Hva er en base-agent?
Agentseter som regnes som en del av den ordinære faktureringssyklusen kalles også for basisagenter. Base-agenter motstår en midlertidig agent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hvem er en base-agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Base-agenten er en agent som regnes som en del av den normale fakturerings-syklusen. Base-agenter motstår den midlertidige agenten.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor er base-agenter viktige?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Base-agenter er viktige fordi de jobber med klienter på regelmessig basis, ikke bare av og til. Takket være deres erfaring kan kundeservice tas til et høyere nivå, og kundetilfredsheten kan øke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan få tilgang til informasjon om base-agenter LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hvis du vil ha tilgang til informasjon om base-agenter i LiveAgent, må du gå til Agent-fanen. Der finner du detaljert informasjon om agenter.” } }] }FAQ
Hvem er en base-agent?
Base-agenten er en agent som regnes som en del av den normale fakturerings-syklusen. Base-agenter motstår den midlertidige agenten.
Hvorfor er base-agenter viktige?
Base-agenter er viktige fordi de jobber med klienter på regelmessig basis, ikke bare av og til. Takket være deres erfaring kan kundeservice tas til et høyere nivå, og kundetilfredsheten kan øke.
Hvordan få tilgang til informasjon om base-agenter i LiveAgent?
Hvis du vil ha tilgang til informasjon om base-agenter i LiveAgent, må du gå til Agent-fanen. Der finner du detaljert informasjon om agenter.
Expert’s note
Base-agenter er erfarne agenter som jobber regelmessig med kunder i den normale fakturerings-syklusen. De bidrar til å forbedre kundeservice og øke kundetilfredsheten.
En sjekkliste for salgssamtaler er viktig for å forberede seg til møter. Den hjelper selgere, salgsledere, og andre fagfolk i salgsdrift. Det er også viktig å lære om tidligere interaksjoner med kunder for å skreddersy salgsargumenter. Bruk av kundeserviceprogramvare integrert med CRM er nyttig for å få informasjon om prospekter før du ringer. Åpning av salgssamtaler bør være vennlig og omgjengelig, og det er viktig å kjenne bakgrunnen til potensielle kunder. Telemarketingprogrammer bør inkludere integrasjon med CRM og avansert rapportering.