Online kundeservice

Hva er online kundeservice?

En online assistanse som svarer på kunders henvendelser, spørsmål. Det er en online hjelp som tilbys av et selskap til sine kunder som bruker produktene deres. Kundeservice bruker visse verktøy for å hjelpe kunder. Det er vanligvis live chat, telefonsamtaler, e-post eller sosiale medier.

Frequently asked questions

Hvordan definerer du kundeservice på nett?

Online kundestøtte er enhver tjeneste som hjelper kunder med å løse problemer og tjener til å støtte kunden. Dette kan skje via e-post, live chat eller sosiale medier.

 

Hva er grunnlaget for online kundeservice?

Grunnlaget for kundeservice på nett er først og fremst tilgjengeligheten av kommunikasjonskanaler, samt effektiviteten og verdien av svarene som gis. I tillegg er ferdighetene til kundeserviceteamet ekstremt viktige, både kommunikasjon og programvaredrift, som også er avgjørende.

 

Hvordan kan du forbedre online kundeservice ved å bruke LiveAgent?

Online kundeservice kan utvikles med LiveAgent. Det er kundeserviceprogramvare som lar deg integrere mange kommunikasjonskanaler på ett sted. Som et resultat trenger ikke agenten å bytte mellom programmer og forespørsler. Dette automatiserer arbeidet hans. LiveAgent tilbyr også muligheten til å lage e-postmaler, lage makroer og kunnskapsbaser. I tillegg har du tilgang til rapporter og analyser som lar deg analysere kvaliteten på kundeservicen fortløpende.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo