Hva er en billettetterslep?
Billettetterslep er et uttrykk som kundestøtteledere bruker for å navngi uløste billetter i en bestemt tidsperiode. Billetter kan være uløste av mange årsaker – det kan være et høyt billettvolum, lav agentprestasjon eller bare uventet engangstopp.
Det er viktig å holde oversikt over billettreserven for å finne ut behovet for nyansettelser eller mer opplæring for kundeservicerepresentantene dine. Den gir deg generell informasjon om ytelsen til støtteteamet ditt og når det er behov for ekstra arbeidskraft.
Hvis det er for mange uløste billetter i billettreserven din, kan det føre til misfornøyde kunder.
Frequently Asked Questions
Hva betyr en billettetterslep?
Billettetterslep er et begrep som refererer til uløste innsendinger innen en spesifisert periode. Det kan være mange årsaker, inkludert begrenset agentytelse, antall forespørsler og avhengigheter. Billettetterslepet er også en flott beregning for å finne ut hvor effektiv støtteprosessen din er. Det hjelper også å vurdere nivået av kundetilfredshet.
Hva er risikoen ved å ha en billettreserve?
Risikoen forbundet med billettetterslepet er fremfor alt for langsom håndtering av innkommende forespørsler, noe som kan frustrere kunder, og lav effektivitet hos agenter, som kan skyldes ikke bare overarbeid, men også feil prioritering.
Hvordan unngå å ha billettetterslep?
For å unngå billett-etterslep kan du prioritere billetter. Dette bør definitivt gjøre arbeidet ditt enklere og mer effektivt. La teamet ditt jobbe sammen og hjelpe hverandre med å løse billetter. Å opprettholde en passende arbeidsrytme støtter også effektiv løsning av billetter.
Expert’s note
Hold oversikt over billettreserven for å optimalisere ytelsen til kundestøtteteamet og unngå misfornøyde kunder.
LiveAgent offers a ticketing system that helps customer service representatives handle inquiries efficiently. The system converts customer requests into tickets, which can be viewed in a universal inbox. LiveAgent offers three different subscription plans, each with a 14-day trial period. The ticketing system is cost-effective compared to competitors. The universal inbox feature helps manage customer inquiries from various platforms such as email, live chat, phone, feedback, and social media. Tickets have different statuses, enabling customer service representatives to stay organized and proactive.