Hva er ringesenter programvare?
Ringesenter er et sted hvor samtaler fra kunder håndteres av en bedrift. Den brukes til å gi kundestøtte, telemarketing eller selge produkter eller tjenester. Ringesenter-programvare er et sett med applikasjoner og verktøy. Det er to kategorier av denne typen programvare: programvare for kundeforholdsadministrasjon og programvare for integrering av datamaskintelefoni.
Det finnes også mange typer ringesenter-programvare, for eksempel – nettleserbasert, skybasert kundesenter eller vertsbasert kundesenterprogramvare. Med skybasert programvare er all informasjon og data lagret i skyen. Med nettleserbasert programvare er alle funksjoner i brukerens nettleser.
Frequently Asked Questions
Hva er ringesenter programvare?
Ringesenter-programvare er et system som gjør at bedrifter kan administrere flere kommunikasjonskanaler – det kan være e-post, telefon, live chat, meldinger og sosiale medier. Den kan brukes som en del av kundestøtteprogramvaren.
Hvilke funksjoner bør kundesenterprogramvare tilby?
Ringesenter-verktøy skal være funksjonelle, fulle av funksjoner for å utvide de nåværende prosessene dine og brukervennlige siden teamet ditt kommer til å bruke det daglig. Det du definitivt bør kreve av en kundesenterløsning er å være allsidig. Sørg for at den tilbyr funksjoner som samtaleopptak, samtalesporing og samtaleanalyse, slik at du kan få mest mulig ut av kundenes data og bruke dem ikke bare til salg eller tilbakemelding, men også for å forbedre kundesenteret og ytelsen. Du bør også ta en titt på listen over integrasjoner, slik at du kan koble kundesenterprogramvare til verktøyene du allerede har brukt: CRM-er eller e-postmarkedsføringsverktøy, bare for å liste noen få.
Hva er fordelene med ringesenter-programvare?
Takket være ringesenter-programvaren er kundeservice automatisert og også mer effektiv. Kundetilfredsheten øker, og dette kan realistisk oversettes til profitt for din bedrift. Det gjør det også enklere for kundestøtteteamet ditt.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.