Ser du etter et TeamSupport-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste TeamSupport-alternativet på markedet.

  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst
  • Brukt av
    Forbes logo
    airbus logo
    Nascar logo
    Help desk software comparison
    Alternatives background

    Lei av helpdesk-programvaren din?

    Vil du gi bedre støtte med en flott helpdesk-programvare som kan gjøre alt?

    Prøv LiveAgent i dag. LiveAgent er den ultimate omnikanalløsningen for din bedrift. Gi støtte via alle relevante kanaler.

    • Category leaders badge for 2022 from GetApp
    • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
    • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

    Spar mer med LiveAgent

    3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

    Bedre produktivitet

    Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål takket være den universelle innboksen vår.

    Rik på funksjoner

    Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

    Rimelig pris

    LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

    TeamSupport vs LiveAgent oversikt

    Funksjoner Liveagent
    Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
    TeamSupport
    Billetter
    Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
    LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr billettsalg i plan for $50/agent/måned.
    Live Chat
    En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
    LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr Live Chat i plan for $50/agent/måned.
    Anropssenter
    Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
    LiveAgent tilbyr Call Center.
    TeamSupport tilbyr ikke Call Center.
    Selvbetjening
    En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
    LiveAgent tilbyr selvbetjening i billettplan for $15/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr selvbetjening i plan for $50/agent/måned.
    Facebook
    En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
    LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
    TeamSupport tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $50/agent/måned.
    Twitter
    En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
    LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
    TeamSupport tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $50/agent/måned.
    Instagram
    En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
    LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
    TeamSupport tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
    Viber
    En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
    LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
    TeamSupport tilbyr ikke Viber-integrasjon.
    Kunnskapsbase
    Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
    LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned.
    TeamSupport offers knowledge base in plan for $50/agent/month.
    Customer Forum
    An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
    LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
    TeamSupport offers customer forum in plan for $50/agent/month.
    Automation and Rules
    Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
    LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
    TeamSupport offers automation and rules in plan for $50/agent/month.
    API
    A set of functions that allow different applications to work together.
    LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
    TeamSupport offers API functions in plan for $50/agent/month.
    Interactive Voice Response (IVR)
    En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
    LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner.
    TeamSupport tilbyr ikke IVR-funksjoner.
    Videosamtaler
    En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
    LiveAgent tilbyr videosamtaler i All-inclusive-avtale for $49/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr videosamtaler i plan for $69/agent/måned.
    Ubegrenset historikk
    Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
    LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr ubegrenset historikk i plan for $50/agent/måned.
    Ubegrenset antall nettsteder
    Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
    LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
    TeamSupport tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
    Ubegrensede chat-knapper
    Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
    LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $50/agent/måned.
    Ubegrenset antall billetter/poster
    Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
    LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $50/agent/måned.
    Ubegrenset samtaleopptak
    Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
    LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
    TeamSupport tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
    Ubegrenset 24/7-støtte
    Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
    LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned.
    TeamSupport tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $50/agent/måned.
    app installation - illustration

    Et kraftig TeamSupport-alternativ

    Ta kundestøtten til neste nivå med LiveAgent. Få alt du trenger – e-post, live chat, sosiale medier, kundesenter og kunnskapsbase samt over 175 funksjoner og 40 integrasjoner.

    Fokuser på det viktige med en bedre programvare og gi bedre støtte.

    Raskeste livechat

    Live chat er et av de beste verktøyene for å gi kundestøtte raskt og effektivt. Derfor må det være så raskt som mulig.

    LiveAgent har den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-visningshastigheter på 2,5 sekunder. Du får til og med se hva kundene dine skriver før de trykker på send. Forbered svarene dine og overrask dem med hastigheten din.

    Watch the website loading time
    Savings illustration

    Rettferdig

    Å gi kundestøtte trenger ikke å være så dyrt. LiveAgent har tre flotte betalte planer fullpakket med verktøy og funksjoner for å gi den beste støtten du kan.

    Ta en titt på dem og finn ut mer.

    Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    man and woman winners-illustration

    Klar for å bytte?

    LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp dem raskere med LiveAgent.

    Sammenlign oss med andre

    Lurer du på hvordan vi kan måle oss med andre populære løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

      Relaterte artikler tilTeamSupport alternativ
      LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

      Ser du etter et alternativ til OTRS?

      LiveAgent hjelper bedrifter med å håndtere kundeservice mer effektivt ved å tilby ulike kanaler for kommunikasjon og reduserte kostnader.

      Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

      Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

      LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.

      bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

      Brukervennlige alternativ - LiveAgent

      LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.

      Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

      Leter du etter et alternativ til Helprace?

      LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.

      LiveAgent er et flott alternativ hvis du ønsker å få flere muligheter for å kommunisere med kundene dine. Bytt fra CallPage til LiveAgent nå.

      Ser du etter et CallPage-alternativ?

      LiveAgent får positive tilbakemeldinger som en bra løsning for kundesupport. Programvaren hjelper med å øke inntektene og forbedre tilfredsheten hos kunder.

      Ser du etter et alternativ til CallHub? Søket ditt er over, LiveAgent tilbyr omnikanal-støtte, mange funksjoner og til en god pris.

      Ser du etter et CallHub-alternativ?

      LiveAgent er anerkjent som den beste helpdesk-programvaren for SMB i 2020, med positive anmeldelser og god kundestøtte.

      Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

      Start Free Trial x