Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Kom i gang | 14 dager gratis
Se det i aksjon
Hvis du leter etter et enkelt, rimelig og funksjonsrikt Zendesk-alternativ, kan LiveAgent være det rette valget for deg.
Migrer fra Zendesk til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyr en assistert Zendesk-migrering som vil importere alle dataene dine fra Zendesk til LiveAgent. Det er gratis og tar bare 5 minutter.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer
LiveAgents løsning for kundestøtte bidrar til å øke kundetilfredsheten & forbedre konverteringsfrekvensen.
Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål.
Med mer enn 175 helpdesk-funksjoner vil det være enkelt å gi støtte.
Funksjoner | Liveagent Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort kreves. | Zendesk |
---|---|---|
Billettsalg Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler. | LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr billettering i plan for $72/agent/måned. |
Live Chat En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted. | LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned. | Zendesk tilbyr Live Chat i plan for $72/agent/måned. |
Anropssenter Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon. | LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned. | Zendesk tilbyr Call Center i plan for $72/agent/måned. |
Selvbetjening En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold. | LiveAgent tilbyr selvbetjening i billettplan for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr selvbetjening i plan for $121/agent/måned. |
Facebook En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter. | Zendesk tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $72/agent/måned. |
Twitter En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter. | Zendesk tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $72/agent/måned. |
Instagram En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Instagram-integrering i billettplanen mot et tilleggsgebyr på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter. | Zendesk tilbyr en Instagram-integrasjon i plan for $72/agent/måned. |
Viber En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon i billettplan mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter. | Zendesk tilbyr en Viber-integrasjon i plan for $72/agent/måned. |
Kunnskapsbase Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler. | LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr kunnskapsbase i plan for $121/agent/måned. |
Kundeforum En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din. | LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr kundeforum i plan for $152/agent/måned. |
Automasjon og regler Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr automatisering og regler i plan for $72/agent/måned. |
API Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr API-funksjoner i plan for $72/agent/måned. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned. | Zendesk tilbyr IVR-funksjoner i plan for $152/agent/måned. |
Videosamtaler En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | Zendesk tilbyr ikke videosamtaler. |
Ubegrenset historikk Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr ubegrenset historikk i plan for $72/agent/måned. |
Ubegrenset antall nettsteder Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $72/agent/mndh. |
Ubegrensede chat-knapper Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine. | LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned. | Zendesk tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $72/agent/måned. |
Ubegrenset antall billetter/poster Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter. | LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $72/agent/måned. |
Ubegrenset samtaleopptak Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak i All-inclusive-plan for $49/agent/måned. | Zendesk tilbyr ubegrenset samtaleopptak i plan for $72/agent/måned. |
Ubegrenset 24/7-støtte Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn. | LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned. | Zendesk tilbyr ubegrenset 24/7-støtte som Ad-on. |
Øk kundestøtten din og tiltrekke deg nye kunder. Bruk potensialet til 175+ tilgjengelige brukerstøttefunksjoner, inkludert et kraftig billettsystem med automatisering, live chat, sosiale nettverk, kundesenter og kundeportal.
Hvorfor betale for 3 forskjellige produkter, når du kan få alt i ett for $39/måned?
Hvis du ser etter et Zendesk-alternativ og hastighet er en beregning som er viktig for deg, kan LiveAgent være det du leter etter. LiveAgent kan skryte av den raskeste chat-widgeten på markedet – den vises på bare 2,5 sekunder. p>
En rask chat-widget er veien å gå hvis du ønsker å konvertere en besøkende på nettstedet til en kunde effektivt. I følge en eMarketer-rapport foretok 35 % flere mennesker et kjøp på nettet etter å ha brukt live chat. Dette er fordi kundene kan få svar på spørsmålene sine umiddelbart før kjøp.
Vår kundeservice programvare er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser (noen delvis) og støtter språktilpassbare widgets. Ikke la fremmedspråk skape en barriere mellom deg og kundene dine. Vi har deg dekket.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren, så vi tror det er et perfekt alternativ til Zendesk.
Få 3 produkter til prisen av 1 – brukerstøtte, live chat og telefonstøtte er alle inkludert.
LiveAgent vil hjelpe deg med å gi utmerket kundestøtte på alle støttekanaler. Med kraftig automatisering og regler for arbeidsflyt vil kundestøtteteamet ditt spare tid og være mer produktiv når de løser kundenes spørsmål.
Prøv LiveAgent gratis og avgjør om det passer deg bedre enn Zendesks helpdesk-løsning.
Universell innboks sikrer at alle dine kundehenvendelser er på én enkelt plattform. Dermed blir alle dine livechatter, e-poster, samtaler, sosiale medier, kunnskapsbase, tilbakemeldinger fra kunder omgjort til såkalte helpdesk-billetter i en delt innboks. LiveAgent tilbyr robuste funksjoner for å administrere billetter, for eksempel hermetiske svar og private notater.
Kundesuksessteamet ditt kan bruke hermetiske svar for å svare på gjentatte spørsmål/kundeproblemer oginterne notater for å kommunisere innenfor billetter (kundehenvendelser) privat. Som et resultat er kundeinteraksjoner raske og effektive.
Gå over til Capterra for å sammenligne LiveAgent og Zendesk’s kundeserviceplattform vurderinger basert på kundeanmeldelser
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Se gjerne hva andre kunder sier om LiveAgent. LiveAgent har samlet inn mer enn 2800 anmeldelser på ulike programvare markedsplasser som Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Programvareråd. Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent! Du vil være i gode hender!
Lurer du på å se hvordan vi måler opp med andre populære helpdesk-løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.
Leter du etter en bedre helpdesk programvare?
LiveAgent tilbyr en rekke integrasjoner, automatisering og ubegrensede funksjoner som Desk.com ikke tilbyr. Prisen er også lavere.
Riktig helpdesk-programvare for enhver oppstart
Kundene roser LiveAgent for god kommunikasjon, rask support og forbedret kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og gir stor funksjonalitet.
SpiceWorks migrasjon - LiveAgent
LiveAgent er en populær helpdesk-programvare med rimelige priser, avansert automatisering og god kundestøtte. Plattformen tilbyr funksjoner som filvedlegg til e-post, organisering av e-postflyt og støtte for regneark.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer