Hva er en kundeglede?
Det største målet for mange bedrifter er kundetilfredshet. Kundeglede er å skape en wow-følelse til kunden. Det handler ikke bare om takknemlige ord. Det handler om å gi det kunden det de trenger i øyeblikket. Det er nødvendig å vite hva kundene forventer av selskapet. Målet er å overgå kundenes forventninger. Det er mange måter å sørge for kundeglede på.
Frequently asked questions
Hvordan definere kundeglede?
Kundetilfredshet er å møte kundens behov og gi dem den verdien de forventer. For å tilfredsstille klienten er det nødvendig å møte hans behov. Nøkkelen er imidlertid å gå utover dette scenariet og overgå kundenes behov.
Hva er det grunnleggende om kundeglede?
Grunnlaget for kundetilfredshet er oppfyllelsen av alle behov kunden krever. Dette består i å oppfylle forventningene til en tjeneste eller et produkt, passende kundeservice og en korrekt implementert, sømløs kjøpsprosess (f.eks. produktforsendelse til det annonserte tidspunktet).
Hva er det motsatte av kundeglede?
Det motsatte av kundetilfredshet er kundemisnøye. Det vises når klientens behov og forventninger ikke er innfridd. Kunden forventet mer og fikk til slutt mindre. Dette kan skje når som helst i kjøpsprosessen.
Expert note
Kundeglede handler om å overgå kundenes forventninger og skape en wow-følelse. Viktig å kjenne kundenes behov og oppfylle dem.

For å forbedre kundeopplevelsen er det viktig å forstå kunden og tilby utmerket kundeservice. Det er seks hovedpilarer i kundeopplevelsen: personalisering, ærlighet, forventninger, enkelhet, ansvar og empati. Å stole på regelmessig tilbakemelding fra kunder kan også bidra til å forbedre kundeopplevelsen.
LiveAgent tilbyr personlige løsninger og tilpasse sin oppførsel til hver enkelt kundesituasjon. De tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, klagehåndteringssystem og andre relaterte tjenester. Besøkernes oppretting av en konto fører til en installasjonsprosess. Firmanavnet er Quality Unit, LLC og det er tilgjengelig på flere språk.
Kundelister er en gruppe av kunder som er definert basert på spesifikke kriterier, og kan brukes til promotering eller for å holde tritt med kunder. I LiveAgent kan du lage dine egne kundelister basert på ditt sett med kriterier, og du kan redigere dem etter behov. Agenter med passende tillatelser har tilgang til spesifikke kundelister i LiveAgent.