Vil du gi bedre støtte med en flott helpdesk-programvare som kan gjøre alt?
Prøv LiveAgent i dag. LiveAgent er den ultimate omnikanalløsningen for din bedrift. Gi støtte via alle relevante kanaler.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål takket være den universelle innboksen vår.
Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.
LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
|
TeamSupport
|
---|---|---|
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr billettsalg i plan for $50/agent/måned.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr Live Chat i plan for $50/agent/måned.
|
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr Call Center.
|
TeamSupport tilbyr ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjening i billettplan for $15/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr selvbetjening i plan for $50/agent/måned.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
|
TeamSupport tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $50/agent/måned.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
|
TeamSupport tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $50/agent/måned.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
|
TeamSupport tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
|
TeamSupport tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned.
|
TeamSupport offers knowledge base in plan for $50/agent/month.
|
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
|
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
|
TeamSupport offers customer forum in plan for $50/agent/month.
|
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
|
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
|
TeamSupport offers automation and rules in plan for $50/agent/month.
|
API
A set of functions that allow different applications to work together.
|
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
|
TeamSupport offers API functions in plan for $50/agent/month.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner.
|
TeamSupport tilbyr ikke IVR-funksjoner.
|
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler i All-inclusive-avtale for $49/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr videosamtaler i plan for $69/agent/måned.
|
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr ubegrenset historikk i plan for $50/agent/måned.
|
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
|
TeamSupport tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
|
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $50/agent/måned.
|
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $50/agent/måned.
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
|
TeamSupport tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
|
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned.
|
TeamSupport tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $50/agent/måned.
|
Ta kundestøtten til neste nivå med LiveAgent. Få alt du trenger – e-post, live chat, sosiale medier, kundesenter og kunnskapsbase samt over 175 funksjoner og 40 integrasjoner.
Fokuser på det viktige med en bedre programvare og gi bedre støtte.
Live chat er et av de beste verktøyene for å gi kundestøtte raskt og effektivt. Derfor må det være så raskt som mulig.
LiveAgent har den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-visningshastigheter på 2,5 sekunder. Du får til og med se hva kundene dine skriver før de trykker på send. Forbered svarene dine og overrask dem med hastigheten din.
Å gi kundestøtte trenger ikke å være så dyrt. LiveAgent har tre flotte betalte planer fullpakket med verktøy og funksjoner for å gi den beste støtten du kan.
Ta en titt på dem og finn ut mer.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi kan måle oss med andre populære løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent er et TeamSupport-alternativ som samler kundehenvendelser fra flere kanaler til ett grensesnitt, for eksempel e-post, live chat, samtaler, sosiale medier mediehenvendelser og mer. Som et resultat gjør det deg i stand til å gi rask og effektiv støtte til kundene dine.
For å migrere, bruk en gratis plugin eller kontakt LiveAgents kundeservice for mer informasjon og assistanse.
LiveAgent er en funksjonsrik helpdesk-løsning som er enkel å bruke og rimelig for bedrifter i alle størrelser.
Leter duetter et Helpshift-alternativ?
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter å kommunisere bedre med kundene sine. Flere bedriftseiere roser LiveAgent for å ha økt kundetilfredsheten og salget deres, og for å ha redusert svartider på henvendelser. LiveAgent gir agentene muligheten til å gi bedre og mer nøyaktig kundestøtte gjennom ulike kanaler som e-post, telefon og sosiale medier, og kan også hjelpe med å kategorisere arten av billettene og spore hva kundene trenger mest.
Ser du etter et alternativ til OTRS
LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?
Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer