Ønsket om å eie et hjem eller en annen type eiendom er helt naturlig hos oss mennesker. Flertallet av befolkningen har kjøpt eller vil kjøpe sin nye eiendom fra en sertifisert eiendomsmegler eller en agent.
Det tilsvarer et stort antall verdifulle potensielle kunder. Men den tiden da det var nok å ha en tiltalende annonse av eiendommen i vinduet til byrået ditt, er tilsynelatende borte. Selvfølgelig er det fortsatt nødvendig å ha det, men en betydelig del av kundene velger å bruke nettet som stedet der de finner sin neste bolig.
Det kan være vanskelig å kjøpe produkter på nettet. Hovedårsaken er at du ikke kan se produktene i sin virkelige forstand før du tar en beslutning.
Og da er det enda mer stressende å kjøpe en eiendom på denne måten. Du har lyst å være i stand til å kommunisere, sjekke hvert rom, lese kontrakten, stille spørsmål og fortelle dine bekymringer som gjerne blir besvart av megleren umiddelbart.
Telefonen er en god måte å gjøre det på, men live chat er et mer praktisk og produktivt alternativ for online kommunikasjon.
Er du klar for å legge ned den første byggesteinen for suksessfull kundeservice?
La oss jobbe.
Start online supporten på en riktig måte og gi en positiv opplevelse til dine online-klienter som søker etter sitt nye hjem.
Den såkalte vindushoppingen var en mulighet for en potensiell kjøper til å sjekke eiendommene hos en eiendomsmegler.
Sjansen for å fange oppmerksomheten til potensielle kunder ble også redesignet online. Det har blitt observert at tiden for å fange en potensiell kundes oppmerksomhet er mellom 5-10 minutter.
Tidsbestemte og strategisk plasserte proaktiv chat-invitasjoner på sider som rutinemessig genererer høyt trafikknummer, for eksempel en pris- eller produktside.
Selv om live chat primært er et aktivt verktøy for chatting i sanntid, tilbyr det en funksjon utenfor kommunikasjonstiden, og det er kontaktskjemaer. Som med andre funksjoner, kan kontaktskjemaer tilpasses fullt ut.
Av ulike årsaker er det noen ganger ikke mulig å planlegge en visning av eiendommen. Men med den ekstra funksjonen i videochat, kan eiendomsmeglerne tilby virtuelle turer til potensielle kjøpere. LiveAgents videochat er nettleserbasert, og siden den er en del av kontoplanen din, trenger du ikke noen ekstra tredjepartsapplikasjon for å kjøre den. Enten opprett eller velg en videochatknapp fra galleriet vårt, og legg den på nettstedet, så kan du nyte en ansikt til ansikt-samtale i sanntid.
Live chat kan gjøre at eiendomsmeglerens andeler av overskuddet deles, da det er enkelt å overvåke konverteringsfrekvensen og derfor belønner agenten nøyaktig i form av provisjon.
Det er en mer kostnadseffektiv metode å tilby online hjelp til potensielle huseiere, potensielle kunder og vanlige kunder enn telefon- eller e-post. Den vesentlige forskjellen er at det ikke er nødvendig å administrere live chat-samtaler utført i et stort antall.
En enkelt agent kan håndtere flere samtaler samtidig. De raske og aktuelle svarene er tidsbesparende. Vedlegg av viktige dokumenter gir kundene en ide om hvilke juridiske og økonomiske krav som kreves for å kjøpe en eiendom.
Den vellykkede live chat-interaksjonen ville ikke eksistert uten en dyktig og kunnskapsrik stab. De er den essensielle komponenten i en positiv kundeopplevelse og til slutt konvertering.
Online kommunikasjon er annerledes enn den vanlige face to face kommunikasjonen eiendomsmeglere har vært vant til tidligere. Hvis du ønsker å tilby en veldig personlig og menneskelig live chat-tjeneste, er det spesifikke retningslinjer som eiendomsmeglerne dine må følge.
Eiendomsmeglerne fungerer som konsulenter som veileder investorer på deres eiendomssøk, så det er viktig å ha praktisk opplæring plass.
Derfor vil du være i stand til å ta en beslutning om hvilke av agentene dine som skal håndtere chattjenesten din. Saken er at ikke alle er laget for det, og noen kan være mer utsatt for å gjøre feil enn andre.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Live chat og den funksjoner er en del av vår omnikanal helpdesk-programvare.
Integrasjon gjort riktig. Enkel kopiering og liming av en kort HTML-kode i LiveAgent-kontoen din, og chatteknappen som vises på din eller din klients nettsted, forberedt på enhver innkommende chatforespørsel. En ekstra fordel er integrering med tredjeparts programvare eller en app.
Databeskyttelse, kontosikkerhet og personvern er viktige emner for alle som administrerer og driver sin virksomhet på nettet. LiveAgent er ikke annerledes. Her er noen av de beste sikkerhetsfunksjonene.
Hvis du vil lære mer, kan du lese om LiveAgents retningslinjer for personvern.
Hvis du vil lære mer, kan du gå til kunnskapsbasen vår for mer informasjon.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
osTicket migrering - LiveAgent
Få tilgang til et flerkanals billettsystem og gi god kundeservice på tvers av ulike kanaler ved å migrere dataene dine til LiveAgent. Utforsk funksjoner og integrasjoner før du starter din gratis prøveperiode og kontakt oss via live chat eller e-post for å diskutere datamigrasjonen.
LiveAgent er en svært kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, ifølge anmeldere fra ulike virksomheter. Anmeldere sier at LiveAgent sparer tid og penger, og gir bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, inkludert nyttige rapporteringsfunksjoner, og er en bedre løsning enn Kayako, ifølge anmelderne. De fleste anmelderne sier at LiveAgent er den beste live chat-løsningen på markedet.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer