Hva er en trøbbelbillett?
En feilmelding betyr bokstavelig talt en forespørsel om assistanse, sporet av et administrasjonssystem for datamaskinstøttetjeneste. Det kan også kalles problemsporingssystem, problembillettsystem eller supportbillett.
Det er et datasystem som administrerer og registrerer lister over forespørsler om bistand eller problemer, organisert etter behovene til tjenesteleverandøren. Problembillettsystem er ofte knyttet til en database som inneholder kundeinformasjon, produkter og løsning på vanlige problemer.
Når du mottar en ny forespørsel, opprettes eller åpnes billetter, og målet er å lukke eller fikse dem, noe som gir løsningen på det rapporterte problemet.
Frequently Asked Questions
Hva er en trøbbelbillett?
Trouble ticket er en forespørsel om kundehjelp. Det spores av støttesystemet. Kunden kan sende inn søknaden på hvilken som helst tilgjengelig måte (e-post, kontakt på sosiale medier, skjema eller live chat).
Hva er typene problembilletter?
Feilbilletter kan gjelde spørsmål om produkter eller tjenester før du foretar et kjøp, innsending av en klage etter et kjøp, rapportering av en defekt ved et produkt eller en tjeneste som brukes av kunden.
Kan LiveAgent betraktes som et problembillettsystem?
LiveAgent kan betraktes som et feilrapporteringssystem. Den lar agenter administrere forespørsler, støtte klienter i deres problemer og automatisere arbeidet deres.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.