Hva er et billettskjema?
Billettskjema er noe vi kaller Kontaktskjema i LiveAgent. Den brukes enten som en innebygd widget eller en popup-widget for kunder å kontakte kundeservicen din. Grunnen til at så mange bedrifter foretrekker å bruke kontaktskjemaer i stedet for at kundene bare sender dem direkte på e-post, er at de kan få dem til å sende inn tilleggsinformasjon som er nødvendig for å sortere de innkommende billettene. Ved å bruke kontaktskjemaet kan du bruke rullegardinmenyer eller obligatoriske felt for å samle inn mer informasjon fra kundene dine før de sender inn spørsmålene sine.
Frequently Asked Questions
Hva er et billettskjema?
Billetskjema er et sett med forhåndsdefinerte forespørselsfelt for en spesifikk tjenesteforespørsel, det vil si kontaktskjemaet. Den brukes oftest som en innebygd widget eller en popup-widget når kunden går inn på en bestemt side.
Hva er fordelene med å bruke et billettskjema?
Billettskjemaer kan opprettes for mange typer tjenesteforespørsler. De lar deg angi individuelt innhold nøyaktig. I tillegg inkluderer de detaljer om en bestemt type tjenesteforespørsel. De inneholder ofte rullegardinmenyer eller obligatoriske felt som lar deg samle spesifikke kategorier
Hvor kan du legge inn et billettskjema på nettsiden din?
Du kan plassere søknadsskjemaet hvor som helst på nettstedet ditt. Det beste stedet er der kundene oftest søker hjelp. Det er viktig at det er godt synlig og lett tilgjengelig.
Ekspertnotat
Billettskjema eller kontaktskjema brukes ofte av bedrifter for å samle inn tilleggsinformasjon fra kunder ved henvendelse til kundeservice.
