Åpen kildekode helpdesk

Åpen kildekode helpdesk?

Open source helpdesk er en programvare som tilbyr et billettadministrasjonssystem. Denne programvaren tilbyr en forhåndskonfigurert versjon, og den er fullstendig tilpassbar. Den har ingen begrensninger, og den er fullstendig funksjonell for alle brukere. Noen typer er gratis, men for andre typer må du betale for å laste den ned.

Åpen kildekode helpdesk er bygget for å gi støtte, slik at den ruter kundeproblemer og spørsmål sendt via e-post, kontaktskjemaer eller live chat til plattformen. Den tilbyr også ulike helpdesk-funksjoner og funksjoner for å reagere raskt på henvendelser.

Frequently asked questions

Hva er en åpen kildekode-helpdesk?

Åpen kildekode-programvare er programvare som kan utvikles av et bredt utviklingsfellesskap. Åpen kildekode helpdesk er en programvare basert utelukkende på åpen kildekode og tilbyr et billettadministrasjonssystem. Den lar deg gi kundestøtte og sender forespørsler fra ulike kommunikasjonskanaler til plattformen (e-post, kontaktskjemaer, live chat), takket være at agenten kan administrere alt på ett sted.

 

Hva er de viktigste funksjonene til en åpen kildekode-helpdesk?

De viktigste funksjonene til one-source helpdesk er muligheten for kommunikasjon gjennom ulike kontaktkanaler, samt håndtering av enkeltbilletter og mulighet for å analysere basert på innsamlede data og rapporter. Og alt dette er mulig på ett sted, noe som definitivt letter og effektiviserer arbeidet.

 

Er LiveAgent en åpen kildekode-helpdesk?

LiveAgent er en åpen kildekode-helpdesk. Den tilbyr alle funksjonene som trengs innen kundeservice og teknisk støtte.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo