg? Gi dem chat-utskrifter via e-post.
Y Y Y — Y
Fildeling over chat
Livechatten vÄr stÞtter JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, PDF- og TXT-fildeling.
Y Y Y Y Y
Mobil chat vindu
VĂ„re live chat-widgeter er responsive – kunder kan enkelt starte chatter pĂ„ mobil eller datamaskin.
Y Y Y Y Y
Velkomstmeldingsinnstilling for chat
Send ut automatiske chatvelkomstmeldinger til de nye besÞkende pÄ nettstedet ditt for Ä vise at du er online og tilgjengelig for Ä hjelpe dem etter behov.
Y Y Y Y Y
BesÞkende i sanntid overvÄker
OvervÄk hva de besÞkende pÄ nettstedet ditt driver med. Se hvilke nettadresser de har Äpne, hvor lenge de har surfet pÄ hver side, og bli varslet nÄr de navigerer til en ny side pÄ nettstedet ditt.
— Y Y — Y
UndersĂžkelser om nettprattilfredshet
FÄ umiddelbar tilbakemelding etter hver kundeinteraksjon. Finn ut hvordan du kan forbedre deg, hva som ble gjort riktig, og overvÄk kundetilfredsheten over tid. Funksjon for agentrangering
— Y Y — Y
Tidssporing
FÄ en dypere forstÄelse av brukerstÞttens ytelse ved Ä spore agentens arbeidsvaner. Se hvor lang tid det tar dem Ä svare pÄ hver billett, hvor lenge de var pÄ nett, eller hvor lange pausene deres var. Tidssporingsfunksjon
— — Y — Y
SamtalekĂž
Hvis alle nettagenter er opptatt med pÄgÄende samtaler, vil LiveAgent automatisk opprette en samtalekÞ for nye innringere.AnropskÞindikator
— Y Y — Y
IVR
Forbedre kundens kundesenteropplevelse ved Ă„ designe omfattende interaktive stemmerespons-trĂŠr (IVR) som dirigerer dem til riktig stĂžtteavdeling eller -agent. IVR-funksjon
— Y Y — Y
I samtaleopptak
Ubegrenset samtaleopptak sikrer at du alltid er
beskyttet med hÞykvalitetsopptak av samtalene dine nÄr du trenger dem mest. Ubegrensede samtaleopptaksfunksjon
— Y Y — Y
Anropsruting & overfĂžringer
VĂ„r kundesenterprogramvare er utstyrt med ACD og deltatte samtaleoverfĂžringer. Nyt sĂžmlĂžse samtaleoverganger fra en avdeling eller agent til en annen fra og med i dag. Anropsruting og AnropsoverfĂžringsfunksjon
— Y Y — Y
Egendefinerte roller
Opprett og navngi roller og tilpass agenttillatelser. Egendefinerte roller-funksjonen
— — 3 — 40

AI features

AI Answer Assistant
newEnhance your customer support with AI Answer Assistant. Powered by ChatGPT and your OpenAI API key, it generates polished email replies, streamlining responses and boosting agent efficiency.
— Y Y — —

Rapportering

Analytics-oversikt
FÄ en oversikt over kundestÞtten din. Se hvem som samhandler med bedriften din og overvÄk tjenesten de mottar. Analytics-oversiktsfunksjon
— Y Y — Y
Ytelsesrapport
OvervÄk ytelsen til stÞtteagentene dine. Se hvem som er mest produktiv, hvem som foretrekker e-post fremfor live chat, og hvem som leverer konsistente resultater over tid. Resultatrapportfunksjon
— Y Y — Y
Agentrapport
Lag agentrapporter for arbeidstid, besvarte billetter, chatter, anrop, salg, vurderinger og mer fra en bestemt tidsperiode. Agentrapportfunksjon
— Y Y — Y
Agentvurderinger
Generer agentvurderingsrapporter komplett med kundens kommentarer. Funksjon for agentrangering
— Y Y — Y
Avdelingsrapport
Generer rapporter om hver avdelings antall besvarte billetter, chatter, anrop og mer i lĂžpet av en bestemt tidsperiode. Avdelingsrapportfunksjon
— Y Y — Y
Kanalrapport
LiveAgent gir deg detaljert innsikt om hver kommunikasjonskanal: e-post, live chat, kundesenter, kontaktskjemaer, Instagram, Facebook-meldinger, Tweets osv. . Kanalrapportfunksjon
— Y Y — Y
Tag-rapport
Generer tag-rapporter fra en bestemt tidsperiode. Individuelle oppfĂžringer kan sorteres etter tidsrom, avdeling, kanal og agent. Tag-rapportfunksjon
— Y Y — Y
Billetthistorikk
Filtrer billetter etter dag, uke, mÄned, Är eller en egendefinert datoperiode for Ä generere en billetthistorikkrapport. Finn ut hvilke avdelinger som hadde flest tildelte billetter, hvilke agenter som lÞste dem, deres nÄvÊrende statuser og mer.
— Y Y — Y
Min arbeidsrapport
Generer rapporter om arbeidet du har gjort i en dag, uke, mÄned, Är eller i en egendefinert datoperiode. Finn ut hvor mange billetter som ble tildelt deg, fra hvilken kanal de kom fra, og deres nÄvÊrende status.
— Y Y — Y
Agenttilgjengelighet for samtaler, chatter, billett
OvervÄk tilgjengeligheten til agentene dine og se nÞyaktig nÄr de er online (dato, timer, fra, til). Agenttilgjengelighetsfunksjon
— Y Y — Y
Ring, chat tilgjengelighet
Generer rapporter om hver agents tilgjengelighet for Ä svare pÄ anrop og chatter. Finn ut hvem som er mest involvert, og hvem som trenger Ä Þke stÞtteinnsatsen.
— Y Y — Y
Ring, chat, billettlasting
Finn ut hvilke agenter som har fÄtt flest billetter, samtaler og chatter for Ä sammenligne og optimalisere agentens arbeidsmengder.
— Y Y — Y

Intergrering

Integrasjoner
FĂ„ tilgang til alle LiveAgent-plugins og integrasjoner med andre programvarelĂžsninger for Ă„ forene og forenkle arbeidsflyten din.
Y Y Y — Y

StĂžtte og tjenester

Kundeservice
Vi tilbyr 24/7 kundestÞtte Äret rundt. Kontakt oss pÄ live chat, e-post, telefon, sosiale medier eller gjennom vÄr kundeportal. Vi tilbyr ogsÄ flersprÄklig stÞtte.
beste innsats 24/7 24/7 beste innsats 24/7
Oppsett av hvit hanske
Len deg tilbake og slapp av mens vi setter opp LiveAgent-kontoen din for deg. Logg pÄ et brukervennlig helpdesk-system som vil Þke agentens produktivitet og forbedre kundeservicen din.
Y Y Y Y Y
iPhone/Android-apper
Vi tilbyr en LiveAgent-app for bÄde Android- og iOS-operativsystemer. iPhone/Android-mobilapplikasjoner
Y Y Y Y Y
StÞtte for flere sprÄk
LiveAgent stÞtter for tiden 45 sprÄkoversettelser med nye som legges til regelmessig. StÞttefunksjon for flere sprÄk
Y Y Y Y Y
StĂžtte for flere nettsteder
Har du flere virksomheter, produkter eller underdomener med unike nettsteder? Ikke noe problem, LiveAgent kan hente og strĂžmlinjeforme alle billetter til Ă©n enkelt LiveAgent-konto.
Y Y Y Y Y
Multibrand-stĂžtte
Opprett flere kunnskapsbaser for hvert av dine produkter, merkevarer eller brukergrupper.
Y Y Y Y Y
Maskinvare IP-telefon
FÞler du deg mer komfortabel med Ä bruke maskinvaretelefonen din? Ikke noe problem! Koble den til LiveAgent for Ä svare pÄ anrop pÄ den. Det er ikke nÞdvendig Ä bruke softphones eller svare pÄ anrop i nettleseren hvis du ikke er interessert i det.
Y Y Y Y Y
ProduktopplĂŠring (ansikt til ansikt nettopplĂŠring)
Planlegg en LiveAgent-opplÊring for stÞttelederen din for Ä hjelpe ham med Ä forstÄ verktÞyet bedre eller hjelpe med noen konfigurasjonsutfordringer han kan finne pÄ vei med LiveAgent .
— Y Y — Y
Senior Account Manager
StÞtte fra en kontoadministrator som direkte kontaktpunkt. Kontoadministrator kan oppgis pÄ forespÞrsel i den store planen for kontoer med 50+ agenter.
— — — — Y
Dedikert onboarding-team
FÄ konfigureringshjelp med hvite hansker fra vÄrt team av eksperter som vil hjelpe deg med Ä komme i gang med LiveAgents verktÞy og funksjoner.
— — — — Y

Sikkerhet og tillatelser

EU/US/UK/SG Datasenter
For tiden har vi flere datasentre rundt om i verden. Vi installerer kundekontoene vÄre pÄ det best mulige serverpunktet avhengig av hvor de befinner seg og tar hensyn til deres nasjonale lover. Flere datasentre
Y Y Y Y Y
SpamAssassin-integrasjon
Spar tid og bekjemp spam med automatisk spamfiltrering. LiveAgent implementerer SpamAssassin anti-spam-plattformen, som blokkerer spam. SPAM-filtre
Y Y Y Y Y
Tilgangsbegrensning til agentpanel
Begrens antall IP-numre som har tilgang til agentpanelet ditt.
Y Y Y Y Y
Administrasjon av passordpolicy
LiveAgent sikrer at passordet du velger for kontoen din ikke har blitt kompromittert ved tidligere datainnbrudd.
Y Y Y Y Y
2-trinns bekreftelse
Beskytt LiveAgent-kontoen din med passordet ditt og en tilleggskode fra Google Authenticator-mobilappen. 2-trinns bekreftelsesfunksjon.
Y Y Y Y Y
HTTPS-kryptering
Alle LiveAgent-vertskontoer kjÞres pÄ en sikker tilkobling ved hjelp av HTTPS-protokollen. HTTPS-krypteringsfunksjon
Y Y Y Y Y
Liste over forbudte besĂžkende
Samler noen deg nettsÞppel eller er ubehagelig? Forby IP-adressen deres for Ä hindre dem i Ä chatte med deg. Opphev utestengelsen nÄr du er klar ved Ä gÄ gjennom listen over besÞkende som er utestengt fra chatten din.
Y Y Y Y Y
Revisjonslogg
Finne du noe mistenkelig? Se gjennom revisjonsloggen for Ă„ se hvilke handlinger hver agent har utfĂžrt i lĂžpet av en bestemt tidsperiode. Revisjonsloggfunksjon
— — Y — Y
SSO
Bruk enkel pÄlogging (SSO) for Ä gjÞre pÄloggingen enklere for agentene dine. Logg pÄ én gang uten Ä angi autentiseringsfaktorer pÄ nytt og fÄ fart pÄ prosessen.
— — Y — Y
Sende e-post via vÄr innebygde e-postserver
Bruk e-postserverne vÄre til Ä sende ut e-poster fra LiveAgent under din bekreftelse, i stedet for din.
— — Y — Y
Tilpasning av systemets e-postmaler
Endre ordlyden og utformingen av alle system-e-poster og tilpass dem nÄr du trenger det.
Y Y Y Y Y

Automasjon

Arrangementsregler
Sett opp automatiseringsregler for ulike hendelser og finn ut hvilke handlinger som skal utfÞres automatisk nÄr en bestemt hendelse skjer i LiveAgent.
50150500—1000
Tidsregler
Sett opp tidsbaserte regler som vil utfÞre handlinger automatisk etter at bestemte tidsperioder har gÄtt i LiveAgent-systemet ditt.
—15100—200
SLA-regler
Sett opp interne regler for servicenivÄavtale (SLA) som sikrer en jevn opplevelse for agentene og kundene dine. Bruk dem til Ä bestemme ansvar, straffer og rettsmidler for Ä opprettholde en korrekt arbeidsflyt.
—550—100
SLA-nivÄer
Konfigurer dine Service Level Agreement (SLA)-regler pÄ flere nivÄer for Ä sikre korrekte arbeidsflyter pÄ mer enn ett nivÄ. Du kan bruke dem til Ä spesifisere arbeidsflyter under forskjellige omstendigheter.
—520—100

De beste kundeopplevelsene er
bygget med LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR reisebyrÄ er den stÞrste Slovakiske reisebyrÄet som har over 100 Är med erfaring og 90 000 fornÞyde klienter, som har muligheten til og reise til mer en 150 land


    Les mer om Satur

  • Read FrĂ«schKĂ«scht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht startet som et skole prosjekt og har nÄ transformert seg til et ekte firma takket vÊre god kundeservice og suksess.

    Les mer om FrëschKëscht

View all

LiveAgent
Se hvordan det fungerer!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgent prissetting

Trenger du hjelp til Ă„ bestemme
den beste planen for deg?

Hver virksomhet er forskjellig. Vi har et team med kundesuksessansvarlige klare til Ä se pÄ din spesifikke brukssituasjon.

Spar mer med LiveAgent

Sammenlign ulike helpdesk-programvarealternativer og finn det beste tilbudet. Velg antall agenter du trenger, fÄ en prissammenligning og finn ditt ideelle billettverktÞy.

Relaterte artikler tilPrissetting Bedrift

VÄres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i vÄres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x