Hva er et dynamisk innhold?
Nettstedinnhold som ofte endres i henhold til seerens behov, kalles dynamisk innhold.
Når en kunde kommer med en forespørsel på nettsiden, fungerer applikasjonen på en måte at innholdet som genereres og fremstilles på skjermen, er basert på kundens preferanser. Dette bidrar til at kunden får en god opplevelse.
Alle tidligere besøk av en enkelt kunde kan bidra til å endre innholdet som brukeren foretrekker å se. Det er veldig nyttig som et språkstøttesystem, siden innholdet automatisk endres til språket til kunden som ser på det.
Frequently Asked Questions
<p>I LiveAgent kan du bruke dynamisk innhold. Deretter endres det avhengig av seerens behov. Kundens tidligere besøk på nettsiden hjelper til med valg av innhold. Det fungerer utmerket som et språkstøttesystem ettersom innholdet endres til språket til klienten som surfer på nettstedet.</p>
Dynamisk innhold er alt internett og digitalt innhold som endres avhengig av hvilke data vi har til rådighet, samt avhengig av brukerens atferd og preferanser. De kan publiseres i tekst, video, lyd eller blandet form. På dette grunnlaget, for eksempel YouTube-algoritmer som viser materialer i henhold til brukerens preferanser.
Setter kundene pris på dynamisk innhold?
Kunder verdsetter dynamisk innhold fordi de føler at innholdet er skreddersydd for deres interesser og preferanser, og også adressert direkte til dem. De fleste sosiale medier jobber etter dette prinsippet, men slikt innhold vises også på nettsider eller i kundeservice.
Kan du bruke dynamisk innhold i LiveAgent?
I LiveAgent kan du bruke dynamisk innhold. Dermed endres innholdet avhengig av seerens behov. Kundens tidligere besøk på nettsiden hjelper til med valg av innhold. Det fungerer utmerket som et språkstøttesystem ettersom innholdet endres til språket til klienten som surfer på nettstedet.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.