Hva er arkivering?
Det er et flott verktøy som hjelper til med å rydde opp i lagringsplassen og optimaliserer en helpdesk-programvare. Ved Arkivering overføres data og informasjon til sjeldent brukt depot. Det er mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en viss tid. Arkivering går automatisk. Det hjelper også å skille aktive og arkiverte forespørsler. I LiveAgent kan du også arkivere all kommunikasjon på sosiale medier som Facebook- eller Twitter-kommunikasjon i billetter.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva betyr arkivering?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva kan arkiveres?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Tilbyr LiveAgent arkiverings-funksjonen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.” } }] }FAQ
Hva betyr arkivering?
Arkivering er handlingen å flytte data til et annet sted i lagring for langtidslagring. I LiveAgent er det mulig å arkivere løste eller lukkede billetter og e-poster etter en spesifisert tid.
Hva kan arkiveres?
I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-post etter en spesifisert tid. I tillegg kan du arkivere all kommunikasjon på sosiale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.
Tilbyr LiveAgent arkiveringsfunksjonen?
LiveAgent har et arkivalternativ. Takket være dette renses lagringsplassen fortløpende og den tekniske støtteprogramvaren er optimalisert. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også muligheten til å skille aktive og arkiverte forespørsler.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.