Hva er en kontekstuell hjelp?
LiveAgent tilbyr søkewidgeter som kan bygges inn på nettstedet ditt med kontekstuell hjelp. Kontekstuell hjelp foreslår automatisk kunnskapsbaseartikler basert på søkeord du begynner å skrive. Dette løfter virkelig kundeopplevelsen og kan også redusere mengden nye innsendte billetter.
Frequently Asked Questions
Hva er en kontekstuell hjelp?
Kontekstuell hjelp gir hjelp på et bestemt punkt i programvaretilstanden nøyaktig i en situasjon relatert til den tilstanden. Mer presist betyr dette at slik hjelp kun inneholder den mest nødvendige informasjonen som klienten trenger for å løse problemet sitt. Slik hjelp er innebygd direkte i grensesnittet.
Hvordan fungerer en kontekstuell hjelp?
Kontekstuell hjelp fungerer vanligvis på en slik måte at systemet kan foreslå for brukeren hvilke artikler eller annet innhold han bør vite, og gjenkjenne URL-en til nettstedet som brukeren befinner seg på. Dette er de beste forslagene som bør hjelpe klienten med problemet sitt.
Aktiverer LiveAgent kontekstuell hjelp?
LiveAgent tilbyr søkewidgeter som du kan bygge inn hvor som helst på nettstedet ditt. Dette gjør at klienten kan få kontekstuell hjelp. Systemet foreslår automatisk artikler fra kunnskapsbasen der du kan finne informasjon om et gitt emne, basert på de angitte søkeordene.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert salgskontaktinformasjon og muligheter for å abonnere på nyhetsbrev, samt installasjonsstatus for en konto. Den inneholder også informasjon om at nettsiden bruker informasjonskapsler og muligheter for å avtale en demonstrasjon eller kontakte kundeservice.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.