Hva er en rekvirent?
En rekvirent er et navn gitt til en person som oppretter en kundestøttebillett via en hvilken som helst kanal. Han eller hun er oppført som en selvfølge blant andre kunder av helpdesk.
Alle billettene har i hovedsak data om forespørsler ved siden av navnene deres. Dette gir økt kontekst til personene som driver med de aktuelle billettene. Det betyr at billettbehandlerne er klar over om rekvirenten har opprettet billetter angående identiske problemer tidligere, hvor fornøyd de var med hvordan de ble behandlet, og hvor innflytelsesrike de er sosialt osv.
Frequently Asked Questions
Hvem er rekvirenten?
Søkeren er personen som oppretter en forespørsel til kundestøtten ved å bruke en hvilken som helst kanal som er tilgjengelig for dem.
Hva er adgangene til en rekvirent?
Søkeren er klienten. Den har derfor alle rettigheter som en kunde som kontakter kundeservice kan ha. Avhengig av hvilke kommunikasjonskanaler han bruker, har han slike tillatelser (hvis han kontakter via chat, kan han f.eks. sende en fil).
Hvor kan du finne forespørselsdata i LiveAgent?
Søkerens detaljer finner du i billettpanelet, ved siden av navnet i listen. Data som kan finnes der inkluderer informasjon om klienten tidligere har kontaktet kundeservice eller allerede har rapportert en forespørsel om samme sak, hva servicenivået var og hvor sosialt innflytelsesrik han er.
Expert’s note
En rekvirent er en person som oppretter en kundestøttebillett og kan gi kontekst til tidligere henvendelser og sosial innflytelse.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.