Hva er en makro?
Det kan være visse handlinger som støtteteamet ditt gjentar. For å spare tid kan du lage forberedte svar eller handlinger og la teamet ditt bruke disse i stedet for å måtte gå gjennom hele prosessen hver gang.
Makroer (eller hermetiske eller forhåndsdefinerte svar) er en rask måte å svare på kundenes behov. De hjelper deg også med å oppnå konsistens i svar fra ulike støtteteammedlemmer.
Finn ut mer om hermetiserte meldinger i LiveAgent
Frequently Asked Questions
Hva er makro?
En makro er en meldingsmal som skal sendes når en kunde mottar en matchende kundestøtte. Takket være makroer kan du automatisere arbeidet ditt, fordi de lar deg gi gjentatte svar. Agenten trenger ikke å opprette en ny melding hver gang.
Er det verdt å bruke makroer?
Bruk av makroer er nødvendig. De gjør definitivt arbeidet enklere og sparer tid. De lar deg automatisere arbeidet ditt fordi du ikke trenger å skrive den samme meldingen mange ganger, hver gang en kunde kommer med det samme spørsmålet. Takket være dem får klienten et nesten umiddelbart svar på spørsmålet sitt.
Tilbyr LiveAgent makroer?
LiveAgent gir makroer. Forhåndslagede meldinger lar deg raskt svare på vanlige forespørsler med et standardsvar. I stedet for å skrive et svar, bruker han en ferdig melding som forteller klienten hvordan han skal løse problemet.
Sett opp kommunikasjonskanaler som e-post, live chat, og telefon for å forbedre kundeopplevelsen. Lag et kontaktskjema på nettstedet ditt for enkel kommunikasjon. Opprett standardiserte e-postmaler for effektiv kommunikasjon. Implementer et billettdistribusjonssystem for å håndtere kundehenvendelser effektivt.