Fullt tilpassbar OSS-programvare

Opprett et ubegrenset antall Ofte Stilte Spørsmål (OSS) for å redusere billettmengden i dag.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Utnytt OSS-programvare for å optimalisere selvbetjeningsopplevelsen for kundene h1>

Selvbetjening er raskt i ferd med å bli førstevalget for et økende antall forbrukere når det kommer til kundestøtte. Forskning viser at 2 av 3 forbrukere heller vil se etter svar selv enn å snakke med en kundeserviceagent, noe som gjør OSS til det mest brukte selvbetjeningsalternativet.

Med LiveAgents brukerstøtte og FAQ-programvare kan du gi kundene dine mulighet til å finne svar de leter etter på egenhånd på en rask, effektiv og praktisk måte.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
questions illustration

Hva er OSS-programvare?

Når flere kunder kontakter brukerstøtteteamet ditt om og om igjen med de samme spørsmålene, forhindrer det agenter i å håndtere andre problemer og reduserer produktiviteten deres. Programvare for OSS (ofte stilte spørsmål) lar bedrifter svare på de vanligste spørsmålene de regelmessig får fra kunder om deres produkter eller tjenester, og reduserer arbeidsmengden til kundestøtteteam. Det kommer vanligvis som en del av en mer kompleks kundestøtteplattform.

Hvorfor OSS er et kraftig verktøy for kundestøttestrategien din

OSS-programvare tilbyr mer enn én måte å organisere, lagre og vise organisasjonens kunnskap til kundene dine. Det vil komme både kunder og agenter til gode. Slik gjør du:

Få færre repeterende spørsmål

Vanlige spørsmål er et effektivt tillegg til selvbetjeningsfunksjonene dine som bidrar til å redusere antallet repeterende spørsmål fra kunder, og gir støtteteamet ditt mer tid til å fokusere på mer avanserte problemer .

Øk kundetilfredsheten

Over 70 % av forbrukerne foretrekker å se etter svar på spørsmålene deres på et selskaps nettsted i stedet for å kontakte kundestøtte. En OSS-seksjon lar dem finne svar raskt og øker tilfredsheten.

Forbedre agentproduktiviteten

OSS-programvare kan forbedre agenteffektiviteten og produktiviteten. Bygg en intern kunnskapsbase for støtteteamet ditt og hold viktig informasjon lett tilgjengelig på ett sted.

Hjelp kundene dine med å hjelpe seg selv med LiveAgents OSS og kunnskapsbaseprogramvare

Sett opp en omfattende kunnskapsbase med vanlige spørsmål i 4 enkle trinn for å svare på vanlige kundespørsmål, gi 24/7 selvbetjeningsstøtte og gjøre det mulig for kundene dine å hjelpe seg selv.

knowledge base designs in LiveAgent

Lag enkelt innhold med et WYSIWYG-redigeringsprogram

Med en enkel, men kraftig innebygd WYSIWYG-editor, kan du enkelt lage pent formatert innhold som kan organiseres i artikler under ulike kategorier. Legg til bilder og andre visuelle elementer for å gjøre innholdet mer engasjerende og lettere å fordøye.

Suppler artikler med vedlegg

Gjør kunnskapsbaseinnholdet ditt enda mer nyttig og verdifullt ved å supplere det med nedlastbare vedlegg som kundene dine kan lagre på datamaskinene sine og få tilgang til når de trenger det.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Differensiere innhold for kunder og agenter

Når du oppretter kategorier og legger til artikler i kunnskapsbasen og vanlige spørsmål, kan du velge om innholdet skal være offentlig tilgjengelig for alle kunder eller forbli internt og kun synlig for støtteteamet ditt i agentpanelet.

Konfigurer flere kunnskapsbaser og OSS

Sett opp et ubegrenset antall kunnskapsbaser og OSS for forskjellige målgrupper i én enkelt LiveAgent-konto, som hver har sin egen unike design, innstillinger og innhold. Det er veldig nyttig hvis du administrerer flere virksomheter, produkter, tjenester eller merkevarer.

Finn ut mer
woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Aktiver en søkewidget med smarte forslag

Gjør det mulig for kundene dine å finne informasjonen de leter etter raskt og enkelt med en søkewidget som automatisk genererer forslag i sanntid. Modulen vil foreslå relatert innhold fra kunnskapsbasen din, basert på de angitte søkeordene.

Finn ut mer

Gjør kunnskapsbase og OSS til en del av merkevaren din

Sørg for at selvbetjeningsportalen din stemmer overens med bedriftens identitet. Tilpass kunnskapsbasen din enkelt med et tema som passer best til bedriftens image, logo, merkefarger, topp- eller bunntekstendringer, tilpasset CSS og mer.

add color to design - illustration

Hva annet kan LiveAgent tilby?

OSS og kunnskapsbaseprogramvare er bare en del av vår komplekse flerkanalsløsning som er fullpakket med over 180 funksjoner. Forbedre din generelle kundeservicestrategi og forbedre kundetilfredsheten ved å bruke alle de avanserte funksjonene LiveAgent har å tilby.

LiveAgent dashboard on monitor

Kraftigt billettsystem

Gled deg over et komplett utvalg av billettadministrasjonsfunksjoner, inkludert smart billettruting, automatiseringsregler, SLAer, billettansvarsadministrasjon, standardsvar, agentsamarbeidsverktøy, robuste rapporteringsfunksjoner og mye mer. Administrer enkelt all din flerkanals kundekommunikasjon fra ett sted med vår universelle innboks.

Finn ut mer

Live chat i sanntid

63 % av forbrukerne er mer sannsynlig å gå tilbake til et nettsted som tilbyr live chat-støtte. LiveAgents live chat-verktøy tilbyr både vanlige og avanserte funksjoner – fra flere chatdistribusjonsalternativer, proaktive chatinvitasjoner og online besøksovervåking til chathistorikk, intern chat og sanntidsskrivevisning.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Tale- og videosamtaler

Bygg et virtuelt skybasert kundesenter, integrer med hvilken som helst VoIP-leverandør og motta anrop fra fasttelefoner eller rett fra nettstedet ditt (både tale og video) uten ekstra avgifter per minutt. Design kompliserte og personlige IVR-trær, gjør ubegrensede samtaleopptak og mer!

Støtte for sosiale medier

LiveAgent integreres jevnt med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram. Hold styr på alle sosiale mediemeldinger, kommentarer og merkeomtaler, administrer dem fra ett enkelt dashbord uten å måtte overvåke flere kontoer manuelt eller dele påloggingsinformasjon.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Selvbetjeningsportal

90 % av forbrukerne forventer at merker tilbyr en nettportal for selvbetjening. Bortsett fra kunnskapsbase og OSS, kan du utvide selvbetjeningsmulighetene dine med et fellesskapsforum som lar kundene dine enkelt sende inn støttebilletter og overvåke statusen deres rett fra kundeportalen din.

Velg riktig plan og få mest mulig for pengene

LiveAgent tilbyr 4 forskjellige planer – uten kontrakter og helt gjennomsiktige, rettferdige priser. Våre selvbetjeningsfunksjoner utstyrt med en kunnskapsbase og OSS er innebygd i hver betalte plan. Velg den som passer best for din bedrift og ta kundeservicen til neste nivå.

9$ Måned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nøkkel
$29 Måned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema
Relaterte artikler tilOSS programvare
Funksjoner - Sosiale Medier Help Desk

Sosiale medier helpdesk-funksjoner

LiveAgent tilbyr brukerstøtte for sosiale medier. Forbedre tjenesten din med Instagram, Facebook, Twitter og Viber-integrasjoner i LiveAgent.

"LiveAgent tilbyr kontaktsenterprogramvare i helpdesken din for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Implementering av et kundesenter og IVR kan gi mange fordeler for både bedriften og kundene dine."

LiveAgent | Kontaktsenterprogramvare i helpdesken din

"LiveAgent tilbyr kontaktsenterprogramvare i helpdesken din for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Implementering av et kundesenter og IVR kan gi mange fordeler for både bedriften og kundene dine."

Page - 2582

Gi utmerket kunde service.

Agent-gjennomganger tilbyr omfattende kontaktliste for helpdesk, skrivetest, og kundeservicestatistikk. LiveAgent gir avansert kundeserviceplattform med raskeste live chat og selvbetjeningsalternativer. Få gratis prøveperiode.

Page - 4

Gi utmerket kunde service.

Få en omfattende kundeserviceplattform med LiveAgent. Forbedre skrivehastigheten din med skrivetest. Oppdag teamet bak produktet og prøv en gratis demo nå.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Stressfri støtteprogramvare for sosiale medier

Effektiv kommunikasjon og kundeservice er avgjørende. Organiser meldinger i en universell innboks, bruk automatiseringsregler for å forbedre arbeidsflyten, og møt kundenes forventninger i sosiale medier. Forbedre kundetilfredsheten og skap kundelojalitet med rask og konsistent service.

LiveAgent er en omnikanal helpdesk-programvare som samler kundeinteraksjoner fra flere kanaler, inkludert de mest populære sosiale medieplattformene.

Stressfri støtteprogramvare for sosiale medier

LiveAgent samler alle omtalene og meldingene dine i én plattform for effektiv kundeservice på sosiale medier. Øk kundelojalitet og forbedre kundeoppbevaring gjennom eksepsjonell kundeservice.øk kundelojalitet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x