Brukes av
Gratis 6 måneder av all-inclusive-abonnementet vårt
Ytterligere 6 måneder for 50 % rabatt
Gi den beste kundeopplevelsen med LiveAgent – en flerkanals kundestøtteplattform. Øk kundetilfredsheten med e-post, live chat, sosiale medier, samtaler eller en selvbetjent portal.
Kvalifiseringsbetingelser for vår spesielle oppstartsavtale:
Vårt billettsystem håndterer alt – e-post, live chat, kundesenter, sosiale medier, meldingsapper og en kundeportal med en kunnskapsbase
En utmerket helpdesk-programvare tilbyr en rekke verktøy for enklere kundestøtteinteraksjoner
Kundelykke
Vårt billettsystem kan hjelpe deg med å administrere alle kundeservicekanaler fra ett dashbord slik at du kan gi effektiv støtte. Løs kundespørsmål raskere, gjør kundene lykkeligere og skap en lojal kundebase for oppstarten din. LiveAgent tilbyr mange funksjoner som hjelper deg med å forbedre produktiviteten og automatisere oppgaver for å spare tid.
Forretningssuksess
Å gi fantastisk kundestøtte fra en tidlig start kan hjelpe deg med å få bedre tilbakemeldinger fra kunder, få kundelojalitet og bli vellykket. Strømlinjeform salget og gå over kundenes forventninger med vår live chat-widget og bruk den til å gi råd. Å gi relevant informasjon kan oppmuntre kunder til å foreta et kjøp.
Merkevarebevissthet
LiveAgent kan hjelpe deg med alle sider av markedskommunikasjon. Send nyhetsbrev enkelt takket være e-postmaler og kundesegmentering, eller bruk våre sosiale medieintegrasjoner til å håndtere kundeserviceforespørsler. Integrer Facebook, Instagram, Twitter, Viber eller WhatsApp, og utvid nettsamfunnet ditt.
Agentproduktivitet
Du trenger ikke forlenge arbeidsdagen for å håndtere individuelle kunder etter arbeidstid. LiveAgents effektive verktøy hjelper deg med å håndtere innkommende billetter og spare dyrebar tid. Strømlinjeform kundereisen offline takket være selvbetjeningsportalen og løs enkle problemer med forhåndsdefinerte svar.
Ta en titt på hva du får når du bestemmer deg for å bruke LiveAgent som en dedikert helpdesk-løsning for oppstarten din.
Billett med e-post, chat, samtaler, kundeportal og sosiale medier – Facebook, Twitter, Instagram og Viber
Benytt deg av mer enn 130 produktivitetsfunksjoner og over 190 integrasjoner med annen nyttig programvare
Kontakt oss 24/7 via e-post, ring eller live chat når du trenger hjelp. Du kan også bla gjennom kundeportalen vår
Prisene våre vil ikke ødelegge budsjettet ditt. Velg en av våre tre planer og få det riktige verktøysettet for din bedrift
Kvalifiseringsbetingelser for vår spesielle oppstartsavtale:
Her er hva du får i spesialtilbudet vårt:
Mest populær
måned
Alt i Billett + chat, pluss:
Spesialtilbud for startups
i 6 måneder
Abonnement med alt inkludert
Integrer, automatiser, innovér
Brukstilfeller
LiveAgent er en utmerket oppstartsprogramvare for kundeservice for alle typer nisje. Enten du trenger å forbedre responstidene, gi flere kommunikasjonsmuligheter til salgsteamene dine, eller bare utvide virksomheten din, er LiveAgent her for deg. Ta en titt på hvordan du kan bruke LiveAgent til å forbedre ulike områder av virksomheten din.
Ta en titt på noen av de mest fordelaktige grunnene til at bedrifter bytter til helpdesk-programvare.
Flere kunder
Bedre kundestøtte fører til flere kunder gjennom jungeltelegrafen. De fleste kunder vil anbefale et selskap til en venn etter en positiv opplevelse. Utvid kundebasen din takket være positive anbefalinger fra dine lojale kunder.
77 %
anbefaler bedrifter med god støtte
Utvid kundebasen din med LiveAgent. De fleste kunder vil anbefale et selskap til en venn etter å ha hatt en positiv opplevelse med kundestøtte.
Bedre inntekter
Bruk plattformen din til å øke salget ved å gi god kundestøtte, kjøpsråd og valganbefalinger Kundene dine vil være takknemlige for kvalitetstjenesten din og mye mer villige til å sende penger til deg når de føler seg støttet.
86 %
av kundene betaler mer for god støtte
LiveAgent kan hjelpe deg med å forbedre inntektene dine. De fleste kunder er villige til å bruke mer penger hvis de får en god kundeopplevelse tilbake.
Økt oppbevaring
Fornøyde kunder som får pålitelig støtte fra favorittselskapene sine, er mer sannsynlig å kjøpe fra dem igjen. LiveAgent kan hjelpe deg med å forbedre kundebevaringen og bygge sterk kundelojalitet på tvers av alle praktiske kundekanaler som er tilgjengelige for deg.
96 %
av kundene synes kundeservice er viktig
Bygg kundelojalitet takket være god støtte med LiveAgent-funksjoner. Nesten alle kunder anser kundeservice som viktig når de velger lojalitet til et merke.
Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis
Ikke betal for mye for nøkkelfunksjoner for å øke agentproduktiviteten. Sammenlign LiveAgent helpdesk-programvare med alternative
alternativer og finn ut hvordan du kan spare mer uansett bedriftsstørrelse.
Vi har nøye utvalgt funksjoner i prisplanene våre, slik at du kan velge den rimeligste planen med best verdi. Betal bare for det du bruker uten å sprenge budsjettet ditt.
Most Popular
Special offer for Startups
for 6 months
Large plan
Leter du etter noen svar? Bla gjennom de vanligste spørsmålene om vår helpdesk-programvare for oppstart.
Help desk-programvare for startups er en helpdesk-løsning som tar sikte på å tilby de riktige typene verktøy, funksjoner, tjenester og prismodeller for oppstartsbedrifter. Generelt fungerer helpdesk-programvare for startups på samme måte som andre vanlige programvareløsninger, men de kan variere i tilgjengelige funksjoner og priser.
Den største fordelen er at kundekommunikasjonen din blir mer effektiv. Helpdesk-programvaren er kjent for sine produktivitetsfunksjoner som hjelper deg med å kommunisere raskere, automatisere mange oppgaver og strømlinjeforme all kommunikasjon fra hver kanal til ett sted så du kan holde deg oppdatert på hver kundemelding.
LiveAgent er rimelig, skalerbar og gir alle viktige verktøy for enhver type virksomhet - inkludert oppstarter. Dens multikanalsfunksjoner kan håndtere e-postsamtaler, live chat-meldinger, telefonsenterforbindelser og administrasjon av sosiale medier, også som hjelper deg med å bygge din egen kundeportal med en kunnskapsbase og andre funksjoner. LiveAgent kan derfor tilby alt som er nødvendig for at en oppstartsbedrift skal administrere kundestøtten sin uten å gå over budsjettet.
Ikke alle oppstart kan dra nytte av helpdesk-programvare. Noen bedrifter kan klare seg godt uten dedikert helpdesk-programvare. Derfor er det viktig å vurdere hvor ofte du trenger å engasjere kundene dine i nett- eller telefonkommunikasjon og hvilke typer kundekommunikasjonskanaler du må dekke. Men selv bedrifter som kun håndterer grunnleggende kundekommunikasjon kan dra nytte av LiveAgents gratisplan, som inkluderer grunnleggende funksjoner som hjelper deg å administrere kunde-e-poster mer effektivt.
LiveAgent har rimelige prisplaner som starter fra $15 per bruker per måned. Du kan velge mer avanserte planer etter hvert som du skalerer opp virksomheten din og får større inntekter. Men hvis du er i en trang posisjon, kan du alltids stole på den gratis LiveAgent-planen som gir grunnleggende brukerstøttefunksjoner. Det er ingen skjulte avgifter, og vi vil ikke tvinge deg til å oppgradere til en betalt plan.
De essensielle funksjonene er e-postinnboksintegrasjon og et billettsystem som samler all kommunikasjon fra e-postinnboksen din (eller andre kanaler!) og gjør dem om til billetter. Billetter kan distribueres mellom støtteagenter, løses, merkes eller på annen måte. administrert. Du finner ikke disse funksjonene i en grunnleggende innboks.
Vi tilbyr concierge-migrasjonstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene på markedet.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Teksten handler om LiveAgent, en programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare, programvare for e-post behandling og VoIP-telefonsystemer. Teksten inneholder også kontaktinformasjon og informasjon om abonnement på nyhetsbrev. Det opplyses om at nettsidene bruker cookies. Det oppfordres til å avtale en demo og kontakt via ulike kanaler som chat, messanger og live-chat.
Én helpdesk-løsning for ulike bransjer
Teksten handler om ulike måter å bruke nettrafikk for å skape økende inntektsstrømmer, med spesielt fokus på kundestøtte og CRM-innsikt. Det blir presentert flere bransjer der dette kan være relevant, som eiendom, detaljhandel, SaaS og programvare/internett, samt reise & losji. Web vertskap og personlige anbefalinger for kunder blir også nevnt som viktige elementer i å skape lønnsomhet.
LiveAgent er en helpdesk-programvare med flere funksjoner, inkludert programvare for fakturering som hjelper bedriftseiere med å administrere innkommende og utgående økonomi. Automatisering er en del av denne løsningen, og man kan dra nytte av integrasjoner som ChargeDesk, Braintree eller 2checkout for avanserte faktureringshandlinger. LiveAgent tilbyr også en rask og slank chat-widget for e-handel. Start en gratis 14-dagers prøveperiode eller avtal en demo.
LiveAgent is a professional and easy-to-use customer service software recommended by Jens Malmqvist from Projure. It offers various features for incoming call centers, complaint management, and client portal software. The company also provides VoIP phone systems and self-service software. Interested individuals can avail a free trial. Quality Unit, LLC holds all rights and has implemented policies for security, privacy, and GDPR. A LiveAgent desktop is being built for new registrants, and they will receive login details via email once it is completed.
Helpdesk-programvare på stedet
Teksten handler om programvare for kundeservice, med fokus på VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og innkommende kundesentre. Den inneholder også informasjon om kontaktdetaljer og abonnement på nyhetsbrev. En stor del av teksten omtaler at LiveAgent er i ferd med å installere kontoen til brukeren, og oppfordrer til tålmodighet under denne prosessen. Til slutt nevnes bruk av informasjonskapsler på nettsiden, og muligheten for å avtale en demo med LiveAgent.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer