Hva er arkivering?
Det er et flott verktøy som hjelper til med å rydde opp i lagringsplassen og optimaliserer en helpdesk-programvare. Ved Arkivering overføres data og informasjon til sjeldent brukt depot. Det er mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en viss tid. Arkivering går automatisk. Det hjelper også å skille aktive og arkiverte forespørsler. I LiveAgent kan du også arkivere all kommunikasjon på sosiale medier som Facebook- eller Twitter-kommunikasjon i billetter.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva betyr arkivering?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva kan arkiveres?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Tilbyr LiveAgent arkiverings-funksjonen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.” } }] }FAQ
Hva betyr arkivering?
Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.
Hva kan arkiveres?
I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.
Tilbyr LiveAgent arkiveringsfunksjonen?
LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.
Ekspertnotat
Effektiv arkivering er viktig for optimalisering av helpdesk-programvaren. LiveAgent tilbyr automatisk arkiveringsfunksjon for løste/lukkede billetter og e-poster etter spesifisert tid, samt for sosial medie-kommunikasjon.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
Hvordan dele innlegg på Facebook-siden fra LiveAgent
Integrasjonen av LiveAgent med Facebook sparer bedrifter tid og gir dem en sentralisert måte å svare på kundehenvendelser og bekymringer på sosiale medier.
Ticketingsystemet Viber kobles til kundeservice for å forbedre tjenesten ved å monitorere agenttilgjengelighet, analysere ytelse og generere rapporter. Gamification og flerspråklige widgets er også tilgjengelig for å hjelpe agenter med å prestere bedre. Kundesupport kan også dra nytte av funksjoner som intern kunnskapsbase, tilbakemelding og forum, samt mobilapper for å holde kontakten. LiveAgent tilbyr også sikkerhetsfunksjoner som 2-faktor autentisering og HTTPS-kryptering for å sikre personvern og samsvar. Integrasjoner med CMS, samarbeidsverktøy, CTI, CRM, e-handel, e-postmarkedsføring, migrering og prosjektstyringsverktøy gir også fleksibilitet og muligheter for forbedret kundebehandling.