Riktig helpdesk-programvare
for enhver oppstart

LiveAgent er en dedikert flerkanalshjelp
skrivebordsprogramvare som passer for bedrifter av alle størrelser.

Brukes av

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Administrer kommunikasjonen din
fra ett sted

Vårt billettsystem håndterer alt – e-post, live chat, kundesenter, sosiale medier, meldingsapper og en kundeportal med en kunnskapsbase

LiveAgent - multichannel help desk

Fordeler med å bruke LiveAgent
for oppstart

En utmerket helpdesk-programvare tilbyr en rekke verktøy for enklere kundestøtteinteraksjoner

Kundelykke

Forbedret kundeinteraksjon

Vårt billettsystem kan hjelpe deg med å administrere alle kundeservicekanaler fra ett dashbord slik at du kan gi effektiv støtte. Løs kundespørsmål raskere, gjør kundene lykkeligere og skap en lojal kundebase for oppstarten din. LiveAgent tilbyr mange funksjoner som hjelper deg med å forbedre produktiviteten og automatisere oppgaver for å spare tid.

Forretningssuksess

Akselerert vekst

Å gi fantastisk kundestøtte fra en tidlig start kan hjelpe deg med å få bedre tilbakemeldinger fra kunder, få kundelojalitet og bli vellykket. Strømlinjeform salget og gå over kundenes forventninger med vår live chat-widget og bruk den til å gi råd. Å gi relevant informasjon kan oppmuntre kunder til å foreta et kjøp.

Merkevarebevissthet

Større rekkevidde og smartere markedsføring

LiveAgent kan hjelpe deg med alle sider av markedskommunikasjon. Send nyhetsbrev enkelt takket være e-postmaler og kundesegmentering, eller bruk våre sosiale medieintegrasjoner til å håndtere kundeserviceforespørsler. Integrer Facebook, Instagram, Twitter, Viber eller WhatsApp, og utvid nettsamfunnet ditt.

Agentproduktivitet

Effektiv arbeidsflyt for agenter

Du trenger ikke forlenge arbeidsdagen for å håndtere individuelle kunder etter arbeidstid. LiveAgents effektive verktøy hjelper deg med å håndtere innkommende billetter og spare dyrebar tid. Strømlinjeform kundereisen offline takket være selvbetjeningsportalen og løs enkle problemer med forhåndsdefinerte svar.

Hva kan LiveAgent tilby for din bedrift?

Ta en titt på hva du får når du bestemmer deg for å bruke LiveAgent som en dedikert helpdesk-løsning for oppstarten din.

Flerkanals
helpdesk

Billett med e-post, chat, samtaler, kundeportal og sosiale medier – Facebook, Twitter, Instagram og Viber

Funksjoner og
integrasjoner

Benytt deg av mer enn 130 produktivitetsfunksjoner og over 190 integrasjoner med annen nyttig programvare

24/7
Kundestøtte

Kontakt oss 24/7 via e-post, ring eller live chat når du trenger hjelp. Du kan også bla gjennom kundeportalen vår

Rettferdige prisplaner

Prisene våre vil ikke ødelegge budsjettet ditt. Velg en av våre tre planer og få det riktige verktøysettet for din bedrift

Få vårt eksklusive tilbud for startups

Kvalifiseringsbetingelser for vår spesielle oppstartsavtale:

  • Du må være en ny LiveAgent-kunde
  • Bare finansiering for Angel, Pre-seed, Seed og Series A
  • Bedriften din har opptil 40 ansatte
  • Bedriften din har opptil $1 million ARR
  • Du må være en oppstart av nettbaserte/digitale tjenester

Her er hva du får i spesialtilbudet vårt:

  • Gratis 6 måneder av all-inclusive-avtalen vår for 40 agenter
  • En rabatt for en av våre planer for de neste seks månedene

$49

måned

All-Inclusive

Alt i Billett + chat, pluss:

  • Anropssenterstøtte
  • Videoanrop
  • IVR
  • Anropsruting og overføringer
  • IP-telefon for maskinvare
  • Ubegrensede samtaleopptak

Spesialtilbud for startups

$0

i 6 måneder

Abonnement med alt inkludert

Over 190 CMS og PaymentGateways integrasjonermed LiveAgent

Integrer, automatiser, innovér

Brukstilfeller

Ideell for enhver bruk og anledning

LiveAgent er en utmerket oppstartsprogramvare for kundeservice for alle typer nisje. Enten du trenger å forbedre responstidene, gi flere kommunikasjonsmuligheter til salgsteamene dine, eller bare utvide virksomheten din, er LiveAgent her for deg. Ta en titt på hvordan du kan bruke LiveAgent til å forbedre ulike områder av virksomheten din.

Vanlige årsaker til at bedrifter bytter til
helpdesk-programvare

Ta en titt på noen av de mest fordelaktige grunnene til at bedrifter bytter til helpdesk-programvare.

Flere kunder

Bedre kundestøtte fører til flere kunder gjennom jungeltelegrafen. De fleste kunder vil anbefale et selskap til en venn etter en positiv opplevelse. Utvid kundebasen din takket være positive anbefalinger fra dine lojale kunder.

  • Gi positive opplevelser og få bedre tilbakemeldinger fra kunder
  • Utvid kundebasen din takket være fantastisk støtte med LiveAgent
Chart

77 %

anbefaler bedrifter med god støtte

Utvid kundebasen din med LiveAgent. De fleste kunder vil anbefale et selskap til en venn etter å ha hatt en positiv opplevelse med kundestøtte.

Bedre inntekter

Bruk plattformen din til å øke salget ved å gi god kundestøtte, kjøpsråd og valganbefalinger Kundene dine vil være takknemlige for kvalitetstjenesten din og mye mer villige til å sende penger til deg når de føler seg støttet.

  • Strømlinjeforme kundereisene og forbedre støtten din
  • Selg mer til kundene dine og øk inntektene dine
Chart

86 %

av kundene betaler mer for god støtte

LiveAgent kan hjelpe deg med å forbedre inntektene dine. De fleste kunder er villige til å bruke mer penger hvis de får en god kundeopplevelse tilbake.

Økt oppbevaring

Fornøyde kunder som får pålitelig støtte fra favorittselskapene sine, er mer sannsynlig å kjøpe fra dem igjen. LiveAgent kan hjelpe deg med å forbedre kundebevaringen og bygge sterk kundelojalitet på tvers av alle praktiske kundekanaler som er tilgjengelige for deg.

  • Få en sterk posisjon på markedet og vær foran konkurrentene dine
  • Hjelp kundene med å finne løsninger og bygge en sterk følelse av lojalitet til merkevaren din
Chart

96 %

av kundene synes kundeservice er viktig

Bygg kundelojalitet takket være god støtte med LiveAgent-funksjoner. Nesten alle kunder anser kundeservice som viktig når de velger lojalitet til et merke.

Medal

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst

Spar mer uten kompromisser

Ikke betal for mye for nøkkelfunksjoner for å øke agentproduktiviteten. Sammenlign LiveAgent helpdesk-programvare med alternative
alternativer og finn ut hvordan du kan spare mer uansett bedriftsstørrelse.

Attester

Skaff deg LiveAgent og bli med 7000 fornøyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman

Den beste verdien for pengene

Vi har nøye utvalgt funksjoner i prisplanene våre, slik at du kan velge den rimeligste planen med best verdi. Betal bare for det du bruker uten å sprenge budsjettet ditt.

14 dagers prøveperiode
Ingen kredittkort kreves
og mange flere
$9 Måned

Small business

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 Måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Special offer for Startups

$0

for 6 months

Large plan

$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 contact form

Ofte stilte spørsmål

Leter du etter noen svar? Bla gjennom de vanligste spørsmålene om vår helpdesk-programvare for oppstart.

Hva er helpdesk-programvare for oppstart?

Help desk-programvare for startups er en helpdesk-løsning som tar sikte på å tilby de riktige typene verktøy, funksjoner, tjenester og prismodeller for oppstartsbedrifter. Generelt fungerer helpdesk-programvare for startups på samme måte som andre vanlige programvareløsninger, men de kan variere i tilgjengelige funksjoner og priser.

Hva er fordelene ved å bruke helpdesk-programvare for oppstart?

Den største fordelen er at kundekommunikasjonen din blir mer effektiv. Helpdesk-programvaren er kjent for sine produktivitetsfunksjoner som hjelper deg med å kommunisere raskere, automatisere mange oppgaver og strømlinjeforme all kommunikasjon fra hver kanal til ett sted så du kan holde deg oppdatert på hver kundemelding.

Hva er den beste helpdesk-programvaren for oppstart?

LiveAgent er rimelig, skalerbar og gir alle viktige verktøy for enhver type virksomhet - inkludert oppstarter. Dens multikanalsfunksjoner kan håndtere e-postsamtaler, live chat-meldinger, telefonsenterforbindelser og administrasjon av sosiale medier, også som hjelper deg med å bygge din egen kundeportal med en kunnskapsbase og andre funksjoner. LiveAgent kan derfor tilby alt som er nødvendig for at en oppstartsbedrift skal administrere kundestøtten sin uten å gå over budsjettet.

Trenger startups helpdesk-programvare?

Ikke alle oppstart kan dra nytte av helpdesk-programvare. Noen bedrifter kan klare seg godt uten dedikert helpdesk-programvare. Derfor er det viktig å vurdere hvor ofte du trenger å engasjere kundene dine i nett- eller telefonkommunikasjon og hvilke typer kundekommunikasjonskanaler du må dekke. Men selv bedrifter som kun håndterer grunnleggende kundekommunikasjon kan dra nytte av LiveAgents gratisplan, som inkluderer grunnleggende funksjoner som hjelper deg å administrere kunde-e-poster mer effektivt.

Hvor mye koster helpdesk-programvare for oppstart?

LiveAgent har rimelige prisplaner som starter fra $15 per bruker per måned. Du kan velge mer avanserte planer etter hvert som du skalerer opp virksomheten din og får større inntekter. Men hvis du er i en trang posisjon, kan du alltids stole på den gratis LiveAgent-planen som gir grunnleggende brukerstøttefunksjoner. Det er ingen skjulte avgifter, og vi vil ikke tvinge deg til å oppgradere til en betalt plan.

Hva er de grunnleggende funksjonene til god helpdesk-programvare for oppstart?

De essensielle funksjonene er e-postinnboksintegrasjon og et billettsystem som samler all kommunikasjon fra e-postinnboksen din (eller andre kanaler!) og gjør dem om til billetter. Billetter kan distribueres mellom støtteagenter, løses, merkes eller på annen måte. administrert. Du finner ikke disse funksjonene i en grunnleggende innboks.

Fornøyde kunder er de beste kundene​

Vi tilbyr concierge-migrasjonstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene på markedet.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to Startups
Quality unit er selskapet bak LiveAgent som sørger for at LiveAgent er så sikkert som mulig. Lær mer om LiveAgent sin HelpDesk sikkerhet.

Help Desk Sikkerhet

Teksten handler om LiveAgent, en programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare, programvare for e-post behandling og VoIP-telefonsystemer. Teksten inneholder også kontaktinformasjon og informasjon om abonnement på nyhetsbrev. Det opplyses om at nettsidene bruker cookies. Det oppfordres til å avtale en demo og kontakt via ulike kanaler som chat, messanger og live-chat.

LiveAgent er i stand til å oppfylle kravene til flere forretningssfærer. Se hvordan LiveAgent kan passe dine behov og forbedre kundestøtten.

Én helpdesk-løsning for ulike bransjer

Teksten handler om ulike måter å bruke nettrafikk for å skape økende inntektsstrømmer, med spesielt fokus på kundestøtte og CRM-innsikt. Det blir presentert flere bransjer der dette kan være relevant, som eiendom, detaljhandel, SaaS og programvare/internett, samt reise & losji. Web vertskap og personlige anbefalinger for kunder blir også nevnt som viktige elementer i å skape lønnsomhet.

Ta vare på fakturering, fakturaer, betalingsautorisasjon og mye mer med faktureringsverktøy og integrasjoner for LiveAgent.

Faktureringshåndtering

LiveAgent er en helpdesk-programvare med flere funksjoner, inkludert programvare for fakturering som hjelper bedriftseiere med å administrere innkommende og utgående økonomi. Automatisering er en del av denne løsningen, og man kan dra nytte av integrasjoner som ChargeDesk, Braintree eller 2checkout for avanserte faktureringshandlinger. LiveAgent tilbyr også en rask og slank chat-widget for e-handel. Start en gratis 14-dagers prøveperiode eller avtal en demo.

Attester - Projure

Attester - Projure

LiveAgent is a professional and easy-to-use customer service software recommended by Jens Malmqvist from Projure. It offers various features for incoming call centers, complaint management, and client portal software. The company also provides VoIP phone systems and self-service software. Interested individuals can avail a free trial. Quality Unit, LLC holds all rights and has implemented policies for security, privacy, and GDPR. A LiveAgent desktop is being built for new registrants, and they will receive login details via email once it is completed.

Helpdesk-programvare på stedet tilbyr deg infrastrukturen på plass. Du trenger bare å installere den og være vert på serverne dine. Det sparer tid og penger.

Helpdesk-programvare på stedet

Teksten handler om programvare for kundeservice, med fokus på VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og innkommende kundesentre. Den inneholder også informasjon om kontaktdetaljer og abonnement på nyhetsbrev. En stor del av teksten omtaler at LiveAgent er i ferd med å installere kontoen til brukeren, og oppfordrer til tålmodighet under denne prosessen. Til slutt nevnes bruk av informasjonskapsler på nettsiden, og muligheten for å avtale en demo med LiveAgent.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo