Hva er et billettskjema?
Billettskjema er noe vi kaller Kontaktskjema i LiveAgent. Den brukes enten som en innebygd widget eller en popup-widget for kunder å kontakte kundeservicen din. Grunnen til at så mange bedrifter foretrekker å bruke kontaktskjemaer i stedet for at kundene bare sender dem direkte på e-post, er at de kan få dem til å sende inn tilleggsinformasjon som er nødvendig for å sortere de innkommende billettene. Ved å bruke kontaktskjemaet kan du bruke rullegardinmenyer eller obligatoriske felt for å samle inn mer informasjon fra kundene dine før de sender inn spørsmålene sine.
Frequently Asked Questions
Hva er et billettskjema?
Billetskjema er et sett med forhåndsdefinerte forespørselsfelt for en spesifikk tjenesteforespørsel, det vil si kontaktskjemaet. Den brukes oftest som en innebygd widget eller en popup-widget når kunden går inn på en bestemt side.
Hva er fordelene med å bruke et billettskjema?
Billettskjemaer kan opprettes for mange typer tjenesteforespørsler. De lar deg angi individuelt innhold nøyaktig. I tillegg inkluderer de detaljer om en bestemt type tjenesteforespørsel. De inneholder ofte rullegardinmenyer eller obligatoriske felt som lar deg samle spesifikke kategorier
Hvor kan du legge inn et billettskjema på nettsiden din?
Du kan plassere søknadsskjemaet hvor som helst på nettstedet ditt. Det beste stedet er der kundene oftest søker hjelp. Det er viktig at det er godt synlig og lett tilgjengelig.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert salgskontaktinformasjon og muligheter for å abonnere på nyhetsbrev, samt installasjonsstatus for en konto. Den inneholder også informasjon om at nettsiden bruker informasjonskapsler og muligheter for å avtale en demonstrasjon eller kontakte kundeservice.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.