Hva er online kundeservice?
En online assistanse som svarer på kunders henvendelser, spørsmål. Det er en online hjelp som tilbys av et selskap til sine kunder som bruker produktene deres. Kundeservice bruker visse verktøy for å hjelpe kunder. Det er vanligvis live chat, telefonsamtaler, e-post eller sosiale medier.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du kundeservice på nett?
Online kundestøtte er enhver tjeneste som hjelper kunder med å løse problemer og tjener til å støtte kunden. Dette kan skje via e-post, live chat eller sosiale medier.
Hva er grunnlaget for online kundeservice?
Grunnlaget for kundeservice på nett er først og fremst tilgjengeligheten av kommunikasjonskanaler, samt effektiviteten og verdien av svarene som gis. I tillegg er ferdighetene til kundeserviceteamet ekstremt viktige, både kommunikasjon og programvaredrift, som også er avgjørende.
Hvordan kan du forbedre online kundeservice ved å bruke LiveAgent?
Online kundeservice kan utvikles med LiveAgent. Det er kundeserviceprogramvare som lar deg integrere mange kommunikasjonskanaler på ett sted. Som et resultat trenger ikke agenten å bytte mellom programmer og forespørsler. Dette automatiserer arbeidet hans. LiveAgent tilbyr også muligheten til å lage e-postmaler, lage makroer og kunnskapsbaser. I tillegg har du tilgang til rapporter og analyser som lar deg analysere kvaliteten på kundeservicen fortløpende.
Ekspertnotat
Online kundeservice er en viktig del av kundeopplevelsen, og kan forbedres ved hjelp av verktøy som LiveAgent for integrering av kommunikasjonskanaler og automatisering av arbeidsoppgaver.

Teksten oppmuntrer bedrifter til å opprette en online kunnskapsbase der kunder kan samhandle og bidra med forslag og hvis de ønsker det, kan prøve det gratis i en 14-dagers periode. Teksten inkluderer også informasjon om LiveAgent-programvaren, inkludert prising, funksjoner og integreringer. Det oppmuntrer også bedrifter til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert med LiveAgent-oppdateringer og rabatter.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.