Lei av din helpdesk-løsning?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Jira på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et alternativ til Jira?

Ser du etter en ny måte å håndtere kundehenvendelser på? LiveAgent er den ultimate helpdesk-løsningen for din bedrift.

Et pålitelig billettsystem, som dekker et stort antall kommunikasjonskanaler, nyttige funksjoner og integrasjoner, gjør LiveAgent til det riktige valget.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

3 grunner til at bedrifter bytter til LiveAgent

Union icon

Bedre kundetilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsraten.

Increase icon

Forbedret Produktivitet

Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundeproblemer takket være vår universielle innboks.

Group 370 icon

En rekke funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.

Jira vs LiveAgent

Features Liveagent Jira
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettering i billetteringsplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr billettering i planen for $20/agent/pr. måned.
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr live chat.
Jira tilbyr ikke Live Chat.
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
Jira tilbyr ikke Callsenter.
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal i billettplanen for $15/agent/per måned.
Jira tilbyr en selvbetjeningsportal i billettplanen for $20/agent/per måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
Jira tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon i billettplanen for en ekstrakostnad på $39/month/per konto eller i All-inclusive planen uten ekstra kostnader.
Jira tilbyr Twitter-integrasjon i planen for $20/agent/pr.måned.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
Jira tilbyr ikke Instagram-integrasjon
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
Jira tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
En kunnskapsdatabase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr ikke en kunnskapsdatabase.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr kundeforum i planen for $20/agent/pr. måned.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr automatisering og regler i planen for $20/agent/month.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr API funksjoner i planen for $20/pr. måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
Jira tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Jira tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr ubegrenset historikk i planen for $40/agent/pr. måned.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
Jira tilbyr ikke ubegrensede nettsider.
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr ikke ubegrensede chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr ubegrensede billetter/e-poster i planen for $20/agent/pr. måned.
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
Jira tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7 i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
Jira tilbyr ubegrenset 24/7 support i planen for $40/agent/pr. måned.
app installation - illustration

Et kraftig alternativ til Jira

Hvis du ønsker å tilby kundestøtte med et pålitelig verktøy, så bør du vurdere LiveAgent.

LiveAgent utvider kommunikasjonskanalene gjennom ved å tilby flere kanaler som e-post, live chat, sosiale medier (Facebook, Twitter og Instagram), callsenter og en egen kunnskapsdatabase.

Bli mer sosial på nett

Folk er stadig mer aktive på nett, og derfor er det viktig å gi støtte via sosiale medier, ikke bare tradisjonelle kanaler.

LiveAgent er stolt av å være en av få helpdesk-løsninger som ikke bare dekker Facebook og Twitter, men også Instagram. Videre jobber vi med å integrere Viber i programvaren vår. LiveAgent dekker mange kanaler, slik at du ikke behøver å kontakte kundene separat. Gi bedre støtte med LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Alt til en god pris

Få tilgang til alle de beste verktøyene og funksjonene til en god pris. LiveAgent har tre rimelige planer som er fullpakket med alt du trenger for å gi bedre kundestøtte.

Alt du trenger å gjøre er å velge planen som passer deg best. Se våre betalte planer og finn ut mer.

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

winners illustration

Leter du etter en bedre helpdesk -programvare?

LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Jira?

LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over Jira: live chat, call center, Facebook -integrasjon, Instagram-integrasjon, Viber-integrasjon, ubegrensede chat-knapper og en kunnskapsbase.

Hva er de ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor Jira?

De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor Jira inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdning, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn rate og bedre agentarbeidsflyt.

Relaterte Ressurser tilJira alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo