Hva er telefonbilletter?
Hver telefonsamtale fra en kunde til helpdesk arkiveres i en form for billett. Billetten inneholder informasjon om den som ringer, agenten og samtalen mellom dem. Når en annen samtale om samme emne foretas, legges informasjon om det til forrige billett.
Billettsalg er viktig for å holde styr på alle handlingene. Ikke bare telefonsamtaler, men også e-poster og andre kommunikasjonsmidler blir omgjort til billetter. Dette bidrar til å opprettholde enhet og orden blant alle kanaler.
Frequently Asked Questions
Hva er telefonbilletter?
Telefonsamtaler til kundestøtten av kunder arkiveres i form av billetter. Den inneholder informasjon om brukeren som ringer, agenten som håndterer saken og samtalen mellom dem.
Hvordan kan du bruke telefonbilletter?
Telefonbilletter lar deg samle informasjon om kunder, samle historier om kommunikasjon mellom kunden og selskapet. Takket være dette har du samhold og orden i kommunikasjonen på alle kanaler.
Kan du bruke telefonbilletter via LiveAgent?
LiveAgent tilbyr mulighet for telefonbilletter. Takket være programvaren kan du bruke telefonene på et høyere nivå og dermed utvikle nivået på kundeservice.
Expert’s note
Telefonbillettering er en måte å arkivere og organisere telefonsamtaler og annen kommunikasjon fra kunder til helpdesk. Det gir samhold og orden i kommunikasjonen på alle kanaler.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.