Hva er en billettdeling?
Det er enkelt å dele billetter ved å bruke den interne live chatten. Når en agent bruker en riktig billett-ID, blir den automatisk hyperlenket for enklere deling. Når agentene klikker på billett-ID-en, åpner den automatisk den spesifikke billetten i agentpanelet deres. Dette sparer tid, spesielt når agenter trenger hjelp fra hverandre, og de kan raskt dele billetter der de trenger hjelp.
Frequently Asked Questions
Hva betyr begrepet billettdeling?
Deling av billetter betyr å dele billetter raskt og sikkert mellom agenter. Så de kan støtte hverandre.
Hvorfor er det tilrådelig å bruke billettdeling?
Billettdeling gir mulighet for rask overføring mellom agenter når du trenger støtte og ytterligere kunnskap som en annen agent kan ha. Alt dette letter arbeidet til agenter og sikrer fri flyt av informasjon.
Er billettdeling tilgjengelig i LiveAgent?
LiveAgent-billettdeling er tilgjengelig takket være den interne livechatten. Når agenten bruker riktig billett-ID, mottar den en hyperkobling som den enkelt kan dele.
Expert’s note
Billettdeling er en enkel og rask måte å dele billetter mellom agenter i et kundestøttesystem. Det gir mulighet for rask overføring av informasjon og støtte mellom agenter.
The TEXT contains information on LiveAgent, a customer service software with features such as VoIP telephony, self-service software, complaint handling systems, email processing, and a client portal. The company offers sales contacts and webinars, and users can subscribe to their newsletter. The TEXT also includes updates on the LiveAgent installation process and the use of cookies. Additionally, the company offers a demo and contact form for interested parties.
LiveAgent offers a ticketing system that helps customer service representatives handle inquiries efficiently. The system converts customer requests into tickets, which can be viewed in a universal inbox. LiveAgent offers three different subscription plans, each with a 14-day trial period. The ticketing system is cost-effective compared to competitors. The universal inbox feature helps manage customer inquiries from various platforms such as email, live chat, phone, feedback, and social media. Tickets have different statuses, enabling customer service representatives to stay organized and proactive.