Hva er en rekvirent?
En rekvirent er et navn gitt til en person som oppretter en kundestøttebillett via en hvilken som helst kanal. Han eller hun er oppført som en selvfølge blant andre kunder av helpdesk.
Alle billettene har i hovedsak data om forespørsler ved siden av navnene deres. Dette gir økt kontekst til personene som driver med de aktuelle billettene. Det betyr at billettbehandlerne er klar over om rekvirenten har opprettet billetter angående identiske problemer tidligere, hvor fornøyd de var med hvordan de ble behandlet, og hvor innflytelsesrike de er sosialt osv.
Frequently asked questions
Hvem er rekvirenten?
Søkeren er personen som oppretter en forespørsel til kundestøtten ved å bruke en hvilken som helst kanal som er tilgjengelig for dem.
Hva er adgangene til en rekvirent?
Søkeren er klienten. Den har derfor alle rettigheter som en kunde som kontakter kundeservice kan ha. Avhengig av hvilke kommunikasjonskanaler han bruker, har han slike tillatelser (hvis han kontakter via chat, kan han f.eks. sende en fil).
Hvor kan du finne forespørselsdata i LiveAgent?
Søkerens detaljer finner du i billettpanelet, ved siden av navnet i listen. Data som kan finnes der inkluderer informasjon om klienten tidligere har kontaktet kundeservice eller allerede har rapportert en forespørsel om samme sak, hva servicenivået var og hvor sosialt innflytelsesrik han er.
Ekspertnotat
<p>En rekvirent er en person som oppretter en kundestøttebillett og kan gi kontekst til tidligere henvendelser og sosial innflytelse.</p>
