Hva er en revisjonslogg?
Spor kontoen og endringer gjort av brukere og dine kunderepresentanter. Revisjonslogg er et kronologisk sett med poster. Dette dokument beviset på aktiviteter sporer automatisk handlinger som: bruker innlogging, brukere som ser på billetter, tags endret, brukere som har forlatt billetter , billett rangering, billett talemelding, billett overføring og mye mer. I din LiveAgent kan du bruke tilpasset revisjonsloggfilter, som viser bare en bestemt aktivitet eller valgt kunderepresentant.
Lær mer om Revisjonslogg i LiveAgent.

FAQ
Hva er en revisjonslogg?
Revisjonslogg er en oversikt over hendelser og endringer. Vanligvis er dette hendelser knyttet til en sekvens av handlinger eller en spesifikk aktivitet. Dette lar deg spore endringene som er gjort av agenter på en spesifikk billet.
Hvem kan utstede en revisjonslogg?
Revisjonslogger kan utstedes av enhver agent som betjener klienter. Dette lar deg spore spesifikke handlinger eller handlinger utført i relasjon til en kund
Hvordan sjekke revisjonslogger i LiveAgent-dashbordet?
For å sjekke revisjonsloggene i LiveAgent-panelet, klikk “Konfigurasjoner”, gå til “Verktøy”-fanen og velg “Revisjonslogg’.
Ekspertnotat
<p>En velorganisert revisjonslogg er viktig for å opprettholde kvalitetssikring og sikre at ingenting går tapt.</p>

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.
LiveAgent: Demovisning av billettadministrasjonsprogramvare
LiveAgent helpdesk-programvaren forbedrer kundetilfredsheten ved å gi direkte assistanse og automatisering av oppgaver. TeleCube kan integreres for bedre kontroll og effektivitet.