Hva er en kontekstuell hjelp?
LiveAgent tilbyr søkewidgeter som kan bygges inn på nettstedet ditt med kontekstuell hjelp. Kontekstuell hjelp foreslår automatisk kunnskapsbaseartikler basert på søkeord du begynner å skrive. Dette løfter virkelig kundeopplevelsen og kan også redusere mengden nye innsendte billetter.

Frequently Asked Questions
Hva er en kontekstuell hjelp?
Kontekstuell hjelp gir hjelp på et bestemt punkt i programvaretilstanden nøyaktig i en situasjon relatert til den tilstanden. Mer presist betyr dette at slik hjelp kun inneholder den mest nødvendige informasjonen som klienten trenger for å løse problemet sitt. Slik hjelp er innebygd direkte i grensesnittet.
Hvordan fungerer en kontekstuell hjelp?
Kontekstuell hjelp fungerer vanligvis på en slik måte at systemet kan foreslå for brukeren hvilke artikler eller annet innhold han bør vite, og gjenkjenne URL-en til nettstedet som brukeren befinner seg på. Dette er de beste forslagene som bør hjelpe klienten med problemet sitt.
Aktiverer LiveAgent kontekstuell hjelp?
LiveAgent tilbyr søkewidgeter som du kan bygge inn hvor som helst på nettstedet ditt. Dette gjør at klienten kan få kontekstuell hjelp. Systemet foreslår automatisk artikler fra kunnskapsbasen der du kan finne informasjon om et gitt emne, basert på de angitte søkeordene.
Ekspertnotat
Kontekstuell hjelp er en funksjon som gir kunder hjelp i en bestemt programvaretilstand, ved å tilby kunnskapsbaseartikler som er relevante for deres søkeord.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.