Hva er et dynamisk innhold?
Nettstedinnhold som ofte endres i henhold til seerens behov, kalles dynamisk innhold.
Når en kunde kommer med en forespørsel på nettsiden, fungerer applikasjonen på en måte at innholdet som genereres og fremstilles på skjermen, er basert på kundens preferanser. Dette bidrar til at kunden får en god opplevelse.
Alle tidligere besøk av en enkelt kunde kan bidra til å endre innholdet som brukeren foretrekker å se. Det er veldig nyttig som et språkstøttesystem, siden innholdet automatisk endres til språket til kunden som ser på det.
Frequently Asked Questions
<p>I LiveAgent kan du bruke dynamisk innhold. Deretter endres det avhengig av seerens behov. Kundens tidligere besøk på nettsiden hjelper til med valg av innhold. Det fungerer utmerket som et språkstøttesystem ettersom innholdet endres til språket til klienten som surfer på nettstedet.</p>
Dynamisk innhold er alt internett og digitalt innhold som endres avhengig av hvilke data vi har til rådighet, samt avhengig av brukerens atferd og preferanser. De kan publiseres i tekst, video, lyd eller blandet form. På dette grunnlaget, for eksempel YouTube-algoritmer som viser materialer i henhold til brukerens preferanser.
Setter kundene pris på dynamisk innhold?
Kunder verdsetter dynamisk innhold fordi de føler at innholdet er skreddersydd for deres interesser og preferanser, og også adressert direkte til dem. De fleste sosiale medier jobber etter dette prinsippet, men slikt innhold vises også på nettsider eller i kundeservice.
Kan du bruke dynamisk innhold i LiveAgent?
I LiveAgent kan du bruke dynamisk innhold. Dermed endres innholdet avhengig av seerens behov. Kundens tidligere besøk på nettsiden hjelper til med valg av innhold. Det fungerer utmerket som et språkstøttesystem ettersom innholdet endres til språket til klienten som surfer på nettstedet.
Ekspertnotat
Dynamisk innhold tilpasser seg brukerens preferanser og gir en personlig opplevelse. Det er verdifullt i kundeservice og på nettsider. LiveAgent tilbyr dynamisk innhold.

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
Programvaren forbedrer kundetilfredsheten ved direkte assistanse og automatisering av oppgaver. LiveAgent tilbyr en gratis helpdeskportal for teknisk support og hjelp til kunder. Mulighet for tilpasning. Prøv det i dag! Nettbasert chatte-app lar brukere sende og motta meldinger online. LiveAgent tilbyr flere kommunikasjonskanaler som chat, telefonsamtaler, videoer med mer. Prøv det i dag!