Hva er APG?
APG , også kalt applikasjons programmerings grensesnitt. Det er en kombinasjon av ulike protokoller, verktøy og koder. APG brukes til å lage applikasjons programvarer og for kommunikasjon mellom ulike programvare segmenter. Den definerer hvordan disse komponentene skal samarbeide. Funksjonen til APG er å tillate applikasjoner å kommunisere med hverandre. Den bringer grunnleggende kommandoer for å utføre vanlige operasjoner til utviklere.
Sjekk ut LiveAgent sin fullstendige APG referanse.
![APG](https://www.liveagent.no/wp/urlslab-download/a5d30709363349038287d6f2f541151f/Mockup-API.png)
FAQ
Hva betyr APG?
APG, eller applikasjons programmerings grensesnitt, er et sett med regler som nøyaktig beskriver hvordan programmer kommuniserer med hverandre. Først og fremst er det en spesifikasjon av retningslinjer for hvordan samspillet mellom programvare komponenter skal se ut. APG-implementering er et sett med rutiner, protokoller og IT-løsninger som utgjør data applikasjoner.
Deler LiveAgent sin APG?
LiveAgent gir all informasjon om sin APG.
Hvilke handlinger er tilgjengelige gjennom LiveAgent APG?
LiveAgent APG-handlingene som er tilgjengelige inkluderer: .Last ned listen over selskaper .Slett samtaler .Opprett nye samtaler .Registrer nye kunder .Last ned avdelingslisten .Fjern kunnskaps-base oppføringer .Avdelingsrapporte
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og mer. Selskapet gir gode priser og sertifikater, og har positive kunde-anmeldelser. Man kan lære mer om dette på deres blogg og ved å delta på webinarer. LiveAgent tilbyr også støtte og systemstatusoppdateringer, samt mulighet for å bli partner. Man kan avtale en demo for å finne ut mer. Våre nettsider bruker cookies, og man kan avtale en-mot-en samtale for å utforske hvordan LiveAgent kan hjelpe din bedrift.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
LiveAgent hjelper bedrifter med å øke produktiviteten ved å doble mengden løste klientspørsmål og redusere arbeidstiden. Implementering av sanntidstjenester og live chat kan øke kundetilfredsheten med opptil 29% og gi muligheter for kryssalg og oppsalg. Det anbefales å møte John Gordon og diskutere samarbeidsmulighetene for å forbedre kundeservice og påvirke positivt merkevaren og selskapet.