Hva er arkivering?
Det er et flott verktøy som hjelper til med å rydde opp i lagringsplassen og optimaliserer en helpdesk-programvare. Ved Arkivering overføres data og informasjon til sjeldent brukt depot. Det er mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en viss tid. Arkivering går automatisk. Det hjelper også å skille aktive og arkiverte forespørsler. I LiveAgent kan du også arkivere all kommunikasjon på sosiale medier som Facebook- eller Twitter-kommunikasjon i billetter.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva betyr arkivering?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva kan arkiveres?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Tilbyr LiveAgent arkiverings-funksjonen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.” } }] }FAQ
Hva betyr arkivering?
Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.
Hva kan arkiveres?
I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.
Tilbyr LiveAgent arkiveringsfunksjonen?
LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.
Expert note
Effektiv arkivering er viktig for optimalisering av helpdesk-programvaren. LiveAgent tilbyr automatisk arkiveringsfunksjon for løste/lukkede billetter og e-poster etter spesifisert tid, samt for sosial medie-kommunikasjon.

Innebygde notater i billettsystemet kan lage korte sammendrag av lange e-posttråder fra kunder, som er nyttig for andre agenter å lese. Billett- og kontakt-notater kan brukes til å skrive viktig informasjon som må huskes senere, og selskapets notater kan brukes til å avsløre beslutningstakere og ledere. Helpdesk-notater er viktig for å gi rask og personlig støtte og kan også fungere som påminnelser og gjøremålslister. Private notater kan ikke sees av kundene, og innebygde notater i billetter kan ikke endres for å bevare billett integritet. Prøv funksjonen for private notater i dag.
Agentbillettomfang er et verktøy som brukes til å definere hvilke billetter og informasjon agenter kan se når de arbeider for selskaper. Administratorer kan angi omfanget av agentbilletter ved å definere hvilke avdelinger agenter har tilgang til. Det kan hjelpe med å beskytte hemmelig informasjon og sørge for at agenter har tilgang til nødvendig informasjon. Det er også mulig å sjekke billettomfanget i LiveAgent ved å gå til "Konfigurasjoner" og deretter "Avdelinger".
E-postbilletter er en vanlig måte bedrifter tilbyr kundestøtte. E-poststøttepersonale sporer, organiserer, prioriterer og tilordner e-poster. Agentene filtrerer ut de viktige e-postene for å løse dem som prioritet og sporer status på billettene. De kan også tildele billetter til en annen medarbeider hvis nødvendig. LiveAgent er et eksempel på et program for e-postbehandling som tilbyr kundeservice og støtte.
LiveAgent tilbyr en rekke programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klagehåndteringssystemer og klientportalprogramvare. Bedriften tilbyr gratis webinarer, en blogg og en kostnadskalkulator. Det er enkelt å kontakte salgsrepresentanter og abonnere på nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr også personvern og GDPR. Kundene får tilgang til sine kontoer etter installasjonen. Bedriften bruker cookies som er detaljert i personvern- og cookiesretningslinjene. Det er også mulig å avtale en demo.