Hva er et billettskjema?
Billettskjema er noe vi kaller Kontaktskjema i LiveAgent. Den brukes enten som en innebygd widget eller en popup-widget for kunder å kontakte kundeservicen din. Grunnen til at så mange bedrifter foretrekker å bruke kontaktskjemaer i stedet for at kundene bare sender dem direkte på e-post, er at de kan få dem til å sende inn tilleggsinformasjon som er nødvendig for å sortere de innkommende billettene. Ved å bruke kontaktskjemaet kan du bruke rullegardinmenyer eller obligatoriske felt for å samle inn mer informasjon fra kundene dine før de sender inn spørsmålene sine.
Frequently asked questions
Hva er et billettskjema?
Billetskjema er et sett med forhåndsdefinerte forespørselsfelt for en spesifikk tjenesteforespørsel, det vil si kontaktskjemaet. Den brukes oftest som en innebygd widget eller en popup-widget når kunden går inn på en bestemt side.
Hva er fordelene med å bruke et billettskjema?
Billettskjemaer kan opprettes for mange typer tjenesteforespørsler. De lar deg angi individuelt innhold nøyaktig. I tillegg inkluderer de detaljer om en bestemt type tjenesteforespørsel. De inneholder ofte rullegardinmenyer eller obligatoriske felt som lar deg samle spesifikke kategorier
Hvor kan du legge inn et billettskjema på nettsiden din?
Du kan plassere søknadsskjemaet hvor som helst på nettstedet ditt. Det beste stedet er der kundene oftest søker hjelp. Det er viktig at det er godt synlig og lett tilgjengelig.
Expert note
Billettskjema eller kontaktskjema brukes ofte av bedrifter for å samle inn tilleggsinformasjon fra kunder ved henvendelse til kundeservice.

Det er tre hovedtyper kundeservicesentre: Inbound Call Center, Outbound Call Center og Virtual Call Center. Det er viktig å kunne analysere og samle inn data i slike sentre, og du bør informere kundene om eventuelle opptak av samtaler. LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, selvbetjening, innkommende samtaler, klagehåndtering og behandling av e-post. De tilbyr også VoIP-telefonsystemer, maler og webinarer. Du kan kontakte dem for en demo eller abonnere på deres nyhetsbrev for oppdateringer og rabatter.
LiveAgent offers a ticketing system that allows customer service representatives to efficiently respond to inquiries from various channels through a universal inbox. The software offers three different subscription options, each with a 14-day trial period and various features to suit different business needs. The system helps businesses remain organized, proactive, and helpful in resolving customer issues. LiveAgent's Universal Inbox feature allows for easy management of customer inquiries from various platforms.
Billettprogramvare er en plattform som gjør det enklere å løse kundeproblemer og hjelper kundeservicemedarbeidere til å jobbe mer effektivt. Den lagrer alle kundeforespørsler på ett sted og er en god forretningsinvestering som påvirker kostnader, inntekter, arbeidseffektivitet og kundetilfredshet. LiveAgent tilbyr en intuitiv billettprogramvare som håndterer alle kommunikasjonskanaler og kan brukes til samtaleovervåking.
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, og gir mulighet for rask og presis kundestøtte. Kundene som bruker LiveAgent rapporterer økt kundetilfredshet og bedre salg, og verktøyet er enkelt å bruke og gir nyttige rapporteringsfunksjoner.