Hva er private notater?

Private notater, også kalt Interne billetter i LiveAgent, er en fin måte å utveksle informasjon uten at noen tredjepart kan se den. Du kan opprette et privat notat for å sende en melding til en bestemt målgruppe. Private notater lar deg gi viktig informasjon til teammedlemmene dine, mens agentene og kundene forblir helt uvitende om det.
Frequently Asked Questions
Hva betyr private notater?
Private notater er notater som en agent kan legge igjen på en bestemt billett. Kontaktkunden kan ikke se notatene. De er kun tilgjengelige for inspeksjon av agenter som har tilgang til en bestemt billett.
Hvordan kan du bruke private notater for å gi bedre kundestøtte?
Private notater lar deg skrive ned de viktigste problemene knyttet til problemet. Å legge til slike notater gjør det også lettere for en annen agent å overta den konkrete saken som skal løses. I tillegg kan du legge til informasjon der som agenten ikke vil kunne finne andre steder.
Kan du bruke funksjonen for private notater i LiveAgent?
I LiveAgent har du muligheten til å bruke private notater. Takket være det blir agentenes arbeid enklere og lar dem gjennomføre aktiviteter på et bedre nivå.
Ekspertnotat
Private notater lar deg utveksle informasjon internt uten at kundene ser det. Dette gjør det lettere å gi bedre kundestøtte og holde teamet informert.

UanstrengtHelp Desk-programvare
Få en omfattende kontaktliste for helpdesk og lær kundeserviceterminologi med LiveAgent. Oppdag også LiveAgents priser og funksjoner.
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.