Trenger du et Zendesk-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Zendesk-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Hvis du leter etter et enkelt, rimelig og funksjonsrikt Zendesk-alternativ, kan LiveAgent være det rette valget for deg.

Migrer fra Zendesk til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyr en assistert Zendesk-migrering som vil importere alle dataene dine fra Zendesk til LiveAgent. Det er gratis og tar bare 5 minutter.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Spar mer med LiveAgent

3 grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer

Forbedret tilfredshet

LiveAgents løsning for kundestøtte bidrar til å øke kundetilfredsheten & forbedre konverteringsfrekvensen.

Økt agentproduktivitet

Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål.

FeatureRich

Med mer enn 175 helpdesk-funksjoner vil det være enkelt å gi støtte.

Zendesk vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent Zendesk
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr billettering i plan for $72/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Zendesk tilbyr Live Chat i plan for $72/agent/måned.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned.
Zendesk tilbyr Call Center i plan for $72/agent/måned.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjening i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr selvbetjening i plan for $121/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk tilbyr en Facebook-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk tilbyr en Twitter-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrering i billettplanen mot et tilleggsgebyr på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk tilbyr en Instagram-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon i billettplan mot en tilleggsavgift på $39/måned/per acc eller i alt inkludert abonnement uten ekstra avgifter.
Zendesk tilbyr en Viber-integrasjon i plan for $72/agent/måned.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr kunnskapsbase i plan for $121/agent/måned.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr kundeforum i plan for $152/agent/måned.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr automatisering og regler i plan for $72/agent/måned.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr API-funksjoner i plan for $72/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Zendesk tilbyr IVR-funksjoner i plan for $152/agent/måned.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Zendesk tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr ubegrenset historikk i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $72/agent/mndh.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Zendesk tilbyr ubegrensede chat-knapper i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster i billettplanen for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr ubegrensede billetter/poster i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Zendesk tilbyr ubegrenset samtaleopptak i plan for $72/agent/måned.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7-støtte i billettplan for $15/agent/måned.
Zendesk tilbyr ubegrenset 24/7-støtte som Ad-on.
LiveAgent Is Competitive Advantage

Kraftig Zendesk-alternativ

Øk kundestøtten din og tiltrekke deg nye kunder. Bruk potensialet til 175+ tilgjengelige brukerstøttefunksjoner, inkludert et kraftig billettsystem med automatisering, live chat, sosiale nettverk, kundesenter og kundeportal.

Hvorfor betale for 3 forskjellige produkter, når du kan få alt i ett for $39/måned?

Raskeste Chat Widget

Hvis du ser etter et Zendesk-alternativ og hastighet er en beregning som er viktig for deg, kan LiveAgent være det du leter etter. LiveAgent kan skryte av den raskeste chat-widgeten på markedet – den vises på bare 2,5 sekunder. p>

En rask chat-widget er veien å gå hvis du ønsker å konvertere en besøkende på nettstedet til en kunde effektivt. I følge en eMarketer-rapport foretok 35 % flere mennesker et kjøp på nettet etter å ha brukt live chat. Dette er fordi kundene kan få svar på spørsmålene sine umiddelbart før kjøp.

Watch the website loading time
connected world map

Vi er flerspråklige

Vår kundeservice programvare er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser (noen delvis) og støtter språktilpassbare widgets. Ikke la fremmedspråk skape en barriere mellom deg og kundene dine. Vi har deg dekket.

phone puzzle piece-illustration

Hvorfor LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren, så vi tror det er et perfekt alternativ til Zendesk.

Få 3 produkter til prisen av 1 – brukerstøtte, live chat og telefonstøtte er alle inkludert.

LiveAgent vil hjelpe deg med å gi utmerket kundestøtte på alle støttekanaler. Med kraftig automatisering og regler for arbeidsflyt vil kundestøtteteamet ditt spare tid og være mer produktiv når de løser kundenes spørsmål.

Prøv LiveAgent gratis og avgjør om det passer deg bedre enn Zendesks helpdesk-løsning.

LiveAgents kraftige universelle innboks

Universell innboks sikrer at alle dine kundehenvendelser er på én enkelt plattform. Dermed blir alle dine livechatter, e-poster, samtaler, sosiale medier, kunnskapsbase, tilbakemeldinger fra kunder omgjort til såkalte helpdesk-billetter i en delt innboks. LiveAgent tilbyr robuste funksjoner for å administrere billetter, for eksempel hermetiske svar og private notater.

Kundesuksessteamet ditt kan bruke hermetiske svar for å svare på gjentatte spørsmål/kundeproblemer og interne notater for å kommunisere innenfor billetter (kundehenvendelser) privat. Som et resultat er kundeinteraksjoner raske og effektive.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

LiveAgent vs Zendesk sammenligning

Gå over til Capterra for å sammenligne LiveAgent og Zendesk’s kundeserviceplattform vurderinger basert på kundeanmeldelser

LiveAgent vs Zendesk Capterra comparison
Correct as of 12/12/2019

Se hvorfor kundene våre valgte LiveAgent som deres foretrukne Zendesk-alternativ

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Se gjerne hva andre kunder sier om LiveAgent. LiveAgent har samlet inn mer enn 2800 anmeldelser på ulike programvare markedsplasser som Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Programvareråd.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er Zendesk-alternativet?

Zendesk-alternativet er helpdesk-programvare med lignende kvaliteter og funksjoner. Alternativet kan imidlertid variere litt i pris, design og tilpasning I tillegg har forskjellige selskaper forskjellige preferanser, og derfor kan noen virksomheter dra nytte av andre alternativer.

Hvilket Zendesk-alternativ bør du velge?

Det finnes mange alternativer for helpdesk-programvare på markedet, disse dager. De varierer i pris, design, tilpasning, funksjoner og brukervennlighet. For å velge den riktige anbefaler vi å prøve ut gratisdemoene. Det vil hjelpe deg med å finne ut hvilken som passer bedriftens behov best.

Hvorfor bør du bruke LiveAgent i stedet for Zendesk?

LiveAgent er pålitelig, enkel å bruke, rimelig og med over 180 funksjoner som forbedrer agentenes daglige arbeidsflyt.

Related Articles to Zendesk Alternativ
Liveagent er den ultimate helpdesk-løsningen for din bedrift. Liveagent gir støtte via e-post, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og kundesenter for én god pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg ut separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Ser du etter et ZenDesk Talk-alternativ?

LiveAgent er en godt anmeldt og topprangert helpdesk-programvare for SMB i 2020. Den tilbyr avansert automatisering og mange integrasjoner, inkludert alias-e-poster for enkel tilkobling. Brukere har valgt å bytte til LiveAgent basert på god funksjonalitet, inkludert tilgang til kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. LiveAgent tilbyr også stabil ytelse på mobile plattformer og et flott supportteam.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.

Ønsker du å migrere fra Helpshift til en annen kundeserviceprogramvare? Ta en titt på LiveAgent og finn ut om det passer for deg.

Leter duetter et Helpshift-alternativ?

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter å kommunisere bedre med kundene sine. Flere bedriftseiere roser LiveAgent for å ha økt kundetilfredsheten og salget deres, og for å ha redusert svartider på henvendelser. LiveAgent gir agentene muligheten til å gi bedre og mer nøyaktig kundestøtte gjennom ulike kanaler som e-post, telefon og sosiale medier, og kan også hjelpe med å kategorisere arten av billettene og spore hva kundene trenger mest.

LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

Ser du etter et alternativ til OTRS

LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo