Hva er en gratis nettprat?
Gratis nettprat er en type kommunikasjon mellom to eller flere personer via Internett. Det er en sanntidschat som bruker en nettbasert applikasjon. Det er en raskere måte å kommunisere på, enn gjennom internettfora eller e-post. Denne typen chat er gratis for alle.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du gratis nettprat?
Gratis nettprat er en internettkommunikasjonskanal mellom to eller flere personer. Denne chatten fungerer i sanntid og bruker nettapplikasjoner til dette formålet. Det gir mulighet for rask kommunikasjon og er definitivt en mer attraktiv form for kommunikasjon enn e-post eller internettfora.
Trenger bedrifter gratis nettprat?
Bedrifter trenger definitivt gratis nettprat. Dette er fordi de fleste kunder synes det er den mest attraktive formen for å få svar i sanntid. Hvis bedriften din bruker live chat, har den et konkurransefortrinn, sparer penger, lar deg spore og analysere kunder og øker kundeserviceproduktiviteten.
Er gratis nettprat tilgjengelig på LiveAgent?
LiveAgent tilbyr gratis nettprat. Det er en av de mest effektive formene for kommunikasjon med kunden, så det er et veldig viktig element i kundeserviceprogramvaren. Fordelen med LiveAgent er at det ikke bare er en live chat-funksjonalitet, men også et komplett sett med helpdesk- og kundesenterfunksjoner.
Expert’s note
Gratis nettprat er en kostnadseffektiv og attraktiv kommunikasjonsform for bedrifter og kunder, som kan øke produktivitet og kundeopplevelse. Tilgjengelig på LiveAgent.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.