Gratis Prøveperiode
Fullt tilpassbar OSS-programvare

Opprett et ubegrenset antall Ofte Stilte Spørsmål (OSS) for å redusere billettmengden i dag.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Utnytt OSS-programvare for å optimalisere selvbetjeningsopplevelsen for kundene h1>

Selvbetjening er raskt i ferd med å bli førstevalget for et økende antall forbrukere når det kommer til kundestøtte. Forskning viser at 2 av 3 forbrukere heller vil se etter svar selv enn å snakke med en kundeserviceagent, noe som gjør OSS til det mest brukte selvbetjeningsalternativet.

Med LiveAgents brukerstøtte og FAQ-programvare kan du gi kundene dine mulighet til å finne svar de leter etter på egenhånd på en rask, effektiv og praktisk måte.

  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • capterra shortlist 2022
  • GetApp category leaders 2022
questions illustration

Hva er OSS-programvare?

Når flere kunder kontakter brukerstøtteteamet ditt om og om igjen med de samme spørsmålene, forhindrer det agenter i å håndtere andre problemer og reduserer produktiviteten deres. Programvare for OSS (ofte stilte spørsmål) lar bedrifter svare på de vanligste spørsmålene de regelmessig får fra kunder om deres produkter eller tjenester, og reduserer arbeidsmengden til kundestøtteteam. Det kommer vanligvis som en del av en mer kompleks kundestøtteplattform.

Hvorfor OSS er et kraftig verktøy for kundestøttestrategien din

OSS-programvare tilbyr mer enn én måte å organisere, lagre og vise organisasjonens kunnskap til kundene dine. Det vil komme både kunder og agenter til gode. Slik gjør du:

Lightbulb icon

Få færre repeterende spørsmål

Vanlige spørsmål er et effektivt tillegg til selvbetjeningsfunksjonene dine som bidrar til å redusere antallet repeterende spørsmål fra kunder, og gir støtteteamet ditt mer tid til å fokusere på mer avanserte problemer .

Stars

Øk kundetilfredsheten

Over 70 % av forbrukerne foretrekker å se etter svar på spørsmålene deres på et selskaps nettsted i stedet for å kontakte kundestøtte. En OSS-seksjon lar dem finne svar raskt og øker tilfredsheten.

Increase icon

Forbedre agentproduktiviteten

OSS-programvare kan forbedre agenteffektiviteten og produktiviteten. Bygg en intern kunnskapsbase for støtteteamet ditt og hold viktig informasjon lett tilgjengelig på ett sted.

Hjelp kundene dine med å hjelpe seg selv med LiveAgents OSS og kunnskapsbaseprogramvare

Sett opp en omfattende kunnskapsbase med vanlige spørsmål i 4 enkle trinn for å svare på vanlige kundespørsmål, gi 24/7 selvbetjeningsstøtte og gjøre det mulig for kundene dine å hjelpe seg selv.

knowledge base designs in LiveAgent

Lag enkelt innhold med et WYSIWYG-redigeringsprogram

Med en enkel, men kraftig innebygd WYSIWYG-editor, kan du enkelt lage pent formatert innhold som kan organiseres i artikler under ulike kategorier. Legg til bilder og andre visuelle elementer for å gjøre innholdet mer engasjerende og lettere å fordøye.

Suppler artikler med vedlegg

Gjør kunnskapsbaseinnholdet ditt enda mer nyttig og verdifullt ved å supplere det med nedlastbare vedlegg som kundene dine kan lagre på datamaskinene sine og få tilgang til når de trenger det.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Differensiere innhold for kunder og agenter

Når du oppretter kategorier og legger til artikler i kunnskapsbasen og vanlige spørsmål, kan du velge om innholdet skal være offentlig tilgjengelig for alle kunder eller forbli internt og kun synlig for støtteteamet ditt i agentpanelet.

Konfigurer flere kunnskapsbaser og OSS

Sett opp et ubegrenset antall kunnskapsbaser og OSS for forskjellige målgrupper i én enkelt LiveAgent-konto, som hver har sin egen unike design, innstillinger og innhold. Det er veldig nyttig hvis du administrerer flere virksomheter, produkter, tjenester eller merkevarer.

woman taking notes - illustration
search suggestion

Aktiver en søkewidget med smarte forslag

Gjør det mulig for kundene dine å finne informasjonen de leter etter raskt og enkelt med en søkewidget som automatisk genererer forslag i sanntid. Modulen vil foreslå relatert innhold fra kunnskapsbasen din, basert på de angitte søkeordene.

Gjør kunnskapsbase og OSS til en del av merkevaren din

Sørg for at selvbetjeningsportalen din stemmer overens med bedriftens identitet. Tilpass kunnskapsbasen din enkelt med et tema som passer best til bedriftens image, logo, merkefarger, topp- eller bunntekstendringer, tilpasset CSS og mer.

add color to design - illustration

Hva annet kan LiveAgent tilby?

OSS og kunnskapsbaseprogramvare er bare en del av vår komplekse flerkanalsløsning som er fullpakket med over 180 funksjoner. Forbedre din generelle kundeservicestrategi og forbedre kundetilfredsheten ved å bruke alle de avanserte funksjonene LiveAgent har å tilby.

LiveAgent dashboard on monitor

Kraftigt billettsystem

Gled deg over et komplett utvalg av billettadministrasjonsfunksjoner, inkludert smart billettruting, automatiseringsregler, SLAer, billettansvarsadministrasjon, standardsvar, agentsamarbeidsverktøy, robuste rapporteringsfunksjoner og mye mer. Administrer enkelt all din flerkanals kundekommunikasjon fra ett sted med vår universelle innboks.

Live chat i sanntid

63 % av forbrukerne er mer sannsynlig å gå tilbake til et nettsted som tilbyr live chat-støtte. LiveAgents live chat-verktøy tilbyr både vanlige og avanserte funksjoner – fra flere chatdistribusjonsalternativer, proaktive chatinvitasjoner og online besøksovervåking til chathistorikk, intern chat og sanntidsskrivevisning.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Tale- og videosamtaler

Bygg et virtuelt skybasert kundesenter, integrer med hvilken som helst VoIP-leverandør og motta anrop fra fasttelefoner eller rett fra nettstedet ditt (både tale og video) uten ekstra avgifter per minutt. Design kompliserte og personlige IVR-trær, gjør ubegrensede samtaleopptak og mer!

Støtte for sosiale medier

LiveAgent integreres jevnt med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram. Hold styr på alle sosiale mediemeldinger, kommentarer og merkeomtaler, administrer dem fra ett enkelt dashbord uten å måtte overvåke flere kontoer manuelt eller dele påloggingsinformasjon.

LiveAgent forum mockup

Selvbetjeningsportal

90 % av forbrukerne forventer at merker tilbyr en nettportal for selvbetjening. Bortsett fra kunnskapsbase og OSS, kan du utvide selvbetjeningsmulighetene dine med et fellesskapsforum som lar kundene dine enkelt sende inn støttebilletter og overvåke statusen deres rett fra kundeportalen din.

Velg riktig plan og få mest mulig for pengene

LiveAgent tilbyr 4 forskjellige planer – uten kontrakter og helt gjennomsiktige, rettferdige priser. Våre selvbetjeningsfunksjoner utstyrt med en kunnskapsbase og OSS er innebygd i hver betalte plan. Velg den som passer best for din bedrift og ta kundeservicen til neste nivå.

Ticket

Ticket

For små bedrifter og profesjonelle markedsførere

$15/mnd
Ticket

Ticket+Chat

Ideell for små til mellomstore bedrifter

$29/mnd

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

OSS

Hva betyr OSS?

OSS står for Ofte Stilte Spørsmål. Det er en liste over spørsmål som ofte stilles til en bedrift og de tilsvarende svarene.

Hvorfor bør du ha en OSS-seksjon?

En OSS-side er en utmerket måte å gi svar på spørsmål som ofte stilles av kunder. Dette kan være spørsmål som du kanskje har svart på mange ganger tidligere. Eller spørsmål som du kanskje sannsynligvis vil bli spurt basert på virksomheten din.

Hvordan bruker du Ofte Stilte Spørsmål?

Du kan bruke OSS til å gi svar på vanlige spørsmål på ett sted som alle dine kunder kan se.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo