Telefonbillettering

Hva er telefonbilletter?

Hver telefonsamtale fra en kunde til helpdesk arkiveres i en form for billett. Billetten inneholder informasjon om den som ringer, agenten og samtalen mellom dem. Når en annen samtale om samme emne foretas, legges informasjon om det til forrige billett.

Billettsalg er viktig for å holde styr på alle handlingene. Ikke bare telefonsamtaler, men også e-poster og andre kommunikasjonsmidler blir omgjort til billetter. Dette bidrar til å opprettholde enhet og orden blant alle kanaler.

Frequently asked questions

Hva er telefonbilletter?

Telefonsamtaler til kundestøtten av kunder arkiveres i form av billetter. Den inneholder informasjon om brukeren som ringer, agenten som håndterer saken og samtalen mellom dem.

Hvordan kan du bruke telefonbilletter?

Telefonbilletter lar deg samle informasjon om kunder, samle historier om kommunikasjon mellom kunden og selskapet. Takket være dette har du samhold og orden i kommunikasjonen på alle kanaler.

Kan du bruke telefonbilletter via LiveAgent?

LiveAgent tilbyr mulighet for telefonbilletter. Takket være programvaren kan du bruke telefonene på et høyere nivå og dermed utvikle nivået på kundeservice.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo