Hva er programvarestøtte?
Ettersalgsassistanse håndteres av en programvareskaper eller en agent formet for å løse problemer med programvare som leverer oppdateringer og reparerer feil i programvare. Det er en arbeidsplass eller tjeneste som hjelper brukerne (kunder, ansatte) ved institusjonen. Det er et kontaktpunkt, en programvareløsning som brukeren bruker for å løse problemet eller rapportere en feil. Det er oftest mulig å møte dette konseptet i informasjonssystemer og informasjons- og kommunikasjonsteknologier.
Frequently Asked Questions
Hva er programvarestøtte?
Programvarestøtte er ettersalgsstøtte som håndteres av en programvareutvikler eller agent som er medlem av kundestøtteteamet. Det er kontaktpunktet mellom brukerne og selskapet som tilbyr den tekniske løsningen for å hjelpe til med å løse programvareproblemer.
Er programvarestøtte viktig?
Programvarestøtte er ekstremt viktig ettersom agenter gir svar på spørsmål knyttet til programvarestøtteproblemer, gir oppdateringer og fikser feil i programvare. Dette er en nøkkelløsning som gir støtte for effektiv bruk.
Tilbyr LiveAgent programvarestøtte?
LiveAgent gir programvarestøtte, slik at du raskt kan lære hvordan du løser et problem eller lære om en programvareoppdatering.
Programvare for samtaleovervåking brukes av salgsavdelinger og personer i nøkkelposisjoner for å levere eksepsjonell kundestøtte. Det er viktig å se etter tredjeparts integrasjonsstøtte, tilpasningsfunksjoner og prediktiv oppringing i et slikt verktøy. Gjennomsnittlig kostnad er $50 per bruker per måned, men LiveAgent tilbyr dette for $39. Anropsovervåkingsprogramvare forbedrer kundesenterytelsen og kvalitetssikring.