IT-billettsystem

Hva er et IT-billettsystem?

IT billettsystem er en del av en helpdesk som gjør det er lettere for kundene dine å få hjelp og for agentene dine å levere et raskt svar. Når kunder kan sende deg en e-post, chatte med agentene dine gjennom live chat eller koble til bedriften din via en annen kanal – er all kommunikasjon lagret i billetter. IT-billettsystemet administrerer alle billettene, slik at det hjelper kundeservicepersonalet til å holde seg organisert og effektiv.

LiveAgent's IT ticketing

Frequently asked questions

Hva er et IT-billettsystem?

Et IT-billettsystem er et system som gjør det mulig for organisasjoner å løse sine interne IT-støttespørsmål ved å administrere og effektivisere problemløsningsprosessen. Agenter håndterer individuelle elementer kalt billetter, som lar deg finne ut om problemet brukeren står overfor.

 

Hvordan fungerer et IT-billettsystem?

Et IT-billettsystem er et system som gjør det mulig for organisasjoner å løse sine interne IT-støttespørsmål ved å administrere og effektivisere problemløsningsprosessen. Agenter håndterer individuelle elementer kalt billetter, som lar deg finne ut om problemet brukeren står overfor.

 

Hvordan ser IT-billettsystemet ut i LiveAgent?

LiveAgents IT-billettsystem er tilgjengelig i ett panel akkurat som de andre verktøyene som tilbys av LiveAgent. Takket være dette har du tilgang til en universell innboks, henvendelser grupperes i billetter, du kan enkelt sjekke kontakthistorikken til en gitt kunde og rapporter som lar deg analysere aktivitetene så langt.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo