Kundeglede

Hva er en kundeglede?

Det største målet for mange bedrifter er kundetilfredshet. Kundeglede er å skape en wow-følelse til kunden. Det handler ikke bare om takknemlige ord. Det handler om å gi det kunden det de trenger i øyeblikket. Det er nødvendig å vite hva kundene forventer av selskapet. Målet er å overgå kundenes forventninger. Det er mange måter å sørge for kundeglede på.

Frequently asked questions

Hvordan definere kundeglede?

Kundetilfredshet er å møte kundens behov og gi dem den verdien de forventer. For å tilfredsstille klienten er det nødvendig å møte hans behov. Nøkkelen er imidlertid å gå utover dette scenariet og overgå kundenes behov.

Hva er det grunnleggende om kundeglede?

Grunnlaget for kundetilfredshet er oppfyllelsen av alle behov kunden krever. Dette består i å oppfylle forventningene til en tjeneste eller et produkt, passende kundeservice og en korrekt implementert, sømløs kjøpsprosess (f.eks. produktforsendelse til det annonserte tidspunktet).

Hva er det motsatte av kundeglede?

Det motsatte av kundetilfredshet er kundemisnøye. Det vises når klientens behov og forventninger ikke er innfridd. Kunden forventet mer og fikk til slutt mindre. Dette kan skje når som helst i kjøpsprosessen.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo